BAHRAS (2. SEZON )

792 72 42
                                    

En başından beri kitabımı sabırla ve içtenlikle okuyan sevgili okuyucularım bu bölümü  hepinize itaaf ediyorum 💞 (okuyup ,yorum yapıp veto etmeyenler sizede itaaf ediyorum )

KEYİFLİ OKUMALAR VE HAYIRLI BAYRAMLAR 💐

/ Bölüm 26 /

Omuzumda ağlayan bir sen ,ne
çok isterdim bir bilsen


İKİ YIL SONRA DİYARBAKIR

*BAHAR *


Acı çekiyorum !

Yanımda yoksun !

Ağlarken , gülerken yoksun yaa yanımda için acıyor yavuz ...

Ölmek istiyorum ama yapamıyorum oğlumuz kayra onun ufacık bir saç teli benim hayata kalamam için bir neden .

Biliyorum sen artık bu dünyada değilsin eğer hayatta olsaydın beni yalnız bırakmazdın . Acı çekmeme izin vermezdin , sensiz hergün öldüğümü bile bile ortaya çıkmamazlık yapmazdın yapamazdın.
Hastahanede uyuya kaldığım gece gördüğüm o iğrenç kabusatan sonra öldüğüne inandığımda . Kendimden geçişim O iğrenç soğuk koridorda saatlerce ağlamam ...

Yok hayır şehit oldun sen , eylem ne kadar inanmasada ben biliyorum sen artık bu dünyada değilsin . Bazı geceler senin suretini yanı başımda görüyorum. Merak ettme delirmedim sadece seni çok özlüyorum ...

Böyle ellerimi uzatmak istiyorum ama yok oluyorsun , sonra yataktan kalkıyorum koridorun ilerisinde yine sen yine elimi uzatıyorum yine yoksun . Ama görsen her seferinde o kadar canım acıyorki ...

Biliyorsun senin kokun olmadan uyuyamıyordum artık uyuyorum yavuz .

Sen kimbilir nerdesin belki bir toprağın altında , belkide paramparça olmuş cesedin dağın dört bir tarfanda çürüdü . Ama ben uyuyorun nefes alıyorum yemek yiyorum arda gülüyorum yasını bile tutamıyorum. Kendimden nefret ediyorum .

Arada bana bıraktığın o saçma veda videosunu izliyorum böyle ekrana yapışıyorum belki kokun gelir diye ama yok kahretsin yok . Sen o güzel gülüşünle .

"Ben hep seni sevdim , seveceğim " diyorsun sonra duruyorum ekrana saatlerce bakıyorum . Sonra tekrar açıyorum devamında .

"Üzgünüm ... bu videoyuyu izlediğine göre sözümü tutamadım ... Kızgınmısın bana ... biliyorum kızgın ... sana verdiğim sözü tutamadım seni bıraktım hemde sonsuza dek ... keşke diyorum hiç girmseydim hayatına hiç tanımasaydı beni " Tekrardan donduruyorum ekranı ve sana çok ama çok kızıyorum . Nasıl böyle düşünüyorsun !! Senin yanında ne kadar mutlu olduğumu hiç görmedinmi ?

BELİRSİZ |TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin