18 - Cevap

174 13 15
                                    

Selamm hepinize !

Yeni yılınız kutlu olsun !

2017 benim açımdan pek güzel başlamadı ama sonunu şey yapabildik, umarım 2018 size umduğunuz, düşlediğiniz ne varsa verir,

2018 size uğurlu gelsin !! 

İyi okumalar !!


18 - Cevap


''Hatırlıyor musun ? Beni kaçırdığında bana 'Yalnız değilsin' demiştin ?'', Biraz doğrulup elindeki birayı masaya koydu, bana doğru döndü, ''Ben hiç bir zaman kendimi yalnız hissetmedim biliyor musun ?''

Mavi gözlerine baktım, ''İnsanın kendini yalnız hissetmesi için ilk önce kendini hissetmeli.. Ben yaşamıyorum Emir..'', Biramdan büyük bir yudum aldım.. ''Ben nefes alıp veriyordum sadece, yaşamak bu değil oysa.. Nefes alıp vererek yaşamaz bir insan..''

Birşey söyleyecek gibi oldu, ''Bırak'' dedim, elimi elinin üzerine koyarak, ''Bırak bu gece de ben konuşayım'', elimi geri çektim

Başını onaylayarak salladı, birasını eline aldı ve geriye doğru yaslandı.

Biramı bitirip yenisini aldım, derin bir nefes aldım.. ''Ben, ilk onüç yaşında katil oldum..'' Gözlerine baktım, şaşırırmış gibiydi, ''İlk gerçek cinayetim'' dedim gözlerimi gözlerinden ayırmadan

''Küçüğüm o zamanlar, okuldan bir kızın doğum gününe davet edildim, ilk defa bir doğum günü partisine gideceğim tabi baya heyecanlıydım, o zamanlar katil olmakmış, intikammış, bilmiyorum. Cici annem akşam orada kalacağımı duyunca hemen kabul etmişti gitmemi, beni ne kadar az görürse onun için o kadar iyidi çünkü. Bende heyecanla hazırlandım, kendime küçük bir çanta hazırladım iste pijamalarım falan, neyse Haluk abi bıraktı beni, şöförümüz.. Arkadaşımın adı da Zeynep'ti, annesi toplantı için Eskişehir'e gitmiş, evde çalışanlar, üvey babası falan derken baya güzel bir gece geçirdik, gece üç kız Zeynep'in odasında takıldık, işte şakalar falan, uyumayıp konuşuyorduk.. Birden Zeynep'in üvey babası girdi odaya..'', Hatırlayınca bir kaç saniyeliğine nefes almak zor oldu..

Emir'e baktım, dikkatli bir şekilde beni dinliyordu, sorgulamadan, bölmeden öylece beni izliyordu..

** 2 Haziran 2010 **

''Ne güzel sen üvey babanla iyi anlaşıyorsun'' dedim küçük bir gülümsemeyle,

Zeynep gülümseyip bileğindeki bilekliği gösterdi bize, ''Bunu aldı bana'' dedi ve ekledi ''Hem annem gelince tatile götürecekmiş bizi''

Sinem heyecanla çığlık attı, ''Evet bizimle beraber'' dedi

Dilan dönüp bana baktı, ''Tamam ya kıskanmıyoruz, ne var yani bizde Eda'larla gideriz'' dedi gülümseyerek, oysa ben hiç öyle hayal kuramazdım, babamlar izin vermezdi zaten..

''Biz galiba yine Bahar'larla gideceğiz'' deyip geçiştirdim

Kendi kendimize gülüp eğlenirken, birden odanın kapısı açıldı, Kadir amca içeri girdi çattık kaşlarıyla, ''Zeynep'' dedi öfkeli ses tonuyla

Boşluk (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin