БРИТНИ
Така и свършва историята на двама прекалено различни хора, които се обичат. Но понякога просто колкото и да се обичаме е невъзможно за две противоположности да бъдат заедно...или пък е, ако го искаш повече от всичко. Е както и да е...това е всичко...
Но сигурно имате много въпроси. Като например: Какво се случи с родителите ми? Ами те бяха много, ама много ядосани и разочаровани, че оставих цялото си бъдеще и живота си просто ей така и побягнах към болницата....че след това отказах да се проведе сватба и годеж....че отказах на Колин....просто в техните очи аз съм издънка...провалена кауза...
Това сигурно ви напомня....какво стана с Колин?....добър въпрос....ами до колкото разбрах е с ново момиче....даже дочух и видях в медиите, че тя е бременна от него....супер...нека...не ревнувам, нито пък съжалявам ....той се озлоби....стана дори по- богат като наследи компанията на баща си....много злобно гадно нищожество....
Което пък ви навежда до най- заинтригуващият въпрос....Алекс?....дали приех или отказах?....колко време се мина?....още ли сме заедно?...общо взето....какво се случва сега?
Трудни въпроси, а ? Така...Алекс....аз приех да избягаме....в онзи момент мислех, че това е най- невероятната идея на земята...мислех си, че най- сетне ще заживея щастливо...нашите...очаквах да се зарадват, че ще постъпя да уча в чужбина заедно с него....но те не харесваха факта, че ще сме заедно...още бяхме скарани...но нищо...изглаждах нещата между нас....и така вече съм на 18...почти 19....Алекс е на 19. И да ...заедно сме....колкото и да сме различни....просто е невъзможно да не се обичаме....той дойде с мен в чужбина....е....няма да го приемат в моя колеж, но няма проблеми....аз съм щастлива и така....в последно време учи много....получава повече пари от обикновено....о, да...забравих да поясня, че сме в Испания....прекрасно е....добре, че баща ми не е като майка ми, за да ми даде доста пари, с които си купих къща....А Алекс....той отказа да живее при мен....но работя по въпроса....ще го навия все някога....
И така....когато си мислите, че тази история приключва тук....щастлив край....Алекс и аз се обичаме, заедно сме, в чужбина- далеч от враговете.....тип красавицата и звяра край....да...завършака на тази история може да е такава.....но зажалост това не е край....а началото на истинската история....която тепърва предстои........................
Е!!?? ГОТОВИ ЛИ СТЕ ЗА 2РА ЧАСТ?!....КАК СМЯТАТЕ?....ТОВА Е КРАЯ НА TOO DIFFERENT 🖤💦.....ПРИГОТВЕТЕ СЕ ЗА ....
YOU ARE READING
Too Different 🖤💦[ЗАВЪРШЕНА]
Romance#4 in romance- 01.02.2018 #6 in romance- 27.01.2018 # 7 in romance- 26.01.2018 Cover by: MaritoNikolova Тя е " перфектното " богато, бяло, 17- годишно момиче . Той е 18 - годишен престъпник и гангстер. Какво ще стане с гордостта на момичето, щом сре...