Ufak bir kesit

256 14 13
                                    


"Baharrrrr" boğazını  yırtana kadar
b

ağırması  ona  cevap  verceğim anlamına  gelmiyordu. 

"Bahar  diyorum  ,duymuyormusun  ? " diyerek merdivenlerden  aşağıya  indi.  Ayak ayak üstüne  attığım koltuktan  hiç  kıpırdamamıştım. 

"Ne o? "dedi kravatını  bağlamaya  çalışırken  . Cevap vermeyecektim  daha hatasının  ne olduğunun  farkında  bile değildi. "Kime diyorum  ben " ses tonu  şimdi  serti  paşamız  kızmaya  başlamıştı  anlaşılan .

"Kayraa  oğlum  Babana söylermisin  onunla  konuşmuyorum  ben . Başımın  dibinde  bağırmasın  "  dediğimde küçük  bir kahkaha  attığını  duydum . Neye güldüğünü  anlamak  için  ona 'Neye gülüyorsun  '  der gibi   baktım .

"Kayra Eylemlerde  hayatım  yaklaşık  bir saat önce  sen bıraktın  hani" o kadar öfkeliydimki  Kayranın evde olmadığını  unutmuştum. Birkaç saniye  sonra mavi  gözlerini  kahvelerime dikti  ve öldürücü  bakışlarını  bana yollamaya  başladı.  Ne yapmaya çalıştığının  gayet  farkındaydım  ,beni manüpule  etmeye çalışıyordu  ama ben pes etmiyecektim .

"Hadii  ama indir  şu  kalkmış  burnunu  sadece küçük  bir  yemekti  " sinirim  artık  tepeme  çıkmıştı  ,kanım  yükselmiş  öfkeyle  yerimden  kalkmıştım .

"KÜÇÜK BİR YEMEK HEEE. SEN HAMİLE  KARINI OPERASYONDAYIM DİYE  KANIDIR VE ESKİ ,SARIŞIN  ,YEŞİL  GÖZLÜ ,BEKAR KIZ ARKADAŞINLA   YEMEK YEMEĞE  GİT ." dedim ses tonum uzaydan duyuluyor  olabilirdi ama olsundu ben haklıydım  .

"ALTINI  ÇİZİYORUM BEKAR KIZ  ARKADAŞINLA VE SEN EVLİSİN  KARIN  İKİNCİ ÇOCUĞUNUZA HAMİLEEE"

Sıkıntılı  bir nefes verdi  ve alını  sıvazladı  köşeye  sıkışmıştı . "Bahar öyle  sandığın  gibi  bir şey  değil   aniden  gelişti  operasyon dan önce  aradı  sana haber vermedim  hem sende tanıyorsun  Deryayı  ve ayrıca  sana yemek yediğimizi  söyleyende  benim " dedi güya  kendini  haklı  çıkaracaktı  ama yemezlerdi onun burnundan   getirecektim  yemegi  bundan sonra bensiz  değil  yemek yemek su bile içemiyecekti  kadınlarla  .

"Ben bunu  yapsam hoşuna gidermiydi  ? Hee sana hastahnede  olduğumu  söylesem  ve eski yakışıklı, bekar  bir arkadaşımla yemek yesem ve sen beni aradığında  'Hayatım  şuan yemekteyim  sonra  konuşalım  ' diyip  telefonu  yüzüne  kapatsam ,nasıl  hissedersin? " 

"Şuan  cidden  saçmalıyorsun  ve ben bunu  hamileliğine  veriyorum  " dedi ve bir türlü  bağlayamadığı kravatı ile boğuşmaya  başlamıştı . 

"Tabii  hoşuna  gelmedi  yaa saçmalıyorsun  Bahar dersin  "  dedim yerimden kalkarak .Gözleri
üzerimdeydi büyük  ihtimal  üzerimdeki  kısa elbiseme bakıyordu .

"Ne bu ? "  tamda istediğim  gibi  sinirlenmişti beyimiz.  Daha bunlar  iyi saatleriydi onun burnundan fitil  fitil  getirecektim .

"Elbise  hayatım. Hani bugün  düğün  varya arkadaşının ona hazırlandım " dedim gözlerimi  kırparak  .

"Seni o elbise ile oraya götürmeyeceğimi  çok  iyi  biliyorsun  çıkar  onu"  dedi mavi gözlerinden alev çıkıyordu sanki ama bu beni yıldıramazdı.

"Hayır  çıkarmıyorum  böyle 
geleceğim "

Küçük  bir nefes aldı  ,içinden  ona kadar sandığına  eminim  sakin olmak için  kıvransada  bunu  başaramıyordu  .

BELİRSİZ |TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin