*****
Aşkla doldum Ben bütün dünya
oldum.*******
Yavuz duyduğu ses karşında kaşlarını çattı ve yüksek bir sesle telefonun diğer tarafında bulunan dermana .
"BAHAR NERDE NE YAPTIN ONA "
Derman yavuzun öfkesi karşında gülümsedi ve bilgisayar ekranında izlediği bahara bakarak .
"Uhhh sarı komutan sakin ol kulağının zarı gitti merak etme onu öldürmedim ama bu yapmayacağım anlamına gelmez " pis bir gülüşün ardından yavuz boğazının tam ortasına oturan yumru ile kendini kaydetti .
"Eğer onun kılına zarar gelirse seni gebertirim kimseye bırakmam haberin olsun "
"Hee hee yaparsın neyse ben haber vermek için aradım eğer peşimdeki şu polisler çekilmezse bahar ölür " diyerek telefonu kapadı derman yavuz ise öfkeden deliye dönmüştü nasıl buna cüret edebilir nasıl bahrımı kaçırır diye düşünürken . Ateş ve yasin anlamsızca komutanlarına bakıyorlardı .
"Komutanım ne oldu "
"Bahar .... baharı kaçırmış derman piçi "
"Nee "
"Polisleri durdurun dermana yaklaşmasınlar baharın hayatı tehlikede "
"Yavuz olmaz bunu yapamayız " yasin oturduğu masadan kalkarak adımlarını yavuza doğru attı .
"Bahar ölsünmü bunumu istiyorsun yasin " yavuz öfkeli bir şekilde tam karşısındaki yasine bağırdı . Yasin gözlerini yumarak derin bir nefes aldı
"Bahar benim kardeşim tabikide ölmesini istemiyorum ama polisleri durduramam yavuz başka bir çözüm bulalım "Ateş ise endişeli bir şekilde"Ne yapacağız kii bahar o adamın elindeyken attığımız her adım bahara zarar verebilir "
Yavuz ellerini saçlarına atarak sıkıca köklerinden çekmeye başladı o zehir gibi çalışan aklı durmuştu şuan sadece kalbi ile düşünüyordu öfkesine yenik düşmek üzereydi.
"Ateşe " diye fısıldadı aklına gelen fikirle ateş gözlerini büyüterek .
"Evet onu konuşturabiliriz bize dermanın yerini söylenebilir "
Yasin ise umtsuzca gözlerini kapattı kafasını olumsuz anlamda salladı .
"Adam iki gündür elimizde ağzını dahi açmadı "
"Sorgusuna ben gireceğim hele bir konuşmasın" yavuz öfkeden koyulaşmış mavi gözlerini iyice açarak dilini ısırdı .
" peki ama yalnış bir şey yapamak yok yavuz "
"Merak etme onu öldürmeyeceğim "
Ateş yavuzun bu sert tavrı karşında yutkundu ne diyeceğini bilemiyordu. Bahar onun kardeşi gibiydi yasinde böyle hissediyordu ama sonuçta onlar önce ülkelerini düşünmek zorundaydılar .
Yükselen telefon sesi ile odadaki ölüm sessizliği sona erdi. Çalan telefon yavuza aitti .
"Yavuz hemen karargaha gel görmen gereken bir şey var "
"Komutanım bahar bahar ... derman baharı kaçırdı . " yavuz çaresizce komutanına durumu bildiriken erdem yarbay
"Biliyorum yavuz ama sakin ol ve karargaha gel görmen gereken bir şey var"
"Peki " diyebildi sadece .Nerden biliyorsunuz sorusunu bile sormadan. Kendini bittik hissediyordu oldukça acı çekiyordu sanki nefes aldıkça yüreğinin tam ortasına çivi çıkıyorlardı . Acı bir nefes ile kendini topladı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELİRSİZ |TAMAMLANDI
Short Story"Yavuz" sesiyle odada volta atmayı bırakıp yanına koştum .Soluk yüzü gülümsedi ellerimi onun alınında ve yanaklarında gezdirdikten sonra . "Burdayım sakın korkma " göğsü yavaşça inip kalktı .Ve kızarık gözlerini kapatı . "Sana sarılıp uyuyabilirmiyi...