FİNAL PART - 1 ( İÇİM YANAR )

866 74 6
                                    


Bölüm /  28

🥀" Bazı  vedalar  zordur   ... "🥀

☆☆☆

"İçerdekiler bizim kocalarımız"

Bahar duyduğu bu şeyin altında kalırken eylem şaşkın bir şekilde tepki verdi .

"Nee "

"Doğru söylüyor üzgünüm kızlar " diyerek ellerini göğsünde çarpazladı derin .

"Ben inanamıyorum !! Yalan söylüyorsunuz "  Bahar oturduğu yerden kalkarak son gücüyle sahranın silah tutuğu koluna bir tekme attıp ,silahını yere düşürmesini sağladı .

"Ne yapıyorsun !!"  Derinin sorduğu soruya aldırmadan yerdeki silahı alıp havaya iki el ateş etti .

"Birde onlardan duyalım bakalım doğrumu ? "

Sinirden gözleri dönmüş bahar ,yavuzun ve fetihin girdikleri depodan çıkmasını beklemeye koyuldu .

"Gelmeyecekler boşuna bekleme "

"Gelecekler "  diyerek iki el daha ateş açınca eylemde yerdeki diğer silahı alıp  havaya bir el ateş etti .

"Fetihhhh !!!"

"Yavuz ! "

Yavuz ve fetih duyuduğu silah sesiyle hemen dışarı firladılar .Karşılarında onlara silah doğrultmuş bahar ve eylemi görünce afalladılar .

"Bahar "

"Eylem "

Bahar nemli  gözlerini kırpmadan yavuza doğru ilerledi silahı yavuzun tam alnına dayıyarak derin bir nefes aldı . Yavuz  gözlerini silaha dikmişken göz ucuyla fetihe baktı oda eylem tarafından aynı durumdaydı .

"Bahar .. Ne yapıyorsun sen "

Bahar yüzündeki  soğuk tavrını bozmayarak , boğazını temizledi . Birazdan soracağı sorunun cevabından çok korkuyordu .

"Bana derin denen kadınla evlenmediğini söyle !!!"

"Bahar  sandığın  gibi  değil  ben onla  sadece  kağıt  üzerinde  " dediğinde  bahar  silahı  büyük  bir hayalkırıklığı  ile yavuzun  alnından  çekip  . Dolu  olan  kahverengi gözlerindeki  yaşları  serbest  bıraktı  .

"Yazıklar  olsun  ... ben bunu hakketmedim  " diyerek  yavaşça  arkasına  döndüğünde  yavuz  kızın  kolunu  yakalıyarak  durdurdu. 

"Öyle  sandığın  gibi  bir evlilik  değil  sadece  görev  icabı  lütfen  sakin  ol  " 

"Bırak  kolumu  yavuz  !! Sen git gizli görevine  onlar  benden  çocuğundan  daha  kıymetli  sonuçta  değilmi  ? "

Yavuz  baharın  bu kadar  çok  kızmasına  hakk veriyordu  fakat  bu onun  askerliğine  dönmesi  için  gerkli  bir görevdi  .

"Görevim  icabı diyorum  bu benim  görevim"

Bahar derin  bir iç  çekerek  kırgın sesini  harekete  geçirdi  .

"Senin  görevin  ajanlık  değildi  askerlikti  sen sarı  komutandın  bahras  değil  ve en önemlisi  sen benim  kocamdın  . Şuradakinin  değil  benim "

Bahar  son sözlerini  söylerek  yavuzun sıkıca  tutuğu  kolunu  sertçe  çekti  ve hızla  arkasına  bile  bakmadan  ilerledi  . Kalbi  ağrıyordu nasıl  olurdu  yavuz  bunu  gerçekten  ona nasıl  yapabilmişti  .

BELİRSİZ |TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin