Това момиче беше готово да ме убие...

688 54 5
                                    

...на...

Г.Т.БРИТНИ


Когато взех ръката му...какво си мислех...просто толкова много исках да усетя онова чувство...толкова много исках да усетя тръпката...исках да разбера на какво е способен...омръзна ми да бъда девствена...никой не знае, че съм, дори и Алекс...но той трябваше да разбере...само че нямаше да е сега.


Виждаше се, че се изненада от постъпката ми. Оставих руката му на бедрото си... той замръзна... сърцето ми заби силно...какво да правя....Тъкмо преди да кажа нещо, за да не е толкова неловко той се усмихна мръсно...исках да разбера какво си мисли ...да проникна в главата му и да видя, дори най- тъмните му спомени...какъв беше той в действителност...какво си мислеше за мен...наистина ли ме обичаше..онези сълзи искрени ли бяха. Едно нещо,обаче беше ясно...тази усмивка беше искрена..и то много...в очите му се четеше жажда за страст...жажда за някой...жажда..за.....мен. Той придвижи бавно ръката си до интимните ми части. Поддържаше очен контакт с мен...в едно време искаше да ме нападне и да ме разкъса като хищник...а в друго беше внимателен и внимателно чакаше за реакцияата ми. Леле...той...направи такива неща с мен в онзи момент, че едвам се сдържах да не извикам от удоволствие в час...Госпожата говореше на класа и учениците записваха всяка неина дума...никой не подозираше какво правехме ние под чина в това време.


Държах се за седалката и стисках с всички сили, за да се сдържа да не свърша и всички ученици да разберат „що за стока съм„.

Ръката му забърза такта си. Изваждаше и вкарваше пръстите си по-бързо колкото смятах, че е възможно. Бузите ми поруменяха..стисках зъби и лек стон се чу от устата ми.

- Тихо принцесо...не искаш всички да ни зяпнат нали...- шепота му се разля по тялото ми като вълни от възбуда...горещият му дъх изгаряше врата ми...имах една птиятна точка точно там...затворих очите си и наклоних врата си настрани, позволявайки му да докосне всеки инч от врата ми. Той се прокрадна до точката ми-малко зад ухото ми, и съвсем ме докосна с меките му устни..едва усетих нещо..цялата настръхнах. Извади ръката си от бельото ми. Погали ми бедрото нежно и се отдръпна от мен, точно когато би звънеца.


какво стана...окопитих се, подскочих от силния звук кънтящ в ушите ми. Попаднах в реалността отново. Сякаш бях в един дълъг, но кратък, хубав, но страшен, спокоен, но притеснителен сън... Случвало ли ви се е някога...защото в онзи момент го изпитах за първи път...тази страст...тази любов...тази искреност..тази интимност...тази близост...Всичко това го усещах толкова истински за първи път. Това момче вече беше част от живота ми...предчувствах, че ще продължим да бъдем заедно още дълго време...даже може би и цяла вечност...обичаХ го....*жалко е, че бях толкова глупава...но това е друга тема..*.


Той ми намигна, взе чантата си, наметна я на рамото си и разроши начупената му коса. Беше с обичайното му яке и черни дънки... нямаше пари и за това ходеше с едни и същи предполагам..стана ми тъпо, защото аз бях всеки ден с различна рокля, пришеска, обувки, бижута... до последния детайл.


Изправих се и ... по дяволите... краката ми се подкосиха... стиснах зъби и взех O-bag-а си от стола. Погледнах Алекс и той се усмихваше мазно и доволно.



.

.

.

*ПОСЛЕДЕН ЧАС*

Имахме математика и с биенето на звънеца грабнах нещата си и се отпътих към Алекс, но той не ме видя и излезна от стаята. Аз спрях да тичам и останах назад... почувствах се изоставена...след Историята той не ме и погледна...Какво по дяволите се случваше...не исках дори и за миг да си помисля, че той може и да ме е изполсвал през цялото време... как можа да ме забрави...защо изчезна без дори да ме погледне...забрави напълно че бях дори в стаята...



Осъзнах, че стоях на едно място и стисках дръжката на чантата си. Чух тряскане на врата. Погледнах напред и това беше вратата на класната стая, в която бях и аз. Нямаше никой, освен мен и момичето, което затвори вратата. Държеше метален прът...сърцето ми спря и аз претръпнах...когато се обърна видях лицето на Никол. В устата и висеше цигара. Тя я захвана с двата си пръста изкара я от устата си и изкара димът от белите и дробове, като оформяше кръгчета от дим. Зад узмивката й се четеше омраза...в обезумелия и кървав поглед виждах, че това момиче беше готово да ме убие.



Too Different 🖤💦[ЗАВЪРШЕНА]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora