Pov Michael
Ik werd wakker door een kus op mijn mond. 'Papa papa!' Ik open mijn ogen en glimlach als ik Charlie zie.
'We gaan weer naar huis.' De tour is afgelopen en we hebben echt een leuke tijd gehad, veel fans ontmoet en we hebben nieuwe vrienden gemaakt.
'Mogen we naar oom Niall? Als we thuis zijn.' 'Tuurlijk prinses.' Ik stap voorzichtig uit bed en trek mijn shirt aan.
'Papa, ik mis mama.' Ik zucht even, het is nu al bijna een jaar geleden dat Lee die foto op Instagram plaatste. Charlie wordt al weer bijna zes, ze groeit zo snel.
'Ik mis mama ook prinses.' Ze zucht even en klimt op zijn schoot. 'Kom, we gaan naar het vliegveld.' Ik knik en til Charlie op mijn heup, de bus blijft hier staan aangezien we de volgende tour weer beginnen in Sydney.
Eenmaal op het vliegveld komen er een paar fans op ons aflopen, waardoor ik glimlach. Charlie giechelt even en de meisjes die op ons afkomen beginnen te gillen.
'O mijn God, jullie zijn het echt. Mogen we op de foto?' 'Tuurlijk.' Ik til Charlie voorzichtig op mijn schouders en geef het meisje een knuffel. 'Wat is je naam?' 'Jada.' Ik glimlach even en geef het andere meisje ook een knuffel. 'Ik had dit nooit verwacht, en ook nog met dat geweldige meisje erbij.' Jada prikt in Charlie haar zij waardoor ze begint te giechelen.
'Papa, deze meisjes zijn lief.' 'Ik weet het Charlie. Wie is jullie favoriet?' 'Michael, de favoriet van Lena is Ashton.' Ze wijst naar Lena, die in diep gesprek is met Ashton. Ik grinnik even en haal Charlie van mijn schouders af, die gelijk naar Luke rent.
'Wil je nog een foto maken?' Ze knikt vrolijk en ik druk lachend een kus op haar wang. 'Wil je hem naar mij toe sturen? Via Instagram.' Ze knikt en even later krijg ik de foto toegestuurd.
Gelijk plaats ik hem op Instagram en volg Jada.@michael5sos: Met this amazing girl today. Jada, we love you. Stay strong girl. ❤️
@ashtonirwin: 😏
@lukehemmings: Cute 😻
@calumhood: She's kinda hot.Ik grinnik en zie dat Ashton de foto van hem en Lena heeft geplaatst. 'Nu met zijn allen?' Jada en Lena knikken en we maken de foto. Ook die plaats ik op Instagram. 'Heel erg bedankt! Succes nog met de reis, ik denk dat jullie moeten gaan.'
'Bedankt, misschien spreek ik je nog wel een keer.' Ik geef ze nog een knuffel en dan lopen we naar onze privéjet. Ik zet Charlie in haar stoel en klik de riem vast.
Als we eenmaal in de lucht zitten klik ik de riem los van Charlie en leg haar op bed. Ik ga gelijk naar Instagram en stuur Jada een berichtje.
U: Hey Jada, ik heb het vandaag helemaal niet gevraagd. Hoe oud ben je?
Jada: Ik ben negentien. Zit je al in de lucht?
U: Ja, we moeten nog vierentwintig uur. Help.
Jada: Komt vast goed, nog heel erg bedankt voor vandaag. Ik ben jullie eeuwig dankbaar.
U: Bedankt, ik vond het ook gezellig. Maar ik moet gaan, de jongens willen FIFA spelen.
Jada: Haha! Succes dan maar. 😉
'Gast. Je vind haar leuk.' 'Ze is negentien Luke! Ik ben achtentwintig!' 'Ja dus? Negen jaar kan best. Ik ken mensen waarvan het de dochter zou kunnen zijn.' Ik zucht even en pak de controller vast.
'Ik denk niet dat het wat word tussen Jada en Michael, Jada heeft een vriendje zie ik.' Ashton laat een foto zien van Jada met een jongen, zoenend. Twee dagen geleden gepost. 'Hij is knap.' 'Hij is niet lelijk inderdaad.' Ik zucht en begin met spelen.
'Gewonnen! Ik heb gewonnen bitches!' Ik spring op en doe een klein vreugdedansje, waardoor de jongens lachen. Ik grinnik even en geef de controller aan Calum.
Ik kijk op mijn Instagram en zie dat ik een berichtje heb van Jada. Ze is echt aardig, maar zoals de jongens zeiden, het wordt niks. En ze is natuurlijk heel jong.
Jada: Michael, sorry dat ik je hiermee moet lastig vallen maar kan je mij ergens mee helpen?
U: Of course, wat is er?
Jada: Ik, o mijn God ik ga dit echt vertellen aan iemand die ik net een uur persoonlijk ken, maar ach. Mijn vriendje, waar je denk ik wel vanaf weet?
U: Ja, wat heeft hij gedaan? Als hij je pijn heeft gedaan, ik sla hem kapot. Wacht, ik geef je mijn nummer, dan kunnen we bellen. ********
Jada: Ik bel je nu, bedankt Michael.
'Hey Michael, met Jada.' 'Jada! Wat heeft hij gedaan?' 'H-hij is vreemdgegaan met Lena. Al twee maanden.' 'Wat?! Kon ik je nu maar knuffelen, wat een klootzak. En wat een slechte vriendin is Lena, Jezus.' 'Ja inderdaad, Lena wist dat het mijn vriend was. Ze zei dat ik altijd betere personen kon krijgen. Ze was jaloers. Maar nu is er een probleem, ik woonde bij haar en ik ga liever niet terug. Wat moet ik doen Michael?' 'Is het goed als ik je even op luidspreker zet?' 'Ja tuurlijk.'
'Je staat op luidspreker.' 'Kijk maar Michael, wat moet ik doen? Ik heb geen ouders meer, ik heb geen contact met mijn familie en ik heb geen geld.' 'Als het mag van de jongens, mag je tijdelijk bij ons wonen?' Ik kijk de jongens afwachtend aan en ze knikken hevig. 'Het mag, ik stuur je nu een ticket naar Londen op en ik haal je op bij het vliegveld. Sorry dat je hierdoor heen moest Jada.' 'O mijn God, bedankt Michael, en de rest natuurlijk. Heel erg bedankt.' 'Geen dank, fijne reis.'
Ik hang op en kijk opzij naar de jongens die met hun wenkbrauwen aan het wiebelen zijn. 'Dus, Jada komt bij ons wonen.' 'Tijdelijk, ja.' 'Maar wat was er aan de hand?' 'Haar vriend is vreemdgegaan met Lena, waar ze woonde. Haar ouders leven niet meer en haar familie heeft ze geen contact mee.' 'Wat ben je toch ook een schat Michael.' Ik begin te blozen waardoor de jongens grinniken.
'Dat wordt nog wat.'
JE LEEST
Daddy's little princess | M.G.C
Fanfic'Ik word ook ouder pap!' 'Ja, maar toch. Je blijft daddy's little princess.' Charlie is vier jaar oud, haar vader is beroemd. Hoe leeft ze als klein meisje ermee dat haar vader wordt herkend op straat? Dat haar moeder het allemaal niet meer aankan...