SEN ÇOK ÖZELSİN

2K 109 13
                                    


Bir kadının kaderi ; sevdiği adamın ihanetiyle, sevmediği adamın sadakati arasında çizilir "

BÖLÜM /// 3

Yavuz un bana öyle çıkışmasından sonra çok kızmıştım. Nasıl böyle herkesin içinde bana bağırabilirdi tamam haklıydı kahretsin ki haklıydı.

O operasyonun komutanıydı onun izni olmadan hareket etmem yasaktı bunu da biliyorum ama bana böyle bağırmaya hakkı yok .

Ya babama beni rapor ederse mahvolurum en iyisi özür dilemek diye düşündüm ve ardından bende odadan çıktım ve onu asansör de yakalandım.O mavi gözlerine bakarak
"Özür dilerim "

Demiştim o ise şaşkın bakışlarıyla .

"Doğru mu duyuyorum ben sen özür mü diledin "

"Evet doğru duydun yavuz komutanım hakklıydınız bu yüzden bende özrümü diledim "

Ne kadar istemesemde özür diledim eğer dilemeseydim babam bu sefer beni affetmeye bilirdi subaylığımdan olabilirdim.

"Aslında bende biraz abarttım kusura bakma "

"Sorun değil " diyerek gülümsedim o mavi gözleri bana bakarken daha önce hiç hissetmediğim bir şey oluştu içimde .

Asansör den inince karşımda aylardır görmediğim adam ve yanında en yakın arkadaşım çağla vardı ilk başta birşey anlamadım sonra birbirlerine sarıldılar konduramadım olmaz dedim ama sonra öptü .Kalakaldım orda ayaklarım çivilendi sanki hareket edemedim .

"Mert" diyebildim kısık bir sesle sonra yumuşacık bir ses .

"Tanıyormusun o adamı "

"Evet o benim sevgilim " Boğazımı temizledikten sonra

"Yani sevgilim di " 

Ben ne gördüm az önce bu ne oluyordu şimdi yani ben şimdi Allahım bu nasıl bir acı nasıl bu kadar iğrenç olabilirlerdi derin bir nefes aldım .

Bacaklarım artık bedenimi taşıyamıyordu yere çömeldim .

"Nasıl yapabilirler bunu bana " diyerek fısıldadım .

"Kalk şuradan bahar "

Bunu dediğinde göz yaşlarım dahada arttı .

"Kalk dedim sana " diyerek beni tutu hızla yerden kaldırdı ve sirkeledi beni.

"Kendine gelmen lazım "

Evet ne yapıyorum ben gidip hesap sormalıydım kimse beni aptal yerine koyamazdı . Yavuz dan ayrılıp resepsiyona koştum kaldıkları odayı öğrendim ve yukarı çıktım yavuz beni engelemeye çalışsada başaramadı. Onu duymadım bile ,öfke tüm vücudunu kaplamıştı sakin olamıyordum. Odanın kapısana gelince durakladım derin bir nefes alıp kapıyı çaldım .Beni görünce ikiside çok şaşırdı.

"Beni beklemiyordunuz demi süpriz yapayım dedim "

"Bahar bak sandığın gibi değil" değinde yüzüne tokadı yapıştırdım

"Tek bir şeyi bilmek istiyorum ne zamandan beri bu iğrenç şey var "

Çağla hiç utanmadan karışıma yarı çıplak bir şekilde geldi.

"İnan bana bilmek istemezsin" diyerek pis pis sırıttı .

" bilmek istiyorum " diye bağırdım .

"bugün birinci yıl dönümümüz "

Diyecek bir şey bulamıyordum artık .

"Midemi bulandırıyorsunuz Allah sizi ıslah etsin "

BELİRSİZ |TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin