BÖLÜM / 11İnsanın içi ağrır mı hiç? Ağrıyor işte.
Bahar son konuşmalarını hatırlayınca kalbini tutu ve doktoru dinlemeden yoğun bakımı ünite 'sine girdi . Üzerinde carşaf bulunan sedyeye doğru ilerledi . Titreyen eleriyle çarşafı açtı.
"HAYIR HAYIR OLAMAZ "
Feryadı hastahanenin soğuk koridorlarında inlerken bahar yere çömelmiş ağlıyordu .
"Kurtdereli " diye mırıldandı evet şehit olan yavuz değildi kurtdereliydi bahar biran olsun buna sevinği için kendiden nefret etti . Derin bir nefes alarak ayağıya kalktı . Ve beyaz çarşafı tekrar kapatı .
"Özür dilerim şehidim " derin bir iç çekip tekrardan sözlerine devam etti .
" Utanıyorum Şehidim, Utanıyorum,
Yiyiyecek olmaktan, İçecek olmaktan,
Senin Annen AğIɑrken Gülecek olmaktan Utanıyorum! Sanma ki; Unutuyor, Unutturuyoruz. UnutanIɑrı barındırmaktanda utanıyorum. SEN; vatan için bizim için şehit olurken, Seni Görmezden Gelenlerden Utanıyorum..""Rahat uyu kurtdereli "
Diyerek ellerini açıp dua ettikten sonra yoğun bakımdan çıktı .
"Bahar "
"Yavuzun odasına gittmek istiyorum "
Nazlı elindeki suyu ona verdikten sonra doktorun yanına gitti . Bahar ise çok zor ayakta duruyordu bunu fark eden erdem yarbay kolundan onu tutarak ona destek verdi .
"İyimisin bahar " Erdem yarbayın yumuşak ses tonu ile bahar gözlerindeki yaşı sildi .
"İyiyim sadece başımız sağolsun " diyerek erdem yarbaya sarıldı. .
"Üzülme kızım vatan sağolsun "
Erdem yarbay nekadar üzülsede dimdik durmak zorundaydı o bir komutan dı o yıkılırsa timi kim toplardı .
"Bahar gel lavaboya gidelim bir elini yüzünü yıka " eylem bitkin hâli ile baharın koluna girdi . Oda bahar gibi perişandı fetih ,ateş ,yavuz yoğun bakımdaydı. Diğerleri ise halen çatışıyordu .
Bahar yüzüne çarptığı su ile irkildi ve titreyen elerini sıktı ,derin bir nefes aldı .Eylem artık dayanamıyarak ağlamaya başladı .
"Ne olucak bahar yoksa bizimkilerdemi - "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELİRSİZ |TAMAMLANDI
Short Story"Yavuz" sesiyle odada volta atmayı bırakıp yanına koştum .Soluk yüzü gülümsedi ellerimi onun alınında ve yanaklarında gezdirdikten sonra . "Burdayım sakın korkma " göğsü yavaşça inip kalktı .Ve kızarık gözlerini kapatı . "Sana sarılıp uyuyabilirmiyi...