31: Μάνο μου

934 74 20
                                    

Το βραδινό είχε σερβιριστεί και η οικογένειά Παπαδόπουλος μαζεύονταν για να δειπνήσουν.

Όλοι είχαν καθίσει εκτός από την Στεφανία η οποία μπήκε μέσα γαμάτο χάρη και αυτοπεποίθηση.

Κάθισε δίπλα στον Μάνο και η Νίκη που καθόταν ακριβώς απέναντι της, της έριξε μια δολοφονική μάτια.

Ο γιος και ο πατέρας την κοιτούσαν επίσης δολοφονικά.

Εκείνη τους χαμογέλασε γλυκά κάτι που ο Μάνος το παράτησε αυτό.

"Ευτυχώς Εφραιμάκο μου, που δεν έπαθες τίποτα" του είπε στάζοντας ειρωνεία.

"Ευτυχώς" είπε μέσα από τα δόντια του.

"Τι στο καλό συμβαίνει μαζί σας;" την ρώτησε και εκείνη του χαμογέλασε, διογκώνοντας το κάτω χείλος της.

"Υπομονή, Μάνο μου. Θα μάθεις σύντομα"

Ακούμπησε την παλάμη της πάνω στο πόδι του και άρχισε να το χαϊδεύει.

"Πάρε το χέρι σου" γρύλισε αλλά εκείνη δεν τον υπάκουσε. "Είπα κάτι" ξανά είπε.

"Ξέρεις πόσο με ανάβεις όταν είσαι θυμωμένος;" τον ρώτησε πονηρά και έπιασε το πέος του δυνατά και εκείνος έβγαλε μια κραυγή πόνου.

"Μάνο μου, είσαι καλά" είπε ανήσυχη και εκείνη μάζεψε το χέρι της.

"Ναι, απλώς ένιωσα έναν πόνο στο ποδι μου" χαμογέλασε ψεύτικα.

Η Νίκη τους κοίταξε θυμωμένη.

"Θα σε σκοτώσω και εσένα και εκείνη" σχημάτισε με τα χείλη της.

"Δεν φταίω εγώ, αλλά εκείνη" παραπονέθηκε σαν μικρό παιδάκι.

Η Άσπα τους κοίταξε πονηρά και εκείνοι κατέβασαν τα κεφάλια τους.

*****

Η Άσπα κοίταξε δολοφονικά τον Βαγγέλη, ο οποίος ξάπλωσε στο κρεβάτι δίπλα της.

"Μην με κοιτάς έτσι. Έχει πονέσει η πλάτη μου. 28 χρόνια κοιμάμαι στον καναπέ" της είπε ενώ με την παλάμη του χάιδευε την πλάτη του.

"28 χρονών είναι ο γιος μας σήμερα" του πέταξε και εκείνος την κοίταξε στιγμιαία.

Γύρισε και τον κοίταξε με θυμό.

"Δεν θέλω να  συζητήσουμε σχετικά με αυτό το θέμα" της είπε κοιτώντας οπουδήποτε εκτός από εκείνη.

"Εγώ τον μεγάλωσα" το στόμα του άνοιξε από το σοκ.

"Τι εννοείς;" την ρώτησε σοκαρισμένος.

"Ότι το σχέδιο σου απέτυχε. Εγώ μεγάλωσα τον γιο μας και τον έκανα ολόκληρο παλικάρι. Ευτυχώς που δεν έμοιασε στον πατέρα του" με αυτά τα λόγια σηκώθηκε και έφυγε.




Story by ~ ntani_ela

Ο άγριος διευθυντής 2 ✔Where stories live. Discover now