Britney Spears-Criminal ile okuyun.
I'm a bitch,
I'm a lover
I'm a child
I'm a mother
I'm a sinner
I'm a saint
Little bit of everything!
Cep telefonunun Meredith Brokes'un şarkısına ayarladığı melodisi çaldığı sırada televizyona bağladığı bilgisayardan The Vampire Diaries'in kaçırdığı bölümlerini izliyordu Kazarina.Tam Katherine'in Caroline'ı yastıkla boğduğu sırada telefon çaldı."NE VAR BE!" diye bağırdı telefona.The Vampire Diaries izlerken rahatsız edilmekten nefret ederdi.100 yıllık uykusundan uyandırılan vahşi bir ejderha gibi olurdu.
"Aman be uff patlama!" diye homurdanarak telefonunu koyduğu TV ünitesine yürüdü.Sertçe telefonu eline aldı.Ekranda yazan numarayı görünce sakin olmaya çalışarak telefonu açtı.
-Efendim Stoica?
-Kazarina gelmiyor musun?
- Ne?Nereye gelmiyor muyum?
-Bugün at binmeye gideceğimizi unutmadın herhalde?
-TAMAMEN AKLIMDAN ÇIKMIŞ!
-Eh,tahmin etmiştim.Hadi acele et.
Kazarina telefonu kapatır kapatmaz bilgisayara yürüdü.Sekmeyi kapatırken"Üzgünüm Caroline ama ölüp ölmediğini öğrenmeye vaktim yok.Biraz daha sabretmen gerekecek."diye mırıldandı.TV ve bilgisayarı kapatır kapatmaz basamakları ikişer üçer tırmanarak odasına çıktı.Çekmeceyi açıp binici kıyafetleri çekiştirerek çıkardı.Ayakkabı dolabından da binici çizmelerini çıkardı.Üstünü değiştirip dizinin hemen altında biten çizmeleri ayağına geçirdi.Saçlarını uzun sarı bir örgü haline getirdi.Arabaya atlayıp saraya gitti.
-Selam Kazarina.
-Sana da Stoica.Ee,gitmiyor muyuz?
-Hayır diğerlerini bekliyoruz.
-Kim kimiz?
-Sen ben bir de Lena.
-Hmm.Balkona çıkalım mı?
-Sen nasıl istersen Kazarina.
Balkona çıktılar.Balkonda Lena ile karşılaştılar.Korkuluklara sırtını dayamış telefonuyla oyalanıyordu.Büyük ihtimalle biriyle mesajlaşıyordu.
-Hey Lena.
Lena irkilmiş gibi kafasını ekrandan kaldırdı.
-Efendim?
-Bir şey yok selam verdim sadece.
-Hı,ha evet.Size de selam o zaman.
Kazarina gülümsedi.Korkuluklara dayandı ve derin bir nefes aldı.
-Zenet ile mesajlaşıyorum.Az yolları kalmış
ama trafiğe kalmışlar.
-Hmm.Desene bekleyeceğiz.
(Yarım saat sonra)
-Off,niye bu kadar erken geldik ki?
-Aynen.Amma dakikler ama.
-Ben bu zamana kadar Vampir Günlükleri'nin 2 bölümünü izlerdim.
-Vampir Günlükleri mi izliyorsunuz?
-İzlemek mi?En büyük hayranlarıyım hepsinin.
-Ben de.Ama en çok Ian'ın.Adam bildiğimiz doğa harikası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kontes #Wattys2015
Historical FictionHayatı boyunca Kazarina'ya acımasız ve soğuk kalpli olması öğretilmişti.Hayatı boyunca kalbi ve duygularını kapalı tutmuştu.Çocukluk arkadaşı olan ve şu an sağ kolu olduğu İmparator Baradius 'a sadık olması gerektiği enjekte edilmişti.Ama onun impar...