Kelebek kadar ömrümüz olsa dahi, bütün ömrüm boyunca, başka bir şey düşünmeden seni seveceğim.
****
"Fetih vuruldu ".
Cümlesini sonradan algılamamla dilimin ucuna gelen cümleyi söylemekten vazgeçtim . Ve telaşla yerimden kalktım .
" fetih iyimi nasıl ? "
"İyi bir sıyrık sadece "
"Bir sıyrıksa neden hastahaneye geliyorsunuz kii ? " dediğimde karşıdaki yavuzun muhzip gülüşü ile şaşırdım .
"Eylemi ara ve fetihinin vurulduğunu hastahaneye gelmesi gerektiğini söyle"
Aklı sıra yaptıkları bu plan ile fetih ile eylem barışacatı."Olmaz bunu benden isteme sarı komutan "
"Bahar hadi ama "
"Yavuz gerçekten olmaz ben eylemi tanıyorum onu bu şekilde dahada çok fetihten uzaklaştırırız "
Yavuz derin bir iç çekerek .
" peki öyle olsun "
Biraz bozulmuş tu ama ben doğru olanı yapıyordum eylem emrivaki şeyleri sevmezdi . Ben boğazını temizleyerek az önce öğrendiğim gerçek tekrardan beynimin içine dolmaya başladı .
" Bahar "
"Yavuz .... "
Beynimin her hücresi sanki ağır çekimdeymiş gibi yavaş tı hadi söyle ona babanı buldum ama o bir terörist dee hadii söylesene .Hayır bunu yapamazsın sende biliyorsun eğer yavuz bunu öğrenirse durmaz herşey onun iyiliği için .
"Bahar korkutuyorsun beni hadi ama "
Yavuzun endişeli sesi ile kendime geldim boğazıma batan o dikenimsi şeyi yutmaya çalışarak ." Bişey yok sadece seni özledim "
"Bende seni ama burda işler biraz karıştı sanırım balayına gidemeyeceğiz"
Ahh ahh ben olmuşum balayı yavuzum bir bilsen .
"Önemli değil hayatım sen işine bak tabiki böyle bir durumda gittmemiz doğru olmaz "
"Yaa sen melekmisin karıcığım "
"Evet senin meleğin "
"Seni çok ama çokk seviyorum "
( ayy bu şarkı dilime yapıştı kurtulamıyorum neyse ciddiyet )
"Bende seni kocacığım akşam gelecek misin eve "
"Bilmem belki gelemem niçin sordun yoksa bensizliğe dayanamıyormusun "
"Yok ondan değil nöbete kalacaktım da ondan şey ettim "
"Demek öyle bahar hanım "
"Öyle yavuz bey "
"Nöbete filan kalma sakın akşam almam gereken bir ifaden var "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELİRSİZ |TAMAMLANDI
Short Story"Yavuz" sesiyle odada volta atmayı bırakıp yanına koştum .Soluk yüzü gülümsedi ellerimi onun alınında ve yanaklarında gezdirdikten sonra . "Burdayım sakın korkma " göğsü yavaşça inip kalktı .Ve kızarık gözlerini kapatı . "Sana sarılıp uyuyabilirmiyi...