HANGİ ŞİİRSİN SEN ??

1.7K 107 10
                                    

BÖLÜM /// 4

Ambulansın sesini duyunca harekete geçtim . Bahara sarılmayı bıraktım ve doktorun işini yapabilmesi için onlara izin verdim .

"Nabız çok düşük kurtulması çok zor diyerek hemen sedyeye aldılar ve ambulansa geçtik .

Ben baharın en son bana soylediklerini düşünüyordum.

"Sen çok özel birisin yavuz artık kendini suçlamayı bırak ve hayatını yaşa"

Beynimin her köşesinden bu sözler geçiyordu kendime gelemiyordum bir türlü .O haklıydı annemin intihar etmesi mervenin patlamada ölmesi hepsinin benim yüzünden olduğunu düşünüyordum

Hemşire serum takmaya çalışırken arabanın şöförü bize dönerek

"Dayıoğlu kalk yemi yuttular "

Ateşin sesiyle kendime geldim bu bir oyundu ama ben çok fazla ciddiye almıştım.

"off bu kuru sıkı nasıl birşeymiş nevrim döndü " diyerek bahar sedyeden kalktı .

"Komutanım adamları aldık " kulaklığımdan gelen sesle gülümsedim .

"Ohh bee başardık " diye bağırdı bahar

"Yalnız güzel plandı " ateş bunu söylediğinde bahara çak işareti yaptı.

"Yavuz komutanım sağolsun "

"Kendinizi hafife almayın bahar hanım "

"Sizin nasıl haberiniz oldu baharı indireceklerinden "

#ÜÇ SAAT ÖNCE BAHARDAN

Yavuz ile otelden ayrılacakken otelin lobisene geldiğimizde telefonum çaldı ilk başta açmak istemedim ama bilinmeyen bir numara olunca belki önemlidir diye açtım.

"Bahar merhaba "

Gelen ses çok kısık bir kadın sesiydi kim olduğunu anlamamıştım.

"Merhaba siz kimsiniz" dediğimde yavuz endişeli gözlerle bana bakıyordu.

"Bahar ben Eylem "

Seninde telaş ve endişe vardı.

"Eylem merhaba uzun zamandır sesin çıkmıyordu "

"Bahar beni dikkatlice dinle ne yaptın bilmiyorum ama biriler seni öldürmeye çalışıyor "

Bunu dediğinde gözlerim aniden açıldı.

"Nasıl yani kim neden beni öldürmek istesin " dediğimde yavuz etrafa bakınmaya başladı.

"Bahar biliyorsun gizili görevdeyim başka bir şey söyleyemem seni izliyorlar yalnız kaldığında işini bitireceklermis öyle duydum kendine dikkat et " diyerek telefonu kapattı

"Eylemm " dediğimde çoktan telefonu kapatmıştı.Tedirgin bir şekilde etrafa bakındım yavuz ise elini omzuma koyarak.

"Ne oluyor bahar "

"Beni izliyorlarmiş öldürmek için "

Yavuz ellerini alınına götürdü ve

"Kim izliyormuş"

"Bilmiyorum "

"Sana kim söyledi bunu belki doğru değildir"

"Hayır doğru istihbarattan biriydi arayan "

"Ozaman doğru odana kapıyı kimseye açma ben bizimkilerle haledicem "

"Saçmalama yavuz adamlar bizi izliyorlar anladığımız anlarlarsa başımız büyük bir belaya girer"

BELİRSİZ |TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin