Pov Michael
Ik word wakker gemaakt door de jongens en ik zucht. 'Wil je de verjaardag van je toekomstige vrouw nog vieren of niet?' 'Ze is mijn toekomstige vrouw niet, maar ja.' Ik kleed mij snel om in een ripped jeans met een AC/DC shirt. Ik haal een hand door mijn haar en doe mijn armbanden om.
'Hoe laat is het?' 'Half tien, wakker maken?' Ik knik en loop met de jongens achter mij aan naar boven. Ik tel zachtjes af en dan beginnen we keihard te zingen. Jada opent moeizaam haar ogen en gooit een kussen naar Luke zijn hoofd. 'Wake up! Je bent twintig!' 'Ja, ja.' Ze draait zich om en faket een glimlach.
'We hebben ook nog cadeaus voor je.' 'Dat hadden jullie niet moeten doen! Twee dagen geleden wisten jullie nog geen eens dat ik bestond!' Ik geef haar eigenwijs de cadeaus en aan haar gezicht te zien scheurt ze twijfelend het papier ervan af. 'O mijn God jongens! Nee!' Ze omhelst mij stevig en kijkt ongelovig naar de camera in haar handen. 'Volgende.' Ze kijkt ongelovig naar de jongens die haar het kleine doosje aangeven.
'O mijn. Jongens! Ik kan dit niet aannemen! Een iPhone X? Jongens!' Ze staat op uit bed en omhelst ons allemaal stevig. 'O ja, iedereen van onze familie weet inmiddels dat je jarig bent, dus reken maar dat je nog meer verwend wordt.' 'Ik verdien dit niet! O mijn God, ik heb hier geen woorden voor.' 'Ik help je wel met instellen.' 'Thanks Ash.'
Ashton is de enige die daar een beetje verstand van heeft, en niemand wil die telefoon slopen. Dus laten we het mooi aan hem over. Beneden hangen we nog snel wat vlaggetjes op, zetten de taart klaar en blazen ballonnen op. 'Ik kom alleen al twintig kilo aan door naar die taart te kijken.' 'Precies dat.'
'Jongens! De telefoon is ingesteld!' Ze komt enthousiast de keuken inrennen en kijkt naar de taart. 'Ik kom alleen al twintig kilo aan door ernaar te kijken.' Ze gaat aan tafel zitten en bedankt ons nogmaals. 'Wat is je achtergrond geworden?' 'De foto van Michael en ik, omdat op die andere foto Lena stond en als ik daarnaar kijk alleen maar verdrietig word.'
'Dan maken we zo toch een nieuwe?' 'Top idee! Maar eerst taart.' Ik grinnik en leg de stukken taart op een bord. 'Dit is ons ontbijt.' 'Zet de emmers maar alvast klaar, jesus christ.' Ik grinnik en eet de taart op.
Nadat we de foto hebben gemaakt en die is ingesteld als achtergrond horen we de deur dichtvallen.
'Gefeliciteerd Jada!' Verschrikt kijkt ze om en zucht opgelucht als ze ziet dat het de jongens zijn.
'Feliciteerd Jada!' Charlie klimt op haar schoot en giechelt even. 'Bedankt meisje.' Charlie springt weer van haar schoot af en de jongens feliciteren haar ook. Ze krijgt een grote doos in haar handen gedrukt die ze verbaasd op tafel legt. Als ze het heeft uitgepakt springt ze als eerste op Louis af.
'Bedankt jongens! Dit had niet gemoeten!' Ze omhelst de anderen ook en pakt dan voorzichtig de MacBook uit. 'Hij is in dezelfde kleur als mijn telefoon.'
Ashton heeft haar weer geholpen met installeren en als ik de achtergrond zie begin ik als een gek te glimlachen. Het is de foto van ons samen. 'Mike? Bedankt.' 'Geen dank. Het is geen probleem.' Ze omhelst mij en drukt haar gezicht in mijn nek.
'Ik meen het Mike, bedankt. Je hebt mijn leven gered. Echt.' Ik kijk langzaam naar haar mooie bruine ogen en ze glimlacht. 'Jullie hebben mijn leven gered. Ik hou van jullie.' 'Wij ook van jou.'
'Wat wil je vanavond eten Jada?' 'Pizza!' Ik grinnik en knik. 'Pizza dus.' De deurbel gaat en Jada komt binnen met mijn ouders. 'Mam! Pap! O mijn God zijn jullie hier helemaal heen gevlogen?' 'Ja tuurlijk, we misten onze kleindochter en we moesten natuurlijk ons nieuwe familielid een gelukkige verjaardag wensen.' Jada grinnikt en mijn ouders feliciteren haar.
Ze krijgt een envelop in haar handen gedrukt en als ze hem openmaakt zie ik dat ze er een briefje van honderd uithaalt. 'Bedankt!' Ze omhelst mijn ouders nogmaals en vervolgens omhels ik ze. Ik heb ze echt gemist.
'Opa! Oma!' Charlie springt in mijn vader zijn armen en knuffelt hem stevig. 'Ik heb jullie gemist.' 'Wij jou ook kleine meid.'
We zitten een film te kijken met een pizza voor onze neus samen met de anderen. 'Dit is de beste verjaardag die ik heb gehad, heel erg bedankt.'
'Geen dank, je verdient het.' 'Papa vind Jada leuk!' Charlie rent giechelend weg en ik begin als een gek te blozen.
'Charlie jij draak!' Calum rent lachend achter haar aan en ze gilt als hij haar optilt. 'Oom Cal! Laat mij los!'
Even later zitten we weer rustig op de bank een film te kijken. 'Ik weet het bijna zeker hoor, ik ben geen liegbeest.' Ik grinnik en begin te blozen, alweer.
Ben ik verliefd op haar?
JE LEEST
Daddy's little princess | M.G.C
Fanfiction'Ik word ook ouder pap!' 'Ja, maar toch. Je blijft daddy's little princess.' Charlie is vier jaar oud, haar vader is beroemd. Hoe leeft ze als klein meisje ermee dat haar vader wordt herkend op straat? Dat haar moeder het allemaal niet meer aankan...