Готова съм...

498 39 3
                                    

- Колин...още ли имаш чувства към мен...?- гледах надолу....честно казано се притеснявах...той е доста странно човече, затова можеше да ме отреже, за да ме стане и на мен гадно....не мисля, че беше толкова гаден, но имах подобно чувство.
Той се засмя краткотрайно.
- Що за въпрос е това...как ще е възможно някога в живота си да не те обичам Бритни...как ще е възможно да не мисля за теб постоянно...обичам те принцесо...и винаги ще те обичам, независимо какво става...дори ако си сляпо влюбена в някакъв мургав глупак. Ти си малката ми морска принцеса. - той се усмихна и внимателно и нежно премести кичура ми коса зад ухото... аз стоях с отворена уста...не можах да повярвам колко мило това същество се отнася с мен. Бях забравила деликатността и загрижеността, с която той се отнасяше към мен .... в неговите ръце се чувствах като най- крехкия скъпоценен камък на земята.

Той се загледа в устните ми притвори очите си и се наведе бавно, оставяйки няколко милиметра разстояние между устните ни. През същото време ме придърпа към него. Преди да долепи устните си с моите се спря и каза:
- Ти още ли ме обичаш Бритни...бъди откровена с мен...още ли имам шанс да влезна в това малко сърчице. - той докосна с пръст мястото на сърцето ми.
Замислих се ...дали го обичах или.....още ли обичах Алекс...разбира се че да....но...ах....
- Да...обичам те Колин....и с радост бих искала да влезеш в сърцето ми....- усмихнах му се и ...изражението му стана толкова щастливо...толкова се радваше....толкова беше ...невинен ....нямаше да си простя да го нараня отново...никога. Ръцете му, които обграждаха талията ми ме притиснаха още повече към него преди да слее устните ни в една нежна и топла целувка изпълнена със стара любов и доверие един към друг. Не след дълго той поиска да пусне езика си в устата ми и аз жадувах за същото, затова я разтворих, освобождавайки място за езика му. Ръцете ми обикаляха по цялото му тяло, като че ли за първи път го докосвах....като че ли за първи път го разследвах...но с всеки изминат момент и с всяко повече нарастване на страстта между нас си спомнях какво беше да съм с Колин и ....зарадвах се...не ми трябваше Алекс....имах Колин до себе си....щяхме да прекараме животите си заедно...и бях щастлива.

Така след няколко минути усетих, че той изгаряше за още и още от мен. На мен ми харесваше....но.... ....винаги ще има но.

Ръката му се прокрадна под роклята ми и се озова на вагината ми....Колин ме караше да се чувствам добре без да се притеснянам дали ще сгафя или нещо от сорта...и двамата сме преживявали много неловки моменти, тъйче нямаше да се впечатли, ако се изложа...
Щом започнаха да се разнасят мелодиите от устата ми, той се усмихна в страстната ни целувка.

- Бритни....огледай се. - погледнах наоколо и нямаше никой....всички си бяха тръгнали ...беше тихо и спокойно и ...този път не се сетих за Алекс...този път се оставих на течението ....и ми хареса...и то много. - Готова ли си...да го направим Бритни....достатъчно отлагаше принцеске....не си ли изморена да си девствена.

Да...нямаше да чакам нито секунда повече. Щях да го направя с човека на когото се доверявам най- много.

- Да Колин...готова съм...доверявам ти се....обичам те- последното му го прошушнах....допуснах го до себе си и той много добре знаеше, че това е много важен момент от живота ми и исках да е перфектно, затова щеше да внимава и то много.
- Не можеш да повярваш колко щастлив ме правиш в момента, любов моя...обещавам ти ще съм много внимателен.
Той бавно свали бельото ми. И двамата легнахме на земята...студеният пясък докосваше кожата ми...той откопча роклята ми като ме остави напълно гола. Студ. Това усещах главно тогава. Сърцето ми туптеше силно. Колин ме огледа от глава до пети и леко целуна врата ми...целувките се прокрадваха бавно надолу по гърдите ми. Настръхнах още повече. В следващите часа усетих нещо неопесуемо. Не знам как да го опиша....той беше толкова внимателен с мен ....едва се движеше в началото....когато го приех напълно болката беше повече отколкото очаквах. Той се подпираше на юмруците си до мен. От адреналина...болката...удоволствието...нещата които се случиха в последното време ме разплакаха...една сълза се стече по бузата ми и сякаш щом я пуснах аз самата се освобадих. Колин забеляза и махна сълзата ми с целувка...

- Направи го скъпа...изгуби я...направихме го...- говореше спокойно и най- накрая се отпуснах.... в следващите часа почувствах най- приятното усещане в живота ми....беше перфектно.

Too Different 🖤💦[ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now