21: Βιασμός για δεύτερη φορά

1.1K 87 13
                                    

"Αγάπη μου πήγαινε πάνω να ξεκουραστείς" άκουσε την φωνή της "πεθεράς" της να λέει.

"Όχι δεν είμαι κουρασμένη" της απάντησε χαμογελώντας της ενώ χάιδεψε την φουσκωτή κοιλιά της.

"Γλυκιά μου, πρέπει να σκέφτεσαι και το παιδάκι που κουβαλάς. Πήγαινε ξεκουράσου" εκείνη έγνεψε θετικά.

Ανεβαίνοντας τις σκάλες την ώρα που περνούσε μπροστά από το δωμάτιο του Εφραίμ τον άκουσε να μιλάει με κάποιον.

"Μμ ναι ρε το έχαψε ότι έχω αμνησία" όταν άκουσε αυτή την πρόταση το στόμα της άνοιξε από σοκ.

Νευριασμένη άνοιξε την πόρτα και μπήκε μέσα.

Τον πλησίασε και άρπαξε το κινητό από τα χέρια του και το έριξε με δύναμη στον τοίχο.

Εκείνος όταν την είδε, άρχισε η καρδιά του να χτυπάει δυνατά.

"Δεν το πιστεύω! Δεν το πιστεύω! Είσαι ένας αλήτης. Τώρα θα δεις τι θα πάθεις  του φώναξε ενώ τον χτυπούσε.

Εκείνος την άρπαξε από τα χέρια και την έριξε στο κρεβάτι με δύναμη.

"Σκάσε μωρή πόρνη. Σκάσε!" την διέταξε ενώ εκείνη κοπανιοταν. "Εσύ φταις για όλα που με παράτησες για αυτόν τον μαλακα" συνέχισε ενώ της έσκισε τα ρούχα.

"Άσε με! Βοήθεια! Σας παρακαλώ βοήθεια!" τσίριξε και η μαλακο του βρέθηκε στο πρόσωπο της.

"Σκάσε σκάσε" την διέταξε και κατέβασε το φερμουάρ του τζιν και μπήκε μέσα της άγρια.

Μπαινοέβγαινε πολύ βαθιά μέσα της και συγχρόνως δυνατά και εκείνη έκλαιγε.

Πονούσε πολύ.

Τελείωσε μέσα της και κατέβηκε από πάνω της.

"Καριόλα" είπε και όταν γύρισε να τον κοιτάξει έμεινε σοκαρισμένος.

Από την περιοχή της κυλούσε αίμα.

"Σε παρακαλώ, πήγαινε με στο νοσοκομείο. Δεν αισθάνομαι καλά. Ααααα" φώναξε και ένιωσε βαριά τα βλέφαρα της.




Story by ~ ntani_ela

Ο άγριος διευθυντής 2 ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora