JustinTimberlake-Mirrors ile okuyun.
"Eğer abinin işi varsa kavalyen ben olabilirim."
----------------
Kazarina çok şaşırdı.Böyle bir şey olacağı aklının ucundan bile geçmezdi.Gill'a o maçtan beri aşıktı.En az Barodius'a olduğu kadar onu da seviyordu.Bununla birlikte Gill'in onu sevmediğini,aksine ondan nefret ettiğini SANIYORDU.Ne kadar yanıldığının hiç farkında değildi.
Kazarina ne kadar çok sevindiğini fark ettirmeyerek "Peki." dedi."Başka çaremiz de yok zaten."
Barodius gitme zamanının geldiğini haber verdi.Kazarina Lamborghini 'sinin sürücü koltuğuna yerleşti.Yüzüne bir gülümseme yayıldı.Talimat aldığı gibi imparatorun Bugatti'sini takip etmeye başladı.
Yaklaşık yarım saat sonra partinin yapılacağı yere gelmişlerdi.Kazarina arabasını park ederken keyfinden ıslık çalmaya başlamıştı.Lamborghini 'nin hemen arkasından gelen Porsche'de de durum farklı değildi.Aklına bakılırsa kazandıkları zaferin etkisiyle herkes gayet mutluydu.
Mekan oldukça güzel bir otelin balo salonuydu.Gerçek bir müzikoman olan Zenet 'in içeri girer girmez fark ettiği dev hoparlörleri ve çok güzel bir DJ kabini vardı.Bizimkilerin korkulu rüyası basın mensupları yerlerini almışlardı bile.İçeri girenleri çekiyordu.Kazarina içeri girer girmez flaşlarla burun buruna gelmişti.Kameramanlar özellikle onu çekmek istemişlerdi.Bunun sebebi ise herkesin kendisini olduğu kadar kıyafetini de merak etmesiydi.Kazarina bu merakın hakkını çok güzel veriyordu.Suratını kapatma yada kameradan kaçınma gibi girişimlerde bulunmamıştı.Onun yerine yılların tecrübesiyle elde ettiği kamera yüzünü takındı.Elini beline koydu,en güzel gülümsemesini takındı.Kameraların onun çok sevdiği belli oluyordu.Milyonlarca flaş aynı anda patladı.2.pozda da aynı şeyler oldu.Ondan sonra diğer misafirler geldi.Kazarina da takım arkadaşlarının yanına masaya oturdu.
-Selam.
-Sana da Kazarina.
Airzel küçüklerin masasında bir hareketlilik fark etti.Bir şeye gülüp duruyorlardı.Airzel merak ettiyse de gidip sormaya gerek görmedi.O ve diğerleri ile ilgili yaptıkları hikaye yazma oyununun komik ve uygunsuz cümlelerine güldüklerini bilemezdi tabii ki.Çok tuhaf olanlar da vardı.Mesela"Gill Kazarina ile masada Barodius Rue'yu aldatırken Katy Perry söylüyor." Ya da "Rue Stoica ile küvette lady gaga konser verirken evleniyor." gibi...
(Barodius)
Gill ile Kazarina takımda çift olarak düşünmeyi akıl edebileceğim son kişilerdi.Birbirlerinden tamamen zıtlar.Zıt özellikler birbirilerini tamamlar denir ama o durum ortada bir sevgi varsa geçerli olur.Gill'in Kazarina'yı sevdiğini biliyorum ama Kazarina da onu seviyor mu acaba?İşte cevabı meçhul soru bu.
Bir kere Gill her ne kadar sert ve özgüvenli görünse bile aslında çok duygusal ve utangaç.Kazarina ise tam tersi,çok narin görünüyor ama görünüşünün 2 katı dayanıklılıkta.Kazarina çok sert,dayanıklı ve gururlu.Aynı zamanda çok da kinci,ona yapılan en küçük şeyi bile yıllarca saklayabilir,intikam için her şeyi yapabilir...
(Gecenin ilk şarkısı çiftler için çalınan romantik bir şarkıydı. Justin Timberlake -Mirrors.Barodius Rue'yu,Jessie Zenet'i ve Mason da Lena'yı kaldırdı.Bunda heyecanlanacak bir şey yoktu,zaten onlar sevgiliydi.Ondan sonra herkesin merakla beklediği şey oldu ve Gill Kazarina'yı dansa kaldırdı.)
(Gill)
Elimi bilardodaki gibi uzattığımda bu hareketin aramızdaki esprisi nedeniyle istemsizce güldüm.Gülüş nedenimi anlatmama gerek kalmadan Kazarina da güldü. Mirrors şarkısının rahatlatıcı melodisinin de etkisiyle normaldeki gibi heyecanlanmadım.Piste gittik.Etrafa baktığımda herkesin kavalyesinin sevgilisi olduğunu fark ettim.Kazarina ve benim dışımdaki herkesin sevgilisi varmış demek ki.Biz 2 forever alone da tam birbirimizi bulmuşuz.Ben diyorum,biz birbirimiz için yaratılmışızdır kesin.
Piste vardık.Şansımıza da tek boş yer de Barodius ve Rue'nun yanıydı.Kazarina'ya baktım.Boşver anlamında bir bakış attı ve dans etmeye başladık.Bir elini elimin üstüne öbür elini de omzuma koydu.Ben de boşta kalan elimi onun beline koydum.
"Bana neden öyle baktın ki.ha orada ha başka yerdeyiz?"dedi.
-Emin misin?
-Ama sen nereden biliyorsun.
-İnan bana Kazarina,bir şeyleri çaktırmama açısından bir faciasın.
-..
-İlla bilmek istiyorsan ben değil Airzel anladı.Kadın ruhundan anlar o,bilirsin.
-Bilmem mii :D
Güldü.Onun gülmesi benim için hazine gibi bir şeydi.Ağlayınca da çok güzel oluyor ama gülünce daha da güzel.Sinirlenince ayrı güzel.
İç geçirdi.
Bir an bana bir cesaret geldi.Nasıl oldu bilmiyorum ama daha önceden provasını yaptığım her şeyi ona söyledim.
(Kazarina)
Durdum.Sadece durdum.Benimle birlikte sanki dünyadaki her şey de bir anlığına durdu.Sanki tüm evren durmuş söylenenleri sindirmemi ve bir cevap vermemi bekliyordu.Dur bir saniye.Nasıl nefes alındığını unuttum bir an.Yeniden nefes aldığım zaman omuzlarımı indirdim.Gözlerimiz buluştu.Gözlerinden bir an pişman olacağını düşündüğünü gördüm.Ters tepki vereceğimden korkuyordu.Ama hayır,işte bu konuda çok yanılıyordu.Pişman olmayacaksın sevgilim.
Ona sımsıkı sarıldım."Ben de seni seviyorum.Aşkım." dedim.Sonra yanağına kocaman bir öpücük verdim.Güçlü kollarının beni sardığını hissettim.Boynundaki o muhteşem kokuyu içime çektim.Saçımı öptü.Başımı göğsüne yasladım ve şarkının geri kalanı boyunca bu pozisyonda rüyada gibi bir o yana bir bu yana sallandım.
Masaya sarılmış bir halde geri döndüğümüzde tüm gözler bize çevrildi.Herkesin ağzı bir karış açık kaldı.Birbirimize baktık ve aynı anda başımızı çevirip pişmiş kelle gibi sırıttık.Çok komik durduğumuza adım gibi emindim.Sonra yerimize oturduk.Lena
-Siz çıkıyor musunuz?
Dedi.
-Aynen öyle tatlım.
Dedim.
Zenet kıkırdamaya başladı.Sonra tüm diğer küçükler.Sonra büyükler de.İlk başta neden güldüklerini merak ettim.Sonra bunun tam bir nereden nereye meselesi olduğunu hatırladım.
Aşkım gülünce ben de güldüm.
O anda düşündüm de o ağlasaydı ben de ağlardım.
Gecenin kalanı çok güzel geçti.Bir kaç kez dışarı sıvışıp baş başa kaldık.Kameraların önünde ne kadar eğlenilebilirse o kadar eğlendik.Çıkışta eve gitmek için arabama gittim.O da bana eşlik etti.Arabaya oturdum.Burnumu öptü ve "çok şirinsin." dedi."seni seviyorum."
Ben de onu yanağından öptüm."Ben de seni seviyorum.Görüşürüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kontes #Wattys2015
Historical FictionHayatı boyunca Kazarina'ya acımasız ve soğuk kalpli olması öğretilmişti.Hayatı boyunca kalbi ve duygularını kapalı tutmuştu.Çocukluk arkadaşı olan ve şu an sağ kolu olduğu İmparator Baradius 'a sadık olması gerektiği enjekte edilmişti.Ama onun impar...