20: Αδελφέ έχεις γιο;

1K 90 8
                                    

Στο γραφείο του, ο Βαγγέλης μαζί με ένα μπουκάλι ουίσκι καθόταν.

Δάκρυα κυλούσαν από τα μάτια του.

Η ζωή του ήταν χάλια και για αυτό, αυτός οφείλεται.

Έκλεισε τα μάτια του και μια θολή ανάμνηση εισέβαλε στο μυαλό του.

Flashback

"Τι έκανες μαζί του; Πες μου" διέταξε την γυναίκα του ταρακουνωντας την.

"Δεν έκανα κάτι μαζί του. Ηρέμησε"  προσπαθούσε να τον καθησυχάσει μα εκείνος δεν την πίστευε.

"Μια πουτανα είσαι σαν όλες τις άλλες. Τσούλα. Ελεεινή" φώναζε ενώ άρχισε να την χτυπάει.

"Σε παρακαλώ άσε με" τον παρακαλούσε ενώ έκλαιγε και ούρλιαζε από τον πόνο.

"Τώρα θα δεις τι πάει να πει Βαγγέλης Παπαδόπουλος" της ειπε κοιτώντας την άρρωστα.

End flashback

Πετάχτηκε όρθιος από την θέση του.

Άρχισε νά πηγαίνει πάνω κάτω ενώ έτρεμε σαν ψάρι.

"Θεε μου τι αμαρτίες έχω κανει" έλεγε στον εαυτό του.

Από τις σκέψεις του, τον έβγαλε η πόρτα που άνοιξε.

Γύρισε και είδε τον Μάνο να έχει μπει μέσα.

"Αδελφέ δεν θα έρθεις να γιορτάσεις για τον γιο σου;" τον ρώτησε ενώ από μέσα του έβραζε.

Ήθελε τόσο πολύ να τον σκοτώσει και αυτόν αλλά και αυτόν τον γιο του για όλες τις συμφορες που έχει πάθει.

Αυτοί οι δύο φταίνε.

"Τίποτα" απάντησε ενώ τον είδε να σκουπίζει τα δάκρυά του.

Τον κοιτούσε σοκαρισμένος.

Πρώτη φορά τον έβλεπε κα κλαίει.

Τον πλησίασε ανήσυχος και τον έπιασε από τον ωμό του.

"Αδελφέ είσαι καλά;" τον ρώτησε σοκαρισμένος. "Τι έπαθες;: συνέχισε ρωτώντας τον.

"Είμαι ένας γαμιολης. Με όλη την σημασία της λέξεις. Με μισώ τόσο πολύ. Ότι έχω στα χέρια μου τα καταστρέφω. Κατέστρεψα την σχέση μου με την γυναίκα μου και το αληθινό παιδί μου ήθελα να το σκοτώσω" είπε καθώς από τα μάτια του κυλούσαν ποτάμια δακρύων.

Εκείνος τον κοιτούσε μην καταλαβαίνοντας τι λέει.

"Αδελφέ τι λες; Ποιος γιο δεν σε καταλαβαίνω;" τον ρώτησε μπερδεμένος

Ο Βαγγέλης του έκανε νόημα να κάτσει και εκείνος κάθισε τον καναπέ.

Γέμισε δύο ποτήρια με ουίσκι και το ένα τον έδωσε στην Μάνο και ύστερα κάθισε δίπλα του.

"Όταν παντρεύτηκα με την γυναίκα μου είμασταν πολύ ερωτευμένη. Μετά όμως από 3 χρόνια ξεκίνησαν οι τσακωμοί. Εκείνοι έβγαινε συνέχεια και γυρνούσε αργά τα βράδυα. Εγώ νόμιζα ότι με απατουσε και" άρχισε να λέει αλλά δίστασε. "Και τέλος πάντων όταν έμεινε έγκυος δεν ήθελα το παιδί και την πήγα σε μια κλινική να κάνει έκτρωση αλλά τελικά δεν έκανε. Και μετά από την δήθεν έκτρωση πήγε στο εξωτερικό και μετά από 10 μήνες γύρισε. Και τώρα έμαθα την αλήθεια. Τελικά το αληθινό παιδί μου ζει" του είπε τελειώνοντας την αφήγηση του.

"Έχεις γιο; Ο Εφραίμ το ξέρει αυτο; τον ρώτησε και εκείνος κατέβασε το κεφάλι του.

"Όχι δεν ξέρει τίποτα. Και ο Εφραίμ δεν είναι ο πραγματικός μου γιος. Τον υιοθετήσαμε" του απάντησε στην ερώτηση και το στόμα του άνοιξε.
Μοιάζεις τόσο πολύ στο γιο μου" είπε εκείνος και χάιδεψε το μάγουλο του.

Ο Μάνος τον κοίταξε στα μάτια και τον αγκάλιασε.


Story by ~ ntani_ela

Ο άγριος διευθυντής 2 ✔Where stories live. Discover now