MEHSA

1.5K 97 16
                                    


Sevdim. Çünkü bir tek ona sarılınca yuva gibi kokuyordu içim.

***

Bahar  yavuzun kulaklık ile konuşmasını fırsat bilerek odadan çıktı . O sırada derman balo salonundan çıkmış  arkasından gelen  selimi görebilmek için geri geri ilerliyordu  .Bahar yavuza söylenirken dermanı görmemiş ve çarpmış .

"Pardon "

Baharın nazik sesi ile derman kafasını  bahara çevirdi .Gördüğü güzel yüz hoşuna gidince asık suratını düzeltip boğazını temizledi.

"Asıl ben özür dilerim hanımefendi "

Bahar ise pek fazla muhatap olmak istemeyerek kafasını salladı ve balo salonuna geçti .

Agah o sırada bütün bu olanlara şahit olmuş ve dermanın bahara olan tedbirli bakışlarını farkettmişti.

Agah baharın tehlike de olabileceğini düşünerek  az önce yavuzun çıktığı güvenlik odasına geçti bir şey yapmalıydı . İlk olarak baharın görüntülerini kamera kayıtlarından sildi ancak bir kamera kaydını silmemişti kendisi bunun farkında olamayarak  salonun ışıklarını kesti.

**********

Yavuz deli gibi salonda baharı ararken Telefonuna  gelen mesajla kaşlarını çattı .

"Ben eve geçtim yavuz "

Yavuz tek cümlelik mesaja  sinirlenirken bir yandan da onadan haber aldığı için sevinmişti .

"Komutanım haber varmı bahardan "

Ateş meraklı ses tonu ile yavuzun koluna dokundu .

"Evet eve geçmiş " diyerek elindeki telefonu cebine soktu .

BELİRSİZ |TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin