Özel Bölüm 2

571 40 2
                                    


Bahar ve Fethi  anısına  ...

Eylem ile birlikte masasının  üzerine  koyduğumuz  hamilelik  testinin  sonucunu  büyük  bir sabırsızlıkla  beklerken  .  Eylem 
" Ya  hamileysem  buna  hiç  hazır  değilim  Bahar  "  dedi ben gözlerimi  testten  ayırmadan  " Testi  senin  için  rahat  etsin  diye yapıyoruz  bence  sen kesinlikle    ..." cümlemin sonunu getirmeme  gerek   kalmadan  kırmızı  çift  çizgi  belirdi. 

"Hamilesin  " dedim  heycanla.  Benim ve Yavuzun   bir yiğeni olacaktı  o amca ben Teyze  olacaktım ,aynı zamanda Kayranının  bir kuzeni  olacaktı.  Ailemize  küçük  bir kulaksız  katılacaktı.

"Olamaz " sesiyle    tek başıma  yaşamış  olduğum  mutluluk  son  buldu . Eylem  donmuş  bir vaziyette  eline  aldığı  teste  bakıp  sürekli  "Olamaz " diyordu.  Ne yani  cidden  sevinmiyormuydu ?

"Eylem  "

"Bahar  ben hamileyim... benim  karnımda  Fetih  ile benden  bir parça  var "  dedi  yüzde aniden  berilen  gülümseme  beni rahatlatırken  o ellerini  karının üzerine  götürdü. 

"Merhaba  anneciğim  " dedi ağlak  sesiyle  birkaç  saniye  sonra  gözlerinden  yaşlar  patır patır  düştü  yanaklarına.  Bunlar  mutluluk  gözyaşlarıydı. 

"Tebrik  ederim  canım  " derdemez  ona  sıkıca  sarıldım. 

"Bahar  onu hissedebiliyorum  ... bu çok  garip  ama birkaç  dakkika  öncesine  kadar çok  korkuyordum istemiyordum, hamile  olduğumu  öğrendiğim  an  onu hissettim Bahar  onu asla  bırakmayacağımı  hisettim.  Bahar  ben anne oldum..."

"İşte  dünyanın en zor  ve en güzel  mesleğini  tatmaya başladın Eylem .Artık  kendinden  daha çok  düşüneceğin  biri daha var karnında   "

"Bahar  bu çok  güzel  bir hiss  "

&

Eylemi anneliğin verdiği  duygu  yoğunluğu  ile baş  başa  bırakıp  Kayra  ile birlikte  akşam  yemeği  hazırlamaya  koyulduk.  Bu akşam yemeğine  çekirdek  ailemize eşlik  edecek   Kulaksızlarda  davetliydi. 

"Annee  "  dedi sesine  kurban olduğum  .

"Efendim  oğlum  "

"Eyonun  nesi  var bir gülüyo bir ağlıyo" gülümsedim  . Şimdi  ona ne demeliydim  eğer  gerçeği  söylersem  Yavuz  ile Fetih  gelir gelmez  yumurtlardı ,ona yalanda  söyleyemezdim  . En iyisi  topu  Eyleme  atmak .

"Himm  git  ona sor  bebeğim  ,bende  neden  böyle  davrandığını  bilmiyorum"  mavi  gözlerini  yüzümde  gezdirip 

"Pekiyy "  diye mırıldandı  ve küçük  adımları  ile mutfaktan  çıktı. Bende dolaptan  çıkardığım sebzeleri  özenle  yıkmaya  koyuldum.  Birkaç  saniye  sonra arka  cebimdeki  telefonumun  mesaj sesi ile  gülümsedim.  Kesin  Yavuzdu  bugünden  beri  sürekli  mesaj  attıp  durmuştu.  Telefonunun  ekranını  açtığında  karşılaştığı  mesaj   kahkaha  atmasına  sebep  olmuştu. 

Vefasız sevgiIim aIzheimer hastasi biIe senin kadar cabuk unutmaz pes… kıçımız  dondu  hani  birkaç  saat  sonra  arayacaktın  !

Gönderen : Sarı  Komutanım

Eylem  rahat  rahat  testi yapsın  diye  Yavuzlara  biz sizi  aramadan  eve gelmeyin  demiştik  .

BELİRSİZ |TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin