INFO o budoucnu Serellie

104 10 34
                                    

Nejdřív se chci na úvod omluvit všem, kteří to s tímto příběhem ještě nevzdali a přáli by si pokračování. Měla jsem teď chaotické období, nejdřív jsem na poprvé neuspěla u maturity (ústní z praktických předmětů) na jejíž opakování jsem se celé prázdniny učila a už uspěla, ale hned na to jsem nastoupila na vejšku a neměla absolutně žádný čas , doslova mi drásala nervy, až jsem začala být často nemocná a nakonec ji po novém roce ukončila a mezitím si našla práci a v minulém týdnu do ní nastoupila. Což je velmi zestručněný  jeden z důvodů proč nevycházeli kapitoly, dalším důvodem, který souvisel s tím prvním bylo, že mne opustila inspirace a nálada, jakkoliv pokračovat, má psychika byla z pr**** a dost se to na mě podepisovalo. 

Tak a nyní k tomu co bude dál, ráda bych ve psaní pokračovala, ale chtěla bych vědět jestli o to má ještě někdo zájem, když tak dejte vědět do komentářů. Upozorňuji, že celá Serellie projde updatem, četla jsem si to po sobě a potřebuje úpravu, hodně, hodně velkou úpravu, protože místy mi to přijde strašné, přeci jen ji píši už pár let (první původní kapitola vznikla v devítce na ZŠ a ta už je naprosto mimo) a mezitím jsem přeci jen dospěla, byť gramatické chyby asi budu dělat stále, ale chybovat je lidské. Takže se chci zeptat na další otázku, dost důležitou, mohl by mi někdo pomoci, potřebuji někoho, kdo by byl ochotný si upravené i budoucí kapitoly přečíst a nějak mi dát vědět, co je v nich nejasné nebo co by chtělo ještě upravit,  moc by mi to pomohlo, jelikož se asi změní můj styl psaní (stylistika, rozhovory atd.), myslím si že k lepšímu :) takže kdyby se našla nějaká hodná duše, tak ať mi dá vědět.

Co se týče nových kapitol, pokusím se aby vycházeli, ale už v novém duchu mého psaní. To je snad vše, co jsem chtěla říct, teda napsat. Takže zatím se mějte a snad se sejdeme u další kapitoly :)

SerelliaKde žijí příběhy. Začni objevovat