"Özel Bölüm "

554 37 6
                                    


Uzun  Bir Aradan  Sonra.. .

🍁

     Bacaklarımın  yorgunluktan  olsa  gerek  daha fazla bedenimi  taşıyacak  takati  olmadığından  . Hızlıca  kendimi  evin  içine  attım  ,uzun  ve yorucu  bir nöbetin  ardından  evdeydim ! Fakat  ters giden  birşeyler  var ev çok  sesiz  . Ve fazla toplu  nerdeyse  dün  sabah bıraktığım  gibi  bu imkansız,Yavuz ve Kayrayı  aynı  evde bırakıp  çıkmıştım  evden . Ahh olamaz yoksa birşeyimi  oldu  !

"Yavuz "   sonunda  ayakkabılarımı  çıkarıp  montumu  vestiyere  asarak  içeri doğru  adımladım.  Fakat  Yavuzdan  ses yoktu. 

"Kayra ! "  diye bağırdım  ,bu saate  kadar uyuyor  olamazlardı.  Adımlarımı  üst  kataki  yatak odamıza  doğru  atarken  sesimin  tınısını  birazdaha  yükselttim.

"YAVUZ ! "

İçeri  girdiğimde  yatağın  hiç  bozulmamış  olduğunu  farkettim  . Dün  nasıl  dizdiysem öyleydi  .

"Hayatım  "  Tam ensemde  duyduğum  ılık  nefesle  irkildim ve arkamı döndüm  mavi gözlerindeki  parlaklık  ve yüzündeki  kocaman  gülümsemede neyin nesiydi.  Yoksa yine bir haltmı  işlemişlerdi  babalı  oğulu. 

"Ne oldu? "

"Hiç  " dedi dümdüz o kadar rahatça  hiç  demiştiki birşey  olduğuna  dahada  çok inanmaya  başlamıştım. 

"Pek inanmadım  ama neyse ,Kayra nerde? "

"Fetihlerde  kalacakmış ,Eylem  çok  özlemiş  " dedi ultra  neşeli  bir sesle  kocamın  aklımdan  neler geçiyor  yada neler geçmekte  .

"Hım neyse  iyi  olmuş  bende çık  yorgunum  zaten  kısa  bir duş  alıp  uyuyacağım  .İyikide  Eylemlere  gittmiş  Kayra  yoksa benimle  oyun  oyna diye tuttururdu.  " Yüzündeki neşe  aniden  solup  gittmiş  olan kocam dudağını  ısırıp  ,gözlerini  devirdi. 

"Peki sen uyu ..." dedi sesi tiriplimiydi  ? Yok canım  ne tribi  bu  imkansız  ...

"Sesin neden öyle  bozuk  seninin "

"Yoo bozuk  filan  değil.. " cümlesini  tamamlamadan  dudağının  kenarına  küçükte  olsa bir öpücük  kondurup  geri çekildiğimde afaladı. 

"Ee ben artık  duşa gireyim  " diye mırıldandığımda  kolumdan  tutup  beni  hızlıca  odamızdan  ıçeri  sürükledi.

"Çok  yorgunum  Yavuz "dedim fakat  sesim oldukça  tutkulu  ve istekliydi  . Araftaydım ...

Bir yanda yıpranmış bedenimim  ,uyumak  için  can atan  gözlerim  diğer  yanda deli gibi  aşık  olduğum  kocamın dudakları.  Ahh ne zor şeymiş bu ...

"Yarın  izinlisin  değilmi  ? "  diyerek kolumu   bıraktı . "Evet " der gibi salladım  başımı  aklından  ne geçtiğini  bir türlü  anlayamamıştım  .

"Peki o zaman sen uyu  " dedi  düz  ses tonuyla.  Kaşlarım  istemsizce  yukarı  doğru  kalktığında  gözlerimi  mavilerine  diktim.

"Sorun nedir  ? " dedim  neden böyle  tuaf  davranıyordu  . Gözlerini  hafifçe  benden  kaçırıp  karşıdaki duvara dikkti. 

"Hiç  ..."

"Yalan  söylüyorsun  .... gözlerimin  içine  bak Yavuz ! " dediğimde  gözlerini   iki saniye  sonra bana doğru  çevirip  ,derin  bir nefes  aldı  . Kaşlarını  düzeltmeye  çalıştığında  görünce benden  birşey  saklandığına  emin  oldum. 

BELİRSİZ |TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin