4

1.5K 50 6
                                    

Była niedziela a ja siedziałam sama w domu. Oglądałam sobie na laptopie mój ulubiony serial Teen Wolf. Byłam już na trzecim sezonie. Bardzo uwielbiam bohaterów. A najbardziej Stiles*, uwielbiam tego człowieka. Siedziałam tak sobie kiedy usłyszałam jakieś trzaski na górze. Musiałam wstać i iść zobaczyć co tam dzieje. Weszłam do góry i zobaczyłam gitarę leżącą na ziemi. Zobaczyłam te okno jest otwarte. Pewnie wiatr przewrócił. Strasznie wieje. Wzięłam gitarę do ręki, miałam zamiar ją odłożyć ale coś mnie tknęło żebym ja wzięła. Zeszła na dół z gitara w ręku. Usiadłam na kanapie , położyłam sobie gitarę na nogach. Zaczęłam grać, nie wychodziło mi to najlepiej. Dawno nie grałam. Nawet nie wiem co grałam, nuty leciały same. Grałam a zaraz zaczęłam śpiewać.

"Skarbie, skarbie, włącz z powrotem światła

 Obserwuję, obserwuję napisy końcowe

 Płaczę, płaczę, wiesz, że gramy dla całej sali

 Żadnych bohaterów, złoczyńców, nie ma kogo winić

 Gdy zwiędłe róże wypełniają scenę I ostatni dreszcz, dreszcz zniknął

 Nasz debiut to było arcydzieło

 Lecz na końcu dla ciebie i dla mnie

 Och to przedstawienie nie może trwać

 Kiedyś mieliśmy to wszystko, lecz teraz kurtyna opada

 Więc poczekamy na oklaski i pomachamy do tłumu, ukłonimy się ostatni raz. 

Przyszedł na nas czas, ale przynajmniej skradliśmy show. 

Przynajmniej skradliśmy show"

Gdy skoczyłam śpiewać rozpłakałam się. Wspomnienia znowu wróciły.

"Retrospekcja"

Siedzieliśmy  nad jeziorkiem, śmialiśmy się, gadaliśmy i tak co chwile. Słonce świeciło, woda falowała. Było przepięknie. Mogła bym leżeć tak całymi dniami- powiedziałam Ja tez - powiedział i pocałował mnie w czoło. Leżeliśmy, nagle Naill wstał otrzepał się i podał mi rękę. Popatrzałam na niego zdziwiona.

-Choć pokaże ci coś- powiedział. Wstałam załapałam go za rękę, on zaczął mnie gdzieś prowadzić. Weszliśmy do lasku nie opodal jeziorka. Szliśmy jakiś kawałek. Doszliśmy do jakiegoś dużego drzewa. Zatrzymaliśmy się, Naill popatrzał na drzewo. Gdy byłem mały uwielbiałem tu przychodzić- zaczął Zawsze siadałem pod drzewem i myślałem, nawet trzasami udawało mi się coś napisać - uśmiechną się , ja tez się uśmiechnęłam. Usieliśmy pod drzewem, Naill nagle nie wiadomo skąd wyciągną gitarę.

-Ostatnio tez tu przychodziłem, i nawet coś napisałem- powiedział. Wziął gitarę na ręce i zaczął śpiewać

"Moja głowa jest pod wodą 

Ale oddycham swobodnie 

Jesteś szalona a ja tracę zmysły 

Ponieważ cały ja Kocham całą ciebie

 Kocham twoje krzywizny i krawędzie 

Wszystkie twoje idealne niedoskonałości

 Daj mi całą siebie A ja dam Ci całego siebie 

Jesteś moim końcem i początkiem

 Nawet jeśli przegrywam, to wygrywam

 Ponieważ daję ci całego siebie, całego siebie

 A ty dajesz mi całą siebie, całą siebie"

Rozpłakałam się po prostu to nie wieże. Naill widząc moje łzy przytulił mnie mocno .

-Już nie płacz - powiedział głaszcząc mnie po plecach

-Niall to było piękne, Dziękuje - powiedziałam i pocałowałam go

**************************************
1. Kygo – Stole The Show (Feat. Parson James)

2. All Of Me – John Legend & Lindsey Stirling

* Mogłam źle to napisać, do końca nwm jak to się pisze XD

Znalazłem cię skarbieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz