Pov Michael
'Michael?' Ik zucht en veeg ruw mijn tranen weg. 'Ga weg Luke.' Ik hoor hem zuchten en dan vliegt mijn gordijn open. 'Schuif is op.'
Luke gaat naast mij in bed liggen en ik glimlach even. 'Hey, er loopt echt wel iemand voor jou rond.' 'Dat weet ik niet zeker Luke, ik bedoel. Mijn eerste echte verkering was met Lee, ik heb we vaker gezoend maar-'
'Je bent bi, toch?' Ik knik verbazend, welke kant wil hij op? 'Misschien heeft Charlie wel behoefte aan twee vaders, wie weet.' Ik begin te blozen en druk mijn hoofd verder in zijn nekholte. 'Ik ben er voor je Mikey.' Ik kijk hem aan en zucht even.
'Dat zegt iedereen, maar ik hou van je kan één grote leugen zijn.' Ik barst weer in huilen uit en Luke drukt mij dichter tegen hem aan. 'Als ik zeg ik hou van je, geloof je mij dan?' 'Nee, natuurlijk niet. Niemand houdt van mij.'
'Charlie, Ashton, Calum, je moeder, je vader en ik wel.' 'Weet je Luke, als Charlie, de jongens en jij er niet waren geweest, was ik echt niet uit die bodemloze put getrokken. Jullie hebben mij daaruit gehaald. Ik ben jullie daar zo dankbaar voor.' Luke wrijft even mijn tranen weg en ik glimlach.
'Doe je armbandjes is af.' 'Nee, je weet wat daar onder zit.' Ik zucht even door de doordringende blik van Luke en doe dan toch mijn armbandjes af. 'Mikey, die sneeën maken je toch niet minder mooi? Doe die armbandjes af, dan kunnen mensen zien waar jij doorheen bent gegaan als persoon. Dan zien ze hoe ongelooflijk sterk jij wel niet bent.'
'Ben ik sterk Luke? Meen je dat serieus? Ik lig hier als een mietje te huilen omdat mijn vriendin niet haar poten van iemand anders af kan houden en dan noem je mij sterk?' 'Mike, ik ken niemand anders zo sterk als jij bent. Ik ben al bij je sinds de middelbare school en het maakt niet uit dat we elkaar niet konden uitstaan, maar ik zag wel waar je jezelf door heen moest slepen. En je hebt het verdomme gehaald. Je hebt een prachtige dochter, je hebt een stel geweldige vrienden al zeg ik het zelf en kijk waar je morgenavond verdomme staat. Als je nu nog niet gelooft dat je sterk bent en dat ik van je houd dan heb je niet geluisterd geloof ik.'
Hij veegt even zijn tranen weg en bijt op zijn lip. 'Ik hou verdomme van je Michael, geloof het nou.' 'Ik geloof je.' Hij kijkt mij even aan en glimlacht. 'Als vrienden.' zeggen we tegelijk waardoor we beginnen te lachen. Hij stapt uit de slaapcabine en al snel val ik in slaap.
'Mikey, wakker worden. We gaan over een half uurtje landen.' Ik kijk even verward op mijn telefoon en zie dat ik gewoon bijna achttien uur heb geslapen. 'Kom eraan.' Ik stap uit bed en gelijk springt Charlie op mij af.
'Papa papa papa! We zijn weer in Sydney!' Ik knik en til haar voorzichtig op mijn heup. Ik pak wat te drinken en zet Charlie voorzichtig in de stoel, klik haar riem vast en geef haar het pakje drinken. 'Drinken!'
Aks we geland zijn pak ik de handbagage uit de vakken en geef de rugtas van Charlie aan haar. Ze giechelt even en slaat dan de tas over haar schouder. Luke tilt haar op en we lopen samen het vliegtuig uit.
'Hallo Sydney!' Ik spring op Ashton zijn rug waardoor hij grinnikt. 'Kut, het hele vliegveld staat vol. Luke, sla even je vest over Charlie heen en bedek haar gezicht.' Hij knikt en al snel is Charlie niet meer te zien.
Als we in de auto zitten komt Charlie weer tevoorschijn en begint ze te giechelen. 'Kiekeboe!' We beginnen allemaal te lachen en ze blijft bij Luke op schoot zitten.
'Hoe laat is het nu hier?' 'Hier is twaalf uur 's middags.' Ik knik en gaap even. Het reizen en alles eromheen is leuk, maar de jetlag is zo vervelend. Als ik naast mij kijk zie ik dat Charlie aan het slapen is, net zoals Luke.
Eenmaal bij de tourbus die op een parkeerplaats staat til ik Charlie voorzichtig op mijn heup en schud ik Luke wakker. 'Luke, wake up.' Hij schrikt wakker en zucht opgelucht als hij mij ziet. 'We zijn er.'
Eenmaal in de tourbus maak ik gelijk mijn bed op en het bed van Charlie. Charlie slaapt onder Luke, die voorin slaapt. Ik slaap in het achterste bed boven Calum, tegenover ons slaapt Ashton. We hebben dus nog drie bedden over, maar die gebruiken we om alle troep op te gooien.
'Guys, ik heb echt zin in vanavond.' De anderen knikken instemmend en ik neem nog een hap van mijn tosti. 'Slaapt Charlie nog steeds?' Ik knik en scroll wat door Instagram. Mijn blik blijft rusten op een foto van Lee met dezelfde jongen van de eerste foto, ze zoenen.
@LeeJohnson: Happy to be with him, he's the best. I love you. ❤️
Veel reacties eronder zijn van verwarring, sommige zijn boos. Anderen zeggen dat ik veel beter was maar ook veel vragen hoe het met Charlie is.
Ik laat de foto aan de jongens zien en die kijken mij medelevend aan. 'Je hebt toch die selfie met Charlie? Plaats die op Instagram met uitleg eronder.' Ik knik en zoek de foto op.
@Michael5sos: Hey Guys, so as you might know, Lee posted a picture with her new boyfriend. I'm not going into details because that's private, but we broke up. It were six amazing years and this beautiful little girl came out of it. I will take care of Charlie, since Lee doesn't have the time. Please don't send Lee any hate, we both have our own story. I love you guys. ❤️
Ik zucht en klik op plaatsen, nu weet de hele wereld dat wij uit elkaar zijn. Gelijk reageren er mensen onder die mij veel sterkte wensen en die zeggen dat ze het leuk vinden dat ik Charlie blijf opvoeden.
Geen enkele fan heeft Lee gelijk gegeven, ze verdenken haar allemaal ervan dat is ze is vreemdgegaan, aangezien zij gelijk een foto plaatste met haar nieuwe vriend.
In het volgende interview vertel ik wel hoe het zit, nu eerst genieten van het optreden wat wij vanavond gaan geven.
JE LEEST
Daddy's little princess | M.G.C
Hayran Kurgu'Ik word ook ouder pap!' 'Ja, maar toch. Je blijft daddy's little princess.' Charlie is vier jaar oud, haar vader is beroemd. Hoe leeft ze als klein meisje ermee dat haar vader wordt herkend op straat? Dat haar moeder het allemaal niet meer aankan...