2: Μεγάλωσε η κοιλίτσα σου

1.8K 124 10
                                    

Μια γυναίκα φωνή ακούστηκε από την άλλη γραμμή

"Παρακαλώ" είπε αυτή μην αναγνωρίζοντας ποιος την παίρνει.

"Δεν χρειάζεται καλέ να με παρακαλάς γλυκιά μου" της είπε εκείνος πονηρά.

"Εφραίμ;" ρώτησε εκείνη σοκαρισμένη.

"Ναι μωρό μου εγώ είμαι" της απάντησε γελώντας. "Πήρα για να σου πω να βρεθούμε έμαθα πως γύρισες στην Ν.Υορκη"

"Ναι ήρθα" του απάντησε. "Πέρνα από το σπίτι μου να τα πούμε"

**********

Το κουδούνι ήχησε στο σπίτι και αυτή ντυμένη με το μαύρο της νυχτικό άνοιξε την πόρτα

"Καλώς τον" είπε και του έκανε νόημα να περάσει μέσα.

Ο Εφραίμ μπήκε μέσα και κατευθύνθηκε προς το σαλόνι.

"Πολύ σέξυ είσαι" της είπε καθώς την τράβηξε και την έβαλα να καθίσει πάνω του.

"Και 'συ πολύ ωραίος" είπε εκείνη και τον φίλησε. "Τι με θέλεις;" τον ρωτησε.

"Να με βοηθήσεις να καταστρέψω τον Μάνο" άρχισε να της λέει το σχέδιο.

"Και 'γω τι θα κερδίσω;" τον ρώτησε.

"Πολλά χρήματα και το γνωστό" της είπε και τους γύρισε και αυτή βρέθηκε από πάνω της. "Θυμάσαι πόσες φορές είχες απατήσει τον Θείο μου μαζί μου;" της είπε και γέλασε.

*********

"Μάνο μου κατέβασε με κάτω" του είπε εκείνη ντροπιασμένη. "Μας κοιτάει όλος ο κόσμος"

Όντως τους κοιτούσαν αφού όταν κατέβηκαν από το αυτοκίνητο ο Μάνος την πήρε σε στυλ νύφης και μπήκαν μέσα στο ξενοδοχείο

"Α ντρέπεσαι;" την ρώτησε και έγνεψε. "Τι κοιτάτε ρε. Γυρίστε στις δουλειές σας" φώναξε δυνατά σε όλους όσους βρίσκονταν στην είσοδο του ξενοδοχείου.

"Ρε Μάνο" του είπε εκείνη και έκρυψε το πρόσωπο της από την ντροπή και εκείνος γέλασε.

"Γεια σας το κλειδί του δωματίου μου" είπε στην ρεσεψιόν και του το έδωσαν.

Μπήκαν μέσα στο ασανσέρ και πάτησε το κουμπί με το νούμερο  7

"Πω είσαι άσχημη" της είπε και αυτή τον κοίταξε σοκαρισμένη.

"Τι;" τον ρώτησε μη μπορώντας να πιστέψει σε αυτό που μόλις άκουσε.

"Χάλια είσαι, δεν βλέπεσαι με αυτό το νυφικό" της είπε την ώρα που άνοιξε η πόρτα του ασανσέρ.

Βγήκαν έξω και κατευθύνθηκαν στην πόρτα με τον αριθμό 6.

Την άνοιξε και μπήκαν μέσα.

Πλησίασε το κρεβάτι και την ξάπλωσε.

"Θα σου βγάλω αυτό το κακάσχημο νυφικό" και με μια κινήσει της το έσκισε.

"Μάνο" είπε εκείνη.

"Σκάσε Νίκη τώρα θα σου κάνω έρωτα μέχρι που δεν θα αντέξεις άλλο" ανακοίνωσε και της έβγαλε τα εσώρουχα.

Της έδωσε ένα παθιασμένο φιλί και ύστερα άρχισα να μοιράζει φιλιά σε όλο της το σώμα ώσπου έφτασε στη  περιοχή της.

Άρχισε να την γλύφει και μετά τοποθέτησε ένα δάχτυλο μέσα της.

Τα βογγητά της ακούγονταν σε όλο το δωμάτιο.

"Σε θέλω τώρα μέσα μου δεν αντέχω"

"Όπως θέλετε πριγκίπισσα" της είπε και έβγαλε σε χρόνο μηδέν τα ρούχα του και μπήκε μέσα της.

Σε ολο το δωμάτιο τους ακουγόντουσαν τα βογγητά από την καυλα και την ηδονή.

Τελειώσαν και οι δύο ταυτόχρονα λέγοντας ο ένας στον άλλον ότι αγαπιούνται.

"Μεγάλωσε η κοιλίτσα σου" της είπε γλυκά. "Η κόρη μου μεγαλώνει" συνέχισε έχοντας ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.

"Που ξέρεις ότι είναι κορίτσι;" τον ρώτησε.

"Πατρικό ένστικτο" της απάντησε.

"Μωρό μου μην δεθείς με το παιδί δεν είναι δικό σου" του είπε και εκείνος νευριάσε.

Ξάπλωσε στο κρεβάτι και της γύρισε την πλάτη.






Story by ~ ntani_ela

Ο άγριος διευθυντής 2 ✔Where stories live. Discover now