Г.т.Бритни.
Всичко се обърка... Всичко! Почти позволих на този надут кучи син да ме целуне. Той щеше да го направи. Убедена бях, че се привлече от нещо. Но да бъда честна изгарях от желание да го целуна. В тази наша близост прехвърчаше електричество и сърцето ми затуптя. Краката ми се подкосиха и корема ми се преплете. Пак за малко изгубих контрол над себе си, и пак той беше виновникът.
Когато той ми обърна гръб пак действах импулсивно, което беше глупава грешка.
..... Хванах го за ръката и го дръпнах към себе си. Той се стъписа и ококри очи.
- Направи го ....моля те...просто го направи. - прошепнах му и вече усещах че цялата треперех ...бях готова да изпадна в паника, но той ме хвана през кръста и ме придърпа към себе си. Най - накрая се облечких...почувствах се толкова добре в прегръдките му. Вместо да чувствам страх и паника изпитвах тръпка...уют...и за първи път се чувствах себе си..
Точно когато си мислех, че няма колко по- невероятно да стане той ме опря още по наблизо към него....сякаш искаше интимността ни да нарастне още повече. Усещах как члена му се надървяше леко и се опираше във вагината ми... най-накрая той не издържа и вплете устните ни в страстна и жадна целувка. Когато остави ръката си на бедрото ми и бавно и нежно се издигаше на горе осъзнах, че сме по средата на най- големия коридор в цялата гимвазия и всички погледи бяха втренчени в нас. Явно и двамата се осъзнахме на време, защото и той прекъсна целувката и аз отново се събудих от този сън, в който той ме постави туко- що.... Аз се стреснах от случилото се и стоях замръзнала на място...за първи път не знаех какво да правя.
- Какво зяпате бе !? - изсъска Алекс на всички и те продължиха заниманията си, който бяха започнали преди ние да направим този цирк. - ....Бритни...аз - започна да говори, но не бях готова веднага да ме отреже...той беше такъв...спеше с момичета и ги зарязваше след това..., затова се обърнах и побягнах...Седнах на една пейка в парка. Какво стана с мен !? Първо позволих на един идиот да се добере до мен, а сега бягам!? Мамка му...мамка му ...мамка му.
Стоях така 30 минути, обмисляйки какво да правя сега и усетих присъствие до мен. Не смеех да отместя поглед към човека, затова той направо седна на пейката. Осмелих се и погледнах към него. Беше Алекс....последва мълчание и от двама ни..
Моля пуснете по един коментар, за да разбера мнението ви понеже за първи път пиша тук. 🖤🖤🖤💦🐇🐇
YOU ARE READING
Too Different 🖤💦[ЗАВЪРШЕНА]
Romance#4 in romance- 01.02.2018 #6 in romance- 27.01.2018 # 7 in romance- 26.01.2018 Cover by: MaritoNikolova Тя е " перфектното " богато, бяло, 17- годишно момиче . Той е 18 - годишен престъпник и гангстер. Какво ще стане с гордостта на момичето, щом сре...