Kraliçe.(final)

1.8K 39 11
                                    

Medya gelinlik :)  (beni seç <3)

(1 ay sonra)Kazarina

Uyandığımda yeni doğmakta olan güneşin turuncu ve kırmızı yumuşak renkleri odamın penceresinden süzülüyor,beni hayatımı değiştirecek güne davet ediyordu.Benim ise tek düşündüğüm biraz daha uyumaktı.Cep telefonumun çalmasıyla düşüp kalacağımı hissettim.Dün gece son rötuşlarla uğraşmayı bitirip de nihayet eve gidip yatağıma çekildiğimde gece çoktan bitmişti.Daha o zamandan benim günüm ve benim gecem olması gereken zamanları uykusuz geçireceğimi anlamıştım.

Telefonumu elimden aldım ve uykulu bir sesle açtım."efendim" sözümle birlikte iki heyecanlı genç kız sesi kulağımın içini doldurdu."Günaydıın!"

-Size de.

-Aa,daha uyanmamış mıydınız?

-Bir Kazarinatorius öğleden önce uyandırılmamalıdır Zenetcim.

-Ama bugün bir istisna yapmalısınız bence.

-Bilemiyorum.Neredesiniz?

-Sizin sarayınızdayız.Sizin dışınızda herkes burada.

Benim sarayım.

-Bekleyin biraz.Geliyorum.

Hızlıca bir duş aldım.Dişlerimi fırçalayıp gargara yaptım.Aceleyle dar siyah kotumu,siyah atletimi ve üstüne hafif içimi gösteren dantelli siyah bluzumu giydim.Altına da topuklu botlarımı geçirdim.Saçlarımla uğraşmaya vakit ayıramazdım,çok geç kalırdım.Onları hızlıca taradım ve serbest bıraktım.Boy aynasında kendimi son kez kontrol ettim.Kendi kendime gülümsedim ve"günün gelini sensin,tadını çıkar." diye mırıldandım.Arabamı -sarayıma- doğru sürmeye başladım.

Geldiğimde kızlar beni kapıda karşıladı.Lena "çok güzel olmuşsunuz" dedi.Gülümsedim."Teşekkürler."

Zenet soluma Lena da sağıma geçti.Balkona çıktık.Gill hariç herkes tam kadro oradaydı.Gill'in işi olduğunu biliyordum.Balkona adım attığımda karşılaştığım tek sürpriz unsuru birden yükselen alkışlardı.

Küçük bir kahkaha koyverdim.Kollarımı kavuşturdum ve " çok tatlısınız :)" dedim.Sonra kadehler geldi ve korku dolu güne minik bir şampanya partisiyle başlayacağımı anladım.Herkes sanki akşama düğün ve taç giyme töreni yokmuş gibi gündelik giyinmişti.Ne abiyeler ne takım elbiseler ne de gelinlik yoktu.

En azından şimdilik.

"Sabah sabah midemize oturmasın sonra?" diye sordum ve Zenet yanıt verdi:"Akşama içmeye vakit bulabileceğinizi hiç sanmam.Bence şu an ne kadar çok sıvı tüketirseniz o kadar iyi."

Lena elini havaya kaldırarak söze girdi."Ama,akşama doğru sıvı almayı bıraksanız daha iyi olur çünkü işi bitince gelinliğe göz ucuyla baktım ve onunla tuvalete girmek imkansız." Güldüm ve "pekala." dedim.Mason rahat bir tavırla ellerini başının arkasında birleştirdi ve konuşmaya başladı:"Efendi Gill'in hiç böyle bir derdi olmayacak mesela.İstediği gibi takılabilir." dedi.Lena gözlerini devirince güldük.

Bir süre herkes düşüncelere daldı.Sessizliği bozan Jessie'nin sesi oldu.

-Artık size kraliçe ya da imparatoriçe mi diyelim?

Zenet lafı böldü

-Ee Bi zahmet aşkım.

Gülümsedim.Zenet Jessie'nin yanına gitti ve kolunu sırtına atıp erkek arkadaşına sokuldu.Jessie de aynısını yaptı.

Gill'i özledim.

Konuyu dağıtmak için "Aslında," dedim."Akşama kadar kraliçe falan değilim."

Kontes #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin