ORİGAMİ

1.7K 109 16
                                    

Sen hangi karanlık yamaçlardan geldin oturdun ortasına yorgun gönlümün?En soylu sancıları taşıyan yüreğimi dinamitleyen içimdeki boranı kurşunlara çeviren ve aşıp giden tepeleri sensen ey sevgili...Savaş görmüş çocukların diliyle söylediğim yanık türkü....Aşkın tadı kalır görmeyince yüzünü..?
Dertlerim olsada güler geçerim sen varsın yanımda acılar sensiz vursada bilirim bürgün olacaksın yanımda ellerim şimdi boş olsada bıraktığın sıcak sevgin yeter bana sevgilim...

Elerim onun avucunun içinde başım ise onun omuzundaydı .Oda yanağını saçlarıma koymuş öylece bankata otutuyorduk .

"Bu çok tuhaf "

"Neymiş tuhaf olan "

Derin bir iç çekip gülümsedim Avuçlarındaki elimi göstererek .

" İkimizin şuan böyle elele olması buraya ilk gelişimizi hatırlıyorumda ikimizinde yaraları vardı benimki çok taze seninki her dokunduğunda kanayan ve hiç geçmeyen bir yara "

Ellerimi ondan ayırdım ve yaslandığım omuzundan ayrıldım.
Denizin kokusu nu içime çektikten sonra .

"Sende bir yara daha var bana anlatmadığın  sürekli gözlerinin içinde varlığını hissettiren bir yara daha "

Ellerini yüzüne götürdü ve uzunca bir süre sesiz kaldı .Bir acısı daha vardı bunu benimle paylaşmasını istiyordum.Ama o benimle paylaşmaktan yana gibi durmuyordu

" Ben üzgünüm " diyerek yerimden kalktım bir şey anlatacağı yoktu 've bu benim canımı sıkıyordu .

"Nereye bahar beni burada bırakıp gidecekmisin"

Ellerimi iki yana savurarak .

"Ne yapmamı bekliyorsun yavuz bana bir şey anlattığın yok "

Oturduğu yerden ayağıya kalkarak kolumdan tutu .

"Demek ki anlatmamam gereken bir şey "

Elimi çekerek
"Görevinle mi âlâkalı ? "

"Hayır değil neden bu kadar merak ediyorsun ki "

BELİRSİZ |TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin