Bedenim zindanlarda olsa bile senin sevgin yüreğimi götürür dünyanın her yerine sevgilim.
********
Yavuz oturduğu tekli koltuktan kalkmak istediğinde bahar onu durdu .
"Yavuz bir cevap vermedin " yavuz derin bir iç çekerek baharın az önce ona sunduğu teklifi düşündüğünü beli ettmek istedi . Baharda gözlerini yumarak onu anladığını mimikleriyle belli etti . İkiside yorgun ve mutsuzdu biri eli yüzünden uzun bir süre doktorluk yapamayacak diğeri ise yaptığı hata yüzünden süresi beli bile olmayan bir açığa alınma süreci yaşayacaktı .
"Gidelim " yavuzun kararlı sesi ile bahar başını yerden kaldırdı .
"Eminmisin "
"Daha önce hiç bu kadar emin olmamıştım ,seninle heryerde yaşayabilirim " diyerek baharın yanına yaklaştı . Bahar ise yavuzun bunu sırf kendi istediği için kabul ettmesini istemiyordu
"Bak eğer ben istedim diye kabul ediyorsan "
"Hayır bende istiyorum çocuğumuz için bizim için iyi olacak " kollarını kaldırıp karısının beline sardı .
"Nereye gidelim peki ben öyle dedim ama hem sen timi bırakmazsın yani nasıl bırakacaksın " yavuz kollarıyla baharı daha sıkı sararken aynı zamanda da baharın sorduğu soruyu düşündü .
"Onlar artık başının çaresine bakabilirler en azından ben geri dönene kadar "
Buruk bir şekilde söylediklerine bahar tatmin olamıyordu biliyordu yavuz için askerliği herşeydi .
"Geri döneceksin sakın umudunu kaybetme " diyerek üzgün kocasına bir buse kondurdu .
"İyiki varsın ... varsınız " yavuz un küçük tebessümü karşında bahar ellerini karnına götürdü .
"Seni seviyoruz sen bizim babamızsın lütfen kendini üzme "
Yavuz gülümseyerek karısının alnına bir öpücük kondurdu . Bu güzel kadını hakkedecek ne yaptım diye geçirdi aklından .
"Yavuz "
"Söyle aşkım "
"Canım hindistancevizi çekti " yavuz bunun bir şaka olduğunu düşünerek .
"Şaka demi yani sen hiç hidistan cevizi yedinmi ki bahar "
Bahar ellerini karnına götürerek nekadar ciddi olduğunu beli ettmek istercesine boğazını temizledi .
"Yedim yavuz neden yemediğim bir şeyi canım çeksin " baharın bu sinirli çıkışı karşında yavuz kaşlarını kaldırdı .
" canın çekti yani aşeriyorsun " bahar kafasını salıyarak .
" deli gibi istiyorum yavuz " gözlerini büyüterek dudağını ıslatı .
"İyide hayatım ben nerden bulmayım sana - "
"Beni ilgilendirmez yavuz canım istiyor daha doğrusu çocuğun istiyor " yavuz baharın bu sinirli çıkışı ile ne diyeceğini şaşırdı .
"Burası karabayır hayatım burada bir tane manav var ve orada da hidistan cevizini geçtim kivi bile yok "
Bahar omuzunu silkerek .
"Banane bulacaksın hatta beraber bulacağız bulur bulmaz yemek istiyorum kalk kalk " diyerek yavuzun kolunu çekişitirmeye başladı .
" bahar imkansız diyorum hem saate geç oldu "
"Banane istiyorum canım istiyor sen gelmesen gelme ben giderim " diyerek ayağıya kalktı salondan hızlı ca hole ilerledi . Yavuz ise şaşkın bir şekilde karısının peşinden ilerledi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELİRSİZ |TAMAMLANDI
Short Story"Yavuz" sesiyle odada volta atmayı bırakıp yanına koştum .Soluk yüzü gülümsedi ellerimi onun alınında ve yanaklarında gezdirdikten sonra . "Burdayım sakın korkma " göğsü yavaşça inip kalktı .Ve kızarık gözlerini kapatı . "Sana sarılıp uyuyabilirmiyi...