Г.Т.БРИТНИ
Връзката ни с Колин продължи добре. Щом казахме на нашите те се зарадваха и то много. Родителите на Колин бяха щастливи също. И четиримата ни подкрепяха. Колин беше най-сетне спокоен. През всичко, което мина го заслужаваше.
В следващите седмици се забавлявах толкова много. Колин постоянно ме водеше на купони..барове....дискотеки...веднъж дойде с билети за концерт на Шон Мендес и той много добре знаеше колко го харесвам. Бях на седмото небе. Концертът беше наблизо и си прекарах просто невероятно. Всяка вечер излизахме с приятелите ни. Смяхме се, стояхме до късно, напивахме се , играхме на най- различни игри.
И така в един нормален ден, станах от леглото си, на което спеше и Колин и се приготвих за закуска.... не знаех колко неща щяха да станат тогава. Отворих големия си гардероб и си избрах една нормална лека рокличка. За обувките си избрах едни летни бутушки с висок ток, за да подчертават добре изваяното ми бедро. Седнах на тоалетката си, която беше пълна със стотици гримове. Но използвах само няколко. Не обичах да се клепам много. Малко спирала и очна линия. Червило не си слагах...само малко гланц с вкус на черешка. Вързах косата си на messy кок и събудих Колин.
- Скъпи...събуди се ...нашите ни чакат за закуска. - той си отвори очите, прозя се и стана. Момчетата са толкова лесни...просто една тениска и дънки и са готови.
И двамата слязохме и седнахме на голямата маса, вече наредена с чинии пълни с палачинки, санвичи, сирене, сладко, мед, шоколад. Имаше яйца и бекон, което ми привлече вниманието. Докато хапвахме, тате и мама се спогледаха и накрая баща ми проговори.
- Е..деца...много добре знаете, че искаме да сте щастливи и то заедно...Затова говорихме с родителите на Колин...обсъдихме темата много добре и ....смятам, че за вас ще е най- добре да ви обвържем и да се сгодите. - какво по дяволите....ДА СЕ СГОДИМ!!! Та аз не бях сигурна, дали исках да прекарам живота си с този човек ....не знаех дори как да реагирам на това....аз обичах Колин, но....независимо, че почти забравих Алекс след всичко това не бях убедена в чувствата си...обичах ли Алекс...какво ли правеше той в този момент...тогава...в онзи момент се почувствах раздвоена...направо ми дойде като гръм от ясно небе...прекалено много ми се насъбра. Тате цъфтеше като майска роза....А мама се беше ухилила до уши и пърхаше с мигли.
Колин се усмихна и ми хвана ръката....видя, че не се зарадвах много, но не ми се разсърди...той ме разбираше...много добре знаеше, че ми се насъбра прекалено много.
- Ще го обмислим и ще ви кажем какво сме решили..- той обгърна рамото ми с ръката си и ме галеше с нея.
- Надявам се да рашите да приемете, защото сме планирали цялото ви бъдеще...след като постъпите в колеж ще се проведе сватбата. - звучаха като, че ли четяха бъдещето ни, което сами бяха начертали...и то беше така...което хич не ми хареса.
.
.
.
YOU ARE READING
Too Different 🖤💦[ЗАВЪРШЕНА]
Romance#4 in romance- 01.02.2018 #6 in romance- 27.01.2018 # 7 in romance- 26.01.2018 Cover by: MaritoNikolova Тя е " перфектното " богато, бяло, 17- годишно момиче . Той е 18 - годишен престъпник и гангстер. Какво ще стане с гордостта на момичето, щом сре...