OKUL GEZİSİ

578 25 14
                                    

Merhaba ben İlkem 17 yaşımdayım 17 Temmuz gününde 18'ime giricem bu müthiş bişey!!! Liseyi bitirip istediğim üniversiteyi kazandım. İstanbul'da en iyi üniversitelerden ve en çağdaş eğitim verenlerden birisi. Ayrıca okulumuz bunu kutlamak adına bizleri eğlenceli bir kampa götürüyor yazın ortalarına doğru olacak  eminim ki eğlenceli olacak!!! Her sabah annemin başımı okşaması ile uyanan ben bu sabah kardeşimin kafama yastıkla vurması ile uyanmıştım.
Kardeşim Ceylin: İLKEEEEM KALK HADİ BU GÜN KARNE GÜNÜ VUHU YAZ TATİLİ!!!
Ben: Saat kaç ki? 06.05 mi!?!? Sen sabahçısı servis ile gidip geliyorsun öldürseler bu saatte kalkmazsın!!!
Ceylin: Kalk hadi hazırlanalım!
Ben: Lise seçimini nasıl yapıcaksın?
Ceylin: Bilmiyorum e-okulda birşeyler vardı. Biz lise ile konuşmaya gidicez seçim yaptık sen tatildeyken!!!
Ben: LGS Kurbanı!!!
Ceylin: Ben istemez miydim TEOG olsun!!! Bu sınav çok zordu özellikle sayısal bölüm ben sözel okuyacağım.
Ben: Peki ben 1 ay sonra okul gezisi ile tatile gidicem.
Ceylin: Şu arkadaşlarına verdiğin önemi bana versen senin gibi sayısal aşığı olurdum!!!

İkimizde karne aldık o takdir almış ve ortaokul mezunu olmuş Liseye geçmiş; Ben Lise mezunu olmuş ÜNİVERSİTEYE GEÇMİŞTİM!!! Aradan bir ay geçti ve... Bu gün doğum günüm dü!! 18 im ben 18!!!

Takdir ve iftihar belgelerimizi aldıktan sonra eve döndük babam küçük bir pasta aldı aile arasında kutladık doğum günümü ve gün bitiminde derin bir nefes verip yattım. Müthiş bir gün oldu bana!!! Diğer gün arkadaşım Semra ve ikiz kardeşi Berna aradılar.

+ İlkem geziye geliyorsun değil mi?
-Tabii geliyorum 9 gün kaldı ve beeeeeen!?!?
+18 oldun!
-Evvet!
+Diğer sınıflardan da gelen olacak bizden bizim dışımızda Umut ve Doruk geliyor.
-Hmmm... Bana Ne biz olalım yeter! Ben valizimi hazırlamaya başladım bile!
+1 Hafta kamp yapıp dönücez ne valizi?
-Çanta yani.
+Annem çağırıyor teyzemlere gidicez sonra görüşürüz kanki!
- Tamam Kanki!!

Arama sonlandırıldı...

Müthiş iPhone 6 mı alıp şarja taktım -yalnız iPhone 14 çıkmak üzere-.

Sanırım tatile zamanla yaklaşmanın heyacanı bam başka ilk defa böyle bir okul gezisi yapılıyor.

On gün sonra...

Arkadaşlarım ile buluştuk sıranın en önüne geçtiğim için elime 12-C yazılı bir pankart verdiler. Sıra ile: A,B,C,D,E şubeleri vardı. küçük otobüse A ve B ler; Büyük olana C,Dve E ler bindik. Doruk ve Umutcan hemen E erkeklerinin yanına dizilmişler di D lerden gelen erkek yoktu biz de kızlar ittifakını oluşturduk. Yolda bütün okulun dedikodusunu yaptık arkadaşlarım bana doğum günüm için ufak hediyeler almıştı. Bir gün boyunca yoldaydık nereye geldik ki biz? Akşam herkes uyurken gözlerimi açtım yola baktığımda dağlık,ormanlık bir yerdeydik sonra bir koku ile. Yatmaya devam ettim. Beni uyandıran Semra'nın şaşkın ve korkmuş sesi olmuştu.

Semra: İlkem uyan çabuk bak neredeyiz biz?!?! Çok uzun süre olmadı mı?
Kalkıp ön taraftaki öğretmenime seslendim

Ben: Öğretmenim tam olarak nerdeyiz?
İngilizce öğretmenimiz: Gece epey geldik Türkiye'de değiliz onu bilin yeterli bu yer size süpriz olucak velilerinizin haberi var.
Ben: Teşekkürer.
Semra: Korkuyorum desem yalan olmaz.
Ben: Birşey olmaz.
Aniden araç kaza yaparcasına sarsılıp istop etti. Arka koltuk Full yerdeydi.

DEVAM EDECEK...

İLK DEFA BU TÜRDEN BİR KİTAP YAZIYORUM, LÜTFEN TARİHLERE TAKILMAYIN İLK BÖLÜM SIKICI OLURSA ÖZÜR DİLERİM ÜÇÜNCÜ KİTABIM AMA BU KONUDA İLK BÖLÜMLER ZAMAN İLE UZAYACAK KENDİMİZE İYİ BAKIN HOŞÇAKALIN.

KORKU GEZİSİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin