İçinde aşk var yüzünde kin
Yüreğine sor bu da kim
Her sabah baktığın aynadakiBana deliriyor hala
" demek bir aydır biliyorsun " diyerek sinirle soludu
"Yavuz "
" Seni asla affetmeyeceğim bahar "
Şuan sinirlisin bu yüzden söylediklerine kulak asmıyorum yavuz " diyerek gözlerimi ona çevirdim .
"ben gayet sakinim söylediklerimin de arkasındayım "
"peki " dediğimde dahada sinirlenerek yanıma yanaştı çok sinirliydi onu ilk kez böyle gördüğüm için ne yapacağımı kestiremiyordum gözlerini gözlerime dikerek kolumu sıkıca kavradı .Ben ise kaşlarımı kaldırdım .
"sakin ol bu tavrın doğru değil "
" bahar aç şu kapıyı " diyerek ellerini kolumdan çekti ve benden uzaklaştı .
" konuşacağız sonra ne istiyorsan onu yap " kafamı sallayarak kolarımı göğsümde birleştirdim yavuz ise sinirle kapı ile mutfak arasında kalan holde volta atıyordu . Ellerini kafasına götürerek ,
"anlamıyorum sen o adamı nerden tanıyorsun" değinde kafasını kemiren soruları benimle paylaştığı için sevinmiştim.
"muratın beni kaçırdığı gün " dediğimde durakladı mavi gözlerini bana cevirdi kafasını salladı ve buruk bir sesle
"kimbilir daha bana anlatmadığın nellerin var " saçlarımı kulağımın arkasına götürerek o gün ne yaşadıysam hepsini bir bir anlatım .
" tamam baban bir cani terörist olabilir ama o gün benim hayatımı kurtardı " yavuz anlatıklarım karşında donup kalmıştı resmen ben ise yavuzun cıkmaya çalışmaması için kapının önünde oturdum.
" peki o adamın agah olduğunu nasıl anladın"
yerimden kalkarak oturma odasına geçtim kitaplıkta kitabımı aldım ve arasına koyduğum origamileri çıkardım .
" bunlardan " diyerek oriigamiileri ona uzattım .Yavuz uzun bir süre orgamilere bakarak derin bir iç çekti .
" bunları bana küçükende yapardı" dediğinde içimden bir ey koptu sanki çok acı çekiyordu ve buna dayanamıyordum bana kızacağını bilsemde yanına yaklaştım
" yavuz" ona kocaman sarıldım şuan bana çok ihtiyacı olduğunu oda biliyordu ama yapamıyordu işte sarılamıyordu çünkü ben onu hayalkırıklığına uğrattım .
" bahar yapma " diyerek benden ayrıldı .
" yavuz beni anla lütfen sen olsan sende aynını yapardın hepsi senin iyiliğin içindi lütfen biraz anlamaya çalış" kafasını olumsuz anlamda salayarak .
" ben sana gerçekleri anlatırdım "
" yapamazdın yavuz bana olan sevgin daha ağır basardı aynen bende oldugu gibi "
" sevgi ? " dediğince acı bir gülüş attı bana
"sen ne sevgisinden bahsediyorsun bahar ben artık o sevgidende emin değilim" dediğinde içime oturan yumru ile konuşamadım sadece onun gözlerine baktım gözlerinde en ufak bir his göremeyince kalbim şıkıştı sanki nefes alamadım aslında nefes alıyordum bu anı yaşıyordum ama herşey çok yavaş ve anlamsızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELİRSİZ |TAMAMLANDI
Short Story"Yavuz" sesiyle odada volta atmayı bırakıp yanına koştum .Soluk yüzü gülümsedi ellerimi onun alınında ve yanaklarında gezdirdikten sonra . "Burdayım sakın korkma " göğsü yavaşça inip kalktı .Ve kızarık gözlerini kapatı . "Sana sarılıp uyuyabilirmiyi...