Selam yine ben :) Öncelikle neredeyse 1 aydır bir şeyler yazmadığım için kusuruma bakmayın.Bu aralar pek yazasım yoktu da.Aklıma bir şey gelmiyordu.Ama şimdi geri döndüm ve yazmaya hazırım :)İyi okumalar:)
Açık bej rengi duvarlar ve kırmızı renkli loş aydınlatma odaya yumuşak bir hava veriyordu.Kahve ve bej tonları hakimdi odaya.L şeklinde koltuk takımı duvara sabitlenmiş plazma televizyonun karşısında kalıyordu.Odanın iki duvarı iki ayrı kitaplıkla kaplanmıştı.Sol taraftakinde kitaplar,sağ tarafındakinde de DVD ve CD'ler vardı.Odadaki en rahat şey ise oldukça güzel bir açıdan televizyonu gören
kırmızı armut koltuktu şüphesiz.
Güzel kontes işte gidip bu koltuğa oturdu.Ayaklarını öne doğru uzatıp lacivert balık etek elbisesinin aşağı indikçe kabaran eteğinden görünmeyen ayakkabısının topuğuyla melodi tutmaya başladı.Karnının üstüne koyduğu sağ elinin parmakları ile aynı melodiyi yakaladı.Hafifçe şarkı mırıldanmaya başladı.
O sırada zilin çalmasıyla ayaklandı Kazarina.Topuklu ayakkabılarının ahşap parkede çıkardığı düzenli tak tak sesleri ona kadınsı bir güven veriyordu.Kapının kulpunu tuttu.Kapıyı açmadan önce başını biraz daha yukarı kaldırdı ve derin bir nefes aldı.Gülümsemesini takınıp aynada kendini son bir kez daha kontrol etti.Kapıyı açtı ve o saniyede kollarını Gill'in boynuna doladı.Onun da kendisini dolayan güçlü kollarını hissetti.Saçından öptü Gill onu.Kazarina'nın en sevdiği biçimde.
-Merhaba.
-Merhaba.
-Gidiyor muyuz?
Aniden Gill'in omzundan kafasını kaldırdı Kazarina.
-Gidelim.Tabii sen buna hazırsan.
Güldü Gill.
-Siz hazırsanız ben de hazırım leydim.
Elini uzatıp eğildi.
-Size eşlik etmeme izin verin.
Bu sefer gülme sırası Kazarina'ya gelmişti.
-Tabii ki kontum.
Arabaya bindiler.Yol boyunca muhabbet ettiler.Sohbet konusu bulmakta ustalaşmışlardı artık.
Kazarina Porche'nin penceresinden dışarı baktı.Sahile gelmişlerdi.
-Sahilde mi olacak?
-Evet.İmparator tam buranın adresini verdi.
Denize sıfır oldukça güzel bir yerdi burası.İçeri girer girmez göze çarpan dev bir disko topu vardı.Küçüklerin masasında her zamanki gibi bir hareketlilik vardı.Onların her zamanki haliydi bu."Hareketli" onlar için hafif kalan bir kelimeydi.
Masaya oturmaları ile aşk konusundaki espri oklarının hedefi olmaları bir oldu.
-Ooo,Kazarina Hanım,bu ne şıklık :)
-Göz kamaştırıyorsun yine :)
-Yengenimize sulanmayalım arkadaşlar lütfen.:P
-Off yaa >_< Gill şunlara bir şey söyle!
-Kesin lan sesinizi!
Dediyse de bir yandan güldüğü için pek caydırıcı olmamıştı...
(Yarım saat sonra)
Taylor Swift'in everything has changed şarkısı çalmaya başladı.Her zamanki çiftler dans ediyordu.Bir ara Baradius ve Gill partner değiştirdiler.Kazarina da Barodius ile dans etmek zorunda kaldı.Ama hep bir şeyler yapıyor mu diye Rue ve Gill 'a bakıp bakıp duruyordu.Gill da bunu anlamış Rue'yu bir kol boyu mesafede tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kontes #Wattys2015
Historical FictionHayatı boyunca Kazarina'ya acımasız ve soğuk kalpli olması öğretilmişti.Hayatı boyunca kalbi ve duygularını kapalı tutmuştu.Çocukluk arkadaşı olan ve şu an sağ kolu olduğu İmparator Baradius 'a sadık olması gerektiği enjekte edilmişti.Ama onun impar...