6: Η φιλοξενία

1.3K 113 5
                                    

Χτύπησαν την πόρτα κατατρομαγμένη και περίμεναν κάποιον να τους ανοίξουν την πόρτα.

Ένας μεσήλικας άνδρας σηκώθηκε από τον καναπέ και πλησίασε και άνοιξε την πόρτα και όταν τους είδε τους κοίταξε παράξενα.

"Συγγνώμη χρειαζόμαστε βοήθεια" του είπε.

"Τι έγινε παιδιά μου;" τους ρώτησε κοιτάζοντας την Νικη όπου έκλαιγε.

"Μας κυνηγάνε. Θέλουν να μου πάρουν την γυναίκα μου" του απάντησε σφίγγοντας την αγκαλιά του την γυναίκα της ζωής του.

"Μπείτε μέσα" τους είπε και εκείνοι τον υπάκουσαν. "Λοιπόν το βλέπετε αυτό το δωμάτιο;" τούς ρώτησε και εκείνη έγνεψε. "Εκεί θα κοιμήθηκε. Πηγαίντε να ξεκουραστείτε. Θα τα πούμε αύριο"

Εκείνοι οι δύο κατευθύνθηκαν προς το δωμάτιο και όταν έφτασαν μπροστά στην πόρτα την άνοιξαν και μπήκαν μέσα.

"Νίκη ξάπλωσε μωρό μου" της είπε και εκείνη κούνησε καταφατικά το κεφάλι της και ξάπλωσε στο κρεβατι.

Μετά από κάτι λεπτά παραδόθηκε στην αγκαλιά του Μορφέα.

Ο Μάνος από την άλλη κοιτούσε έξω από το παράθυρο

"Γαμωτο" είπε στον εαυτό του καθώς δάκρυα άρχισαν να κυλούν από τα μάτια του. Δεν θα άντεχε να την χάσει ξανά. Ήταν τόσο εξαρτημένος από αυτήν και την ήθελε τόσο πολύ.

Γύρισε τώρα και την κοίταξε και την πλησίασε και ξάπλωσε μαζί της.

Άρχισε να χαϊδεύει τα μαλλιά της και της ψυθιρισε στο αυτί "Δεν θα σε πάρει κάνεις από 'μένα". Κατεύθυνε το χέρι του στην κοιλιά της και άρχισε να την χαϊδεύει ώσπου τον πήρε ο ύπνος.

***********

Την επόμενη μέρα ξύπνησαν και βγήκαν από το δωμάτιο και κατευθύνθηκαν προς το σαλόνι όπου είδαν τον άντρα με την γυναίκα να κάθονται στην τραπεζαρία.

"Ελάτε παιδιά μου να καθίστε να φάτε και έπειτα θα μιλήσουμε" τους είπε και εκείνη το μόνο που έκαναν ήταν να γνέψουν.

Άρχισαν να τρώνε και όταν τελείωσαν η γυναίκα πήρε τον λόγο

"Τι συνέβη παιδιά μου;" τους ρώτησε.

"Να η γυναίκα μου και 'γω" άρχισε να εξιστορεί όλη την ιστορία τους από την αρχη.

"Τι;" φώναξε σοκαρισμένη. "Ο αλήτης" συνέχισε η γυναίκα πηγαίνοντας πέρα δώθε αφού είχε σηκωθεί από την καρέκλα.

"Γυναίκα ηρέμησε"

"Τι να ηρεμήσω καλέ" του είπε. "Θα μείνετε εδώ για κάποιο καιρό" τους είπε και έγνεψαν θετικά. "Έλα κοπέλα μου μαζί μου"

Οι δύο γυναίκες έφυγαν αφήνοντας πίσω τους δύο άντρες.

"Την αγαπάς πολύ"

"Όσο δεν φαντάζεσαι"

Η Νίκη μόλις έφυγε ξάπλωσε στο κρεβάτι και δεν άργησε να πέσει στην αγκαλιά του Μορφέα.

Ο ήχος από βήματα ακούστηκε κάτι που έκανε εκείνη να ξυπνήσει.

Όταν άνοιξε τα μάτια της είδε έναν άνθρωπο με κουκούλα.

Αυτός έβγαλε την κουκούλα και δεν ήταν άλλος από τον Εφραίμ

"Γεια σου αγάπη μου" ακούστηκε η φωνή του.

"Εσύ;" τον ρώτησε εκείνη σοκαρισμένη.

"Έκανες το λάθος να φύγεις μωρό μου" ξεκίνησε να λεει. "Αλλά τώρα θα υποστείς τις συνέπειες"

Της είπε να κοιτάξει δίπλα και με αυτό που είδε έπαθε σοκ.

Ο Μάνος μαχαιρωμενος.

"Μάνο" ψέλλισε.

"Πάει ο Μάνος τώρα" της είπε γελώντας.

"Μανοοοοοοοοοοοοοο" πετάχτηκε από το κρεβάτι.

Ένας Μάνος κατατρομαγμένος μπήκε μέσα.

"Τι έγινε;" την ρώτησε καθώς την πλησίασε και κάθισε δίπλα της.

Εκείνη τον αγκάλιασε και του ψιθύρισε στο αυτί πόσο την αγαπά.




Story by ~ ntani_ela

Ο άγριος διευθυντής 2 ✔Where stories live. Discover now