U nisem per tek shtepia ime,dhe Jurgeni qe mbante me njeren dore timonin e BMW-se dhe tjetren e kishe vendosur rreth qafes sime.
-He moj zeshkane,si ndihesh?-pyeti ai,duke thyer heshtjen,e duke ferkuar paksa qafen time.
-Si te ndihem?Jam per bukuri.Humba shansin per te studjuar ne Londer,po gjithsesi ndihem mire.-thash me ironi,por gjithsesi buzeqesha.
-Po ama mbertheve mua,ca do me shume nga jeta ti?-vazhdonte te fliste ai,teksa shikonte rrugen.
-Eh,te drejte ke,mora ty tani,ca dua me shume nga jeta?-dhe fillova te qeshja.
-Ce ke qesh,pe ndonje palaco?-pyeti i cuditur ai,kur verehu mua teksa qeshja.
-Hic,cuditem me faktin qe erdhe ne aeroport.
-Pse ca ka per tu cuditur?
-Hic,hic,thjesht pash nje klloun qe pelliti emrin tim.-e pash me bisht te syrit,duk bere nje fytyre ironike.
-Po pra,kurse une pash nje lope te terbuar qe mu hodh siper.-tha ai,pa shkeputur shikimin nga rruga,dhe filloj te qeshte.
-Ha.ha.ha shume per te qeshur na shkrive.
-E di,jam shakator i madh ske ci ben.
Pas shume e shume bisedash,tashme kisha mberritur tek shtepia ime.
-Ja ku erdhem zeshkane.-tha ai,dhe ndaloj makinen.
-Atehere,shihemi.-thash,por sa bera per te hapur deren e per te dal,ai me terhoqi per krahu,dhe ngjeshi buzet e tij me ato te mijat.Me puthi fort,dhe ne fund me tha:
-Shihemi ne shkolle zeshkane.
Faqet i ndjeva paksa te skuqura,dhe ula koken e shpejtesi,per te mos treguar turpin qe trupi krijoj ne ate cast.
Dola nga makina,dhe hapa bagazhin per te marr valixhen.
E mora,dhe i bera me dore atij,dhe ai u largua,duke me pershendetur poashtu.
Trokita ne dere,dhe ate e hapi mami dhe bashke me te ishte dhe babi poashtu.
-L....Lusila,nuk...nuk supozohet te jesh ne aeroplan per ne Londer ti?-pyeti mami me e cuditur se kurre,kur pa valixhen time,qe qendronte perpara deres.
-Po mamush,supozohej,po ja qe nuk ika.Do thuash ti perse.-theksova une dhe u futa brenda:-Sepse ju kam juve.Nuk dua me asgje me shume nga jeta.Me mjaftoni ju te dy,dhe jeta ime eshte e kompletuar.-thash,duke buzeqeshur.
-Ah bije.-thane ata,dhe te dy me perqafuan fort.Isha kaq e lumtur qe isha serish prane tyre.
-Ok ok tani mund te me leshoni,vetem dy ore kemi qe nuk shihemi.-thash une,dhe ata qe me leshuan.
-Jemi krenar per ty shpirt.-tha mami,dhe me puthi ne faqe.
-Dhe une jam e bekuar,qe kam prinder si ju.-thash,dhe e putha poashtu.Hengra darke,dhe u ngrita nga tavolina.
Shkova ne dhome,dhe hapa deren si nje zog i vogel i porsalindur.Ca zogu them dhe une,e hapa deren si nje balene gjigande,dhe u hodha ne krevat me stilin e barkut.Rrash si nje baule me zinxhire,dhe pa u menduar,fjeta gjume.Erdhi e nesermja,dhe cuditerisht ate dite,u ngrita pupthi nga krevati.E nisa diten duke shkuar ne Banjo,dhe duke vazhduar rutinen e perditshme,por kesaj rradhe,me nje kengen "Because im happy" ne sfond.
U vesha shpejt,dhe zbrita poshte.
-Lusi,ngrihu,duhet te shkosh ne shk....-ndaloj mami e habitur pa mase,kur me pa ne kuzhine te veshur e te rregulluar,duke ngrene mengjes.
-Mirmengjes gjithashtu mamush.-buzeqesha,dhe u ngrita duke e puthur ne faqe.-Ika.
-Mos kam lajthitur valle?-tha mami,teksa ferkonte syte.
Qesha nen ze,dhe hapa deren per tu larguar.
Rruges,me pa Tifani,dhe pelliti me sa fuqi kishte:
-LUSIIIIIIII.-dhe erdhi si nje elefant gjigand,dhe me perqafoj,duke bere qe fytyra ime te behej lejla nga mos mbushja me fryme.
-Dhe mua me behet qejfi.-tha une,duke u perpjekur ta shtyja paksa per te marr fryme.
-Ups me fal...Me kapen emocjonet.-tha ajo,dhe u largua paksa.
-Ska gje.-i thash,dhe buzeqesha.
-Si ka mundesi,nuk duhet te ishe ne Londer ti?-pyeti e cuditur.
-Duhet te isha,por me ndaloj dikush te ikja.-thash une duke i shkelur syrin,dhe eca perpara.
-Si?Kush?...-pyeste ajo duke me ardhur nga pas.-He pra tani me thuaj,po me grryen kureshtja mua ketu.
-Ë ë,nuk ta tregoj.-thash me shaka,dhe vazhdoja te ecja.
-He pra Lusi nxire te shkreten se me hengre.-thoahte ajo.Fillova ti tregoja te gjithe ngjarjen nga fillimi deri ne fund,dhe fytyra e saj qe ndryshonte sipas cdo situate.
-Dhe kaq.-perfundova une,kur erdhem ne shkolle.
-O zot Lusi,ca fati buall qe ke.-tha ajo,me syte qe i shkelqenin.
-Eh lere tani mos e pyet.-u ndjeva une e kenaqur nga cdo gje qe po me ndodhte.*Jurgen P.O.V*
-O vlla,ku do vesh per fund vit more?-pyeti Alvio,duke me shtyre paksa per te me provokuar.
-Besoj se me te dashuren.-ju pergjigja,duke kerkuar me sy zeshkanen.
-Ou?Qe kur ti?Pa me thuaj sa do ta mbash kete kesaj rradhe?-me pyeti Davidi i habitur.
-Them ta mbaj pergjithmone.-thash,duke theksuar fjalet e para.
-Vertet?Do arrish ta mbash dot?-pyeti serish edhe me i habitur.
-Po vlla,dhe skam ndermend ta leshoj.-thash pasi e gjeta ku ishte.
-Hajde Juri hajde.-qeshi Klaudi.
-O zeshkane.-bertita,dhe ajo qe kthehu koken.*Lusi P.O.V*
Ktheva koken,kur degjova Jurgenin qe me foli.
-Ik Lusi ik.-tha Tifani,duke me shkelur syrin.
-Ah cje nje ti.-i thash asaj,dhe shkova tek Jurgeni.
Ai u afrua tek une,dhe me dha nje puthje mengjesi.
-Mirmengjes lepurushe.-me tha ai,dhe vendosi krahun rreth qafes sime,dhe u nisem per tu futur brenda.
-Mirmengjes.-ju pergjigja,dhe ecja perkrah tij.
-Pra,cke ndermend te besh per Vitin e Ri?-pyeti ai.
-Besoj se da festoj me familjen,deri ne 12 dhe pastaj do fle.-thash une,duke u merzitur paksa tek pjesa e fundit.
-Po sikur ta ndryshosh pak kete vit?-tha ai,duke me buzeqeshur.
-Qysh?-pyeta une.
-Da shikosh.-tha ai,dhe me puthi.-Deri atehere,prit.-me futi dicka ne xhep dhe u largua tek klasa e tij,duke me shkelur syrin.
-Ah more slims.Cke ndermend te me besh?-monologoja me vete,duke ecur per ne klase.Futa doren ne xhep,dhe pash nje pal celsa.U habita,dhe pastaj buzeqesha,duke u futur ne klase.
-Mirmengjes klasa.-tha profesori,kur hyri ne klase.
-Mirmengjes profesor.-tham njezeri te gjithe si klase.Oret kalonin,e ditet kaluan,deri sa arriti dita qe mezi prita.
-Lusi,eja moj te me ndihmosh.Kam gjithate pune per te bere.-me bertiti mami,teksa gatuante.
-Erdha o ma erdha avash se na patakse.-i thash paksa me pertese,dhe zbrita poshte.
Pas disa sekondave qetesi,vendosa te flisja:
-O mamushiiiii....-tha une,duke zgjatur "i"- ne.
-He moj he,me thuaj ku do vesh?-pyeti ajo,pasi e dinte qe kur une zgjasa shkronjen "i" doja te shkoja diku.
-Sot para 12 do shkoj tek nje shoqe,dhe do fle andej meqe asaj di ikin prinderit,dhe do fle vetem.-dhe ju pergjerova une.E dija qe po beja gabim qe po e genjeja,por nuk mund ti thosha qe do shkoja tek nje djal,pasi do fillonte te me gjuante me tigan.
-Mire mire,mos me bej ate surrat aman,vetem me ndihmo.-tha ajo duke buzeqeshur,dhe une vazhdova ta ndihmoja.Oret iknin,dhe une po behesha gati.Nuk eshte se vesha mdonje gje kushedi se cfare,por gjithsesi,vendosa te vishesha.
Ora shenoj 11:00,dhe vendosa te nisesha.
-Ika une.-thash,dhe hapa deren.
-Ku do ves-pyeti babi.
-Ta tregon mami ba,ika.-thash,dhe mbylla deren.
Futa doren ne xhep per te siguruar qe i kisha celsat,dhe u nisa,kur ne nje moment,telefoni pati nje dridhje.E hapa,dhe ishte nje mesazh"Ma di shtepine,apo humbet?😆"-Juri♡.
*Jurgen P.O.V*
"Ha ha ha na shkrive.Po n.q.s ma thua dhe mundem te ta gjej.😑"-Zeshkania ime♡.
Pash mesazhin e saj,dhe buzeqesha paksa,dhe vazhdova te shkruaja.
-"Mire mire ta them une"-Juri♡.
-"Do te ta dija per nder nese do ma thoje tani"-Zeshkania ime♡.
*Lusi P.O.V*
As dy minuta nuk vonoj,dhe me dergoj adresen.U nisa per tek shtepia e tij.Trokita,por kur bera nok-un e par,dera u shty paksa.E hapa,dhe po shikoja verdalle.Buzeqesha kur pash disa qirinj te vendosur ne komo,dhe ne disa rafte te vogla.
Cepi i buzes u ngrit lehte,duke formuar nje buzeqeshje.
-Erdhi dhe protagonistja.-tha ai,dhe u afrua duke mbyllur syte e mi,e duke me shtyre per te shkuar diku.
-K...Ku po me con?-pyeta une.
-Mos u shqeteso,do te te pelqej shume.-me peshperiti ai.
Pas disa sekondave ndjeva flladin e eres te sperplasej me krahet e mi.Dhe ne fund,hapi duart,dhe une u perballa me pamjen fantastike te henes,dhe pas disa sekondave filluan fishekzjarret e madherishme.
-Jurgen eshte e mrekullueshme.-thash une,pasi e pash,dhe e perqafova fort.
-A do te hedhesh dhe ti ndonje?-pyeti ai,kur nxori nje fishekzjarre.
-Pyetje ishte kjo.-thash une,dhe shkova tek ai.
-Mire atehere,-tha ai,dhe u vensos pas meje,duke me kapur duart,dhe duke drejtuar fishekzjarren nga qielli.-le ta ndezim.-dhe e ndezi,duke pritur disa sekonda qe ajo te shperthente.
-Shume faleminderit per kete vit fantastik Jurgen.-thash une,dhe e putha ate ne faqe,dhe shtrengoja fiahekzjarren fort.
-Ska perse zeshkane.-tha ai,dhe buzeqeshi.
Pas perfundimit te fishekzjarreve,ai me kapi doren,dhe me tha:
-Faleminderit qe erdhe ne jete.-tha ai,dhe me buzeqeshi.
-Po normale.-thash une ne menyre te llastuar.*Jurgen P.O.V*
Vendosa ballin tim tek ai i saji,dhe i kapa faqet e saj te kuqe.
-Te dua zeshkania ime.-thash,dhe e putha duke ndjere buzet e embla dh te buta te saj.Pas disa sekondave,ndjeva nje kafshim,dhe perfundova puthjen.
-Ca ben moj?-pyeta i habitur,kur vura re se buza po me gjakosej.
Ajo u afrua prane meje,duke vendosur duart e saj rreth qafes sime,dhe peshperiti:
-Si cfare bera?Lash nje shenje,qe bota ta dije,qe ti je vetem i imi.-dhe me puthi ajo kesaj here.
-Dhe une te dua slims.-peshperiti ajo,dhe vendosi koken e saj,tek shpatulla ime
-Gezuar Vitin e Ri shpirt...Kjo pjese qe supozohet te dilte ne 31 po nejse 😆.Sa bukur qe ja kalojne keta te dy😁.
(Me thoni mendimin tuaj ne komente ☺)
YOU ARE READING
Afraid Of The Game
RomanceLusila Klarms nje vajze e thjeshte tetembedhjete vjece e cila dashuron muziken hyn ne universitet dhe aty gjithe historia e saj,ndryshoi rrenjesisht.Nenvlerson talentin e saj thjesht si te ishte dicka qe cdo kush e ben.Por zeri i saj qe ndryshe.Kush...