PLAN

1.7K 113 25
                                    

# YAVUZDAN

Bahar gitmişti çoktan ben ise hala bankta oturmuş gittiği yola bakıyordum.Baharın mert meselesini bilmediğini geç farketmiştim eğer bilseydi bu kadar sakin olmazdı belki bende onun gibi görevden uzaklaştırılacaktım bahara yaptığım dan sonra bu benim cezam diyerek kabullendim bu durumu ama  timdekileri nasıl burada bırakacağım bir başına bir anlık öfkenin sonuçu bu kadar ağır olmamalıydı baharında dediği gibi askerlik benim tutunacak tek dalımdı .

"Komutanım "

Sesiyle kendime gelerek .Ayağa kalktım .

"Ne oldu keşan "

"Erdem yarbay sizi çağırıyor "

Kesin görevden uzaklaştırıldım bu yüzden beni yanına çağırıyor .Tedirgin bir şekilde odasına geçtim .
"Geç otur yavuz "

"Hayırdır komutanım "

"Hayır hayır mert şikayetini geri almış"

"Nasıl geri almış " ben dahada tedirgin olmuştum o lavuk asla böyle bir şey yapmazdı .

"Bilmiyorum almış ışte neyse bu akşam bize davetlisiniz biliyorsun bahar artık burada olmayacak onun için nazlı bir veda yemeği düzenlemiş sizide çağırdı "

Ben boğazımı temizleyerek .

"Komutanım ben katılmasam "

"Olamaz öyle şey hepiniz eksiksiz geleceksiniz bari kıza bunu yapalım "

"peki komutanım "

Nasıl gideceksem ne yüzle gideceğim ben şimdi bahara nasıl bakacağım nasıl ya nasıl ? Ben kendimi yerken bizimkiler çoktan hazırlamıştı bile ne kadar istemesemde gidecektim artık .Erdem yarbayın evine gelmiştik herkes oturmuş baharın gelmesini bekliyordu nerede bu kız . Ekrem yarbay telefonuna gelen mesajla endişelendi ve boğazını temizleyerek .

"Boşuna beklmeyeyin bahar gelmiyecek "

"Ne demek gelmiyecek " nazlı ekrem yarbayın telefonunu eline alarak mesajı okumaya başladı .

BELİRSİZ |TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin