KAYRA

1.3K 85 29
                                    

Merhaba arkadaşlar bir ilk yapıp size iki gün içinde bölüm yazdım bunu neden yaptım bende bilmiyorum çok içimden geldi keyifli okumalar birde lütfen yorum yapın .

****

ŞİMDİ BİR TEK SEN VARSIN ,İYİKİ VARSIN 



Yavuz duyuduğu şey karşında uzun bir süre afalladı

"komutanım eminmisin"

"eminim yavuz" erdemin acı sesiyle yavuz boğazını temizledi . Genziden yukarı doğru çıkan acı ile yutukundu mavi gözleri çoktan dolmuştu ikiside uzunca bir süre sesiz kaldıktan sonra erdem yarbay .

"yavuz bahara bunu söylemen gerek" 

"tamam söyleyeceğim " dedi bunu nasıl yapacağını bile bilemeden .

"zor olacak biliyorum ama senden duyarsa daha iyi olacak " 

"biliyorum komutanım" 

"ben şimdi cenazeleri almaya gidiyorum ekremin vasiyeti malatya ya gömülmekti baharıda alın malatyaya gelin " 

"peki komutanım" diyerek telefonu kapatı şoka girmişiti neyapacağını bilemeden öylece durdu nasıl söyleyecekti bunu bahara annen ve baban şehit oldu nasıl diyecekti .Kafası o kadar karışıktı ki olayın nasıl olduğunu sormayı unuttuğunu yeni farketti .Gözlerinden akan yaşları silip kendini topladı . Bahar onu böyle görmemeliydi  yavaşça içeri ilerledi .

"bahar" diye seslendiğinde bir cevap alamadı . Salona baktıgında kız orada yoktu hemen hızlıca üst kata çıktı bahar bir melek gibi uyuyordu. Yavuz kızın bu halini görünce daha çok ağlamaya başşladı bahar çok acı çekecekti hem annesini hem babasını kayıpetmişti derin bir nefes alarak karısının yanına yaklaştı ve yanına uzandı sabah olunca bahara herşeyi anlatacaktı .Ellerini baharın karınının üzerine koyarak .

"oğlum baban şimdi ne yapacak " diye fısıldadı .

Yavuz kendini ilk defa bukadar çaresiz hissetmişti karısını acı çekerken göremek onu deli edecekti bunun farkındaydı sesiz sesiz ağlarken bahar harektlendi yavuz hemen gözyaşlarını sildi .

"hayatım geldinmi"  dedi kafasını yastıktan kaldırmayarak .

"evet" dedi yavuz baharın gözleri halen kapalıydı kendini çok yorgun hissediyordu .

"sesin neden öyle buğuk senin "

"öylemi ben farkettmedim  " dedi yavuz karısına iyice sarılarak . 

"yavuz çok yorgun hissediyorum yarın annemler gelecek  iyice dinlenmem lazım" dediğinde yavuz donup kaldı annengil gelimeyecek çünkü artık aramızda değiler  bahar diyemedi nasıl desinki  kolaymıydı bu kadar .

Değil işte !!!

"Uyu sen yarın bakarız " diye mırıldandı  yavuz çok korkuyordu baharın verceği tepkiyi kestiremiyordu kendisini onun yerine koymaya çalıştı . O olsa ne yapardı cidden aklını oynatmak üzere olduğunu hissetti ve ellerini tekrara baharın karına götürdü oğlunun varlığı ona huzur veriyordu .

"Bahar " bahardan ses gelmeyince derin bir oh çekti uyumuştu dinlenmeliydi yarın onun için çok zor bir gün olacaktı . Yavuz uzandığı yataktan kalkarak baharın terliklerini çıkardı ve açık saçlarını toplayarak rahatlamasını sağladı  ve boyununa öpücükler bıraktıktan sonra üzerine ince yorganı örttü .

"Senin acı çekmene  nasıl dayanacağım bahar "   diye fısıldadı .

#SABAH 05:00

BELİRSİZ |TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin