שתיתי את כוס השוקו שליאם הכין לי, צופה בסרט שלא כלכך עניין אותי והצליח להעסיק אותי. להיות מובטל זה קשה, יותר מדי זמן פנוי. הרבה מחשבות ודאגות על הראש, זה לא משהו שאני רוצה. מצד שני אני לא רוצה לחזור לעבודה שלי, לראות את פניו של רוג׳ר או של מקס. אני מרגיש שכל חיי קורסים, שלב אחר שלב. אני רק מחכה לראות מה יהיה הדבר הבא שייהרס בחיי. אני לא בטוח שבמצבי אני יכול לעבוד כרגע, אני סובל מכאבים וקשה לי לתפקד. ליאם לא יכול לדאוג לי לנצח, אבל גם אין לי לאן ללכת. לעזעזל זה עצוב. ועם זה אני אמור להביא ילד לעולם ?
״הגעת לחלק שהוא נרצח ?״ ליאם צעק מחדרו ואני עצמתי את עיניי בתסכול, תודה ליאם שהרסת לי את הסרט.
״כן״ השבתי, משקר. נאנחתי וכיביתי את הטלוויזיה, קם בשביל לקחת את השוקו למטבח כי יצא לי החשק מלשתות אותו ולאחר מכן הלכתי לחדרי, הולך לטלפון שהיה עם כמה התראות. היו מספר הודעות מדרק, הוא רוצה שאפגש איתו. לבי החסיר פעימה כשראיתי שיחה שלא נענתה מהארי. תמונות מאותו לילה צפו בראשי וצמרמורת עברה בגופי, הוא היה מבהיל. בכנות, פחדתי ממנו. לקח לו רק שבועיים להתקשר ? אני מתכוון, בעצם לא ציפיתי שיתקשר. הוא בטח היה חרמן וחיפש מישהו שיזרום איתו, שילך להזדיין. נאנחתי ונשכתי את שפתיי, מתיישב על המיטה ובוהה במסך. עד שחייגתי להארי. סקרן ומבולבל, לא יודע מה הוא רוצה ממני.
״זה כלכך קשה לענות ?״ קולו הצרוד והכועס ענה ולבי נחת, בלעתי רוק וגלגלתי את עיניי.
״מה אתה רוצה ?״ שאלתי בחוסר עניין, לא רציתי שום עסק עם האדם הזה.
״תזיז את התחת שלך אליי״ קולו דעך ונשמע כה מושך ומפתה, בטני התהפכה ושפתיי נפרדו, רציתי להגיד לא. לא אפול לרשת הדיג שלו פעם אחר פעם, אני לא צריך להכיר אותו בשביל לדעת שהוא לא אדם טוב, אני רואה את האפלה בעיניים שלו, כל פעם שהוא מביט בי.
״למה עכשיו ?״ שאלתי, קולי נשמע שקט ״בשביל מה ?״
״כי אמרתי.״ אמר בפשטות ולבי החסיר פעימה, הנהנתי ונשכתי את שפתיי, נופל לרשת הזו שוב, ושונא את זה. לא היה בי טיפת היגיון כשדיברתי איתו, ואולי חשבתי שאוכל לדבר איתו כמו בן אדם.
״אני אחשוב על זה״ אמרתי, לא רציתי להישמע קל מדי אבל לעזעזל, אם יכולתי לשגר את עצמי הייתי נמצא אצלו עכשיו. ״להתראות הארי.״
ניתקתי את הטלפון וחשתי את לבי פועם בחוזקה, שנאתי שרק עכשיו יצר קשר. לפני שבועיים כשבאתי לביתו ואמרתי לו על ההיריון הוא צרח כמו משוגע, והחלטתי שאני לא צריך אותו בסיפור הזה, אני לא צריך גבר מהצד שיספק את צרכיי המיניים, לא כרגע. הסתכלתי על ההודעות של דרק שדרשו שאחזור אליו, נאנחתי והיססתי אם להתקשר. הוא מפלרטט איתי לאחרונה, הוא חושב שהמצב יחזור להיות כשהיה בעבר, אבל זה לעולם לא יקרה. לא שהוא רוצה להרוס את חיי בשביל הצלחת הניסוי שלו, לא אם הוא לא רואה אותי כאדם יותר. זה נגמר ממזמן. זרקתי את הטלפון למיטה וקמתי אל הארון, לבשתי את אחת החולצות המכופתרות שלי, כחולה בהירה ושמתי ג׳ינס שחור. הסתכלתי על עצמי במראה ושנאתי את איך שהג׳ינס נראה צמוד עליי, ידעתי שהייתי צריך לוותר על הפיצה עם המלפפון החמוץ אתמול בלילה. פתחתי כפתור אחד והעברתי את אצבעותיי בשיערי, בולע רוק בלחץ ויוצא לדרך.
כל הדרך חשבתי מה הוא רוצה ממני, למה הוא רוצה להיפגש איתי. קיוויתי שאני לא טועה שאני הולך אליו, שיצא מזה משהו טוב. בבקשה.
לאחר עשרים דקות הגעתי לאיזור מגוריו והלכתי ברגל עד לדירה שלו, משחק עם אצבעותיי אחת בשנייה בלחץ. נכנסתי דרך השער וצעדתי אל דלת ביתו, מרגיש את פעימות לבי מאיצות בכל שנייה. הסתכלתי על הדלת ולקחתי נשימה עמוקה, ואז דפקתי. הרגשתי שאני מחוויר, שעכשיו בא לי פשוט לחזור לאחור, המקום הזה לא עשה לי טוב.
הדלת נפתחה והוא עמד שם, לבוש בג׳ינס אך ללא חולצה, שיערו אסוף אך יש שיערה שנופלת על פניו ברשלנות. עיניו בחנו אותי ולבי הלם בחוזקה, בטני התהפכה ודמי פעם בעורקיי.
״אחשוב על כך בתחת שלי״ פלט בשקט ואני גיחכתי והשפלתי את מבטי. ״כנס.״
״קודם תגיד לי למה באתי״ דרשתי, הוא היה חסר סבלנות.
״למה אתה חושב ?״ שאל, אני שונא שלא משיבים לי על שאלה, שאלה פשוטה. גלגלתי את עיניי ונכנסתי לביתו, על השולחן בסלון יש בקבוק וודקה פתוח. שמעתי את הדלת נסגרת ומיד הסתובבתי, חש את לבי הולם מלחץ לא מוסבר. הוא התהלך בלי להביט בי.
״על מה דיברת ?״ לבסוף שאל, מביט בי ונראה רציני. אף פעם הוא לא דיבר אליי, זה מוזר לראות אותו פתאום רציני כזה.
״מתי ?״ שאלתי, לא בטוח על מה הוא מדבר
״לפני שבועיים, שבאת לפה כמו חתיכת מזדיין...״ אמר והמשיך ללכת בלי להביט בי ״אתה טרנס ?״
״מ-מה ?״ שאלתי מבולבל והוא גלגל את עיניו אליי
״תצא מהשוק. אתה טרנס ?״ שאל שוב, רגוע ואני כה לחוץ מולו.
״לא, אני לא טרנס.״ אמרתי מבולבל ״למה ?״
״אולי לקחתי מנה גדולה באותו יום ואני טועה. אבל אתה טוען שאתה בהיריון ?״ שאל בזלזול.
״כן, זה לא משנה הארי״ אמרתי בגיחוך מזוייף
״לא למדת בבית ספר שבנות מביאות ילדים ואנחנו רק נהנים בלזיין ?״ שאל והגסות רוח שלו הפריעה לי כלכך, רציתי ללכת מפה פשוט. ״אם השמנת קצת זה לא אומר שאתה בהיריון״
״השתתפתי בניסוי-״
״כן, ואתה גבר.״ אמר, כאילו מנסה לגרום לי להקשיב לו, אבל למה הוא לא מקשיב לי ? ״אתה יודע איך אתה נשמע ?״
״עזוב, עכשיו אני נזכר למה לא רציתי לבוא הנה״ אמרתי בגלגול עיניים ושילבתי את זרועותיי, מסרב להביט בו.
״אתה מטורף״ הוא פלט בשקט. אני לא מתכוון לנסות לשכנע אותו, זה לא משנה. הוא לא הולך להיות האדם שיגדל את הילד שלי.
״לילה טוב הארי״ פלטתי והסתובב ללכת אל הדלת אך הוא עמד מולי וחסם לי את הדרך, מביט בי ונראה משועשע. מה הוא רוצה עכשיו ?
״לא נסעת לפה רק בשביל לדבר״ אמר בקולו הצרוד והמושך ואז הרים את הסנטר שלי שאביט בו, גורם ללבי להחסיר פעימה ולגופי לקרוס. ״ולא הקשבתי לשטויות שלך כי זה מעניין אותי...״
״אז מה אתה רוצה ?״ שאלתי בשקט, בתמימות מזוייפת רק בשביל לגרות אותו. אהבתי להרגיש כמה הוא רוצה אותי. הוא בחן אותי עם ניצוץ בעיניו ואני נשכתי את שפתיי, מסתכל לתוך עיניו וחש את התאווה שהייתה בינינו, האוויר המתוח והמשיכה המענה.
״לשמוע אותך...״ לחש, פתח כפתור נוסף בחולצה שלי ועמדתי משותק ונואש לחוש בו. לעזעזל כמה רציתי את זה. ״חזק״
״כמה חזק ?״ שאלתי, מתגרה בו והוא הסתכל לעיניי ונראה מותש מהמשחק הזה. חייכתי ופשטתי את החולצה, מסתכל עליו בחצי חיוך והוא לא חיכה רגע לפני שתקף את שפתיי לנשיקה סוחפת ורטובה. לבי הלם בחוזקה ובטני התהפכה עשרות פעם, תחבתי את אצבעותיי לשיערו, פולט גניחה כשהוא סחט את ישבני. הלשון שלו החליקה כנגד שלי והוא היה כה זריז עם ידיו. הוא פתח את כפתור הג׳ינס שלי ועמד על ברכיו בשביל לפשוט את הג׳ינס מגופי, לאחר מכן הוא נישק את הירך שלי כה קרוב למפשעה, גורם לי להאנק בחולשה וכמעט להתחנן. תפסתי בראשו חש את גופי קורס על הקרקע הפגומה במכה מטלטלת. הוא הוריד את הבוקסר וחשף את הזקפה החזקה והרטובה שלי, העביר את הלשון שלו עליה וגרם לי לפלוט גניחה, ברכיי רעדו ולא החזקתי את עצמי. הוא קם ופשט מגופו את מכנסיו יחד עם הבוקסר, דחף אותי אל הספה ותקף את שפתיי.
״תסתובב.״ לחש כנגד שפתיי, הסתכלתי לעיניו הירוקות והרעבות והסתובבתי, נשען על הספה עד שהוא חדר לתוכי במכה אחת מייסרת. שפתיי נפערו ועצמתי את עיניי, גונח כשהוא החל לנוע בתוכי. תפסתי חזק בספה, עומד לקרוס ולהישבר ככלי. נשכתי את שפתיי חזק עד שגנחתי בעונג, מפשק מעט את רגליי בשביל להרגיש אותו טוב יותר.
״הארי...״ קולי צרוד וכנוע, כה חלש. הוא החליק את ידו לאיבר מיני והחל לשפשף במהירות. ״פ-פאק, כן״ רעדתי, אוחז בספה בשביל לא ליפול. ברכיי רעדו וכמעט קרסתי על הרצפה, אך לא רציתי לפספס שנייה. הוא נע בתוכי במהירות, גונח עם קולו הצרוד והסקסי. הוא פישק קצת יותר את רגליי וכופף את גבי, נע בתוכי בקצב אחיד ומענה, גופי היה חלש וחסר כוחות, לבי הולם בחוזקה וכל איבר בגופי נקרע במכה מייסרת, הוא אחז באגני וחדר לתוכי בקצב שלו, לעזעזל הארי. נשכתי חזק את שפתיי, גונח בשקט ובחולשה, חסר קול וכוח.
לאחר זמן קצר הרגשתי את הנוזל החמים שלו נפלט בתוכי, שפתיי נשארו פעורות ועיניי עצומות, הוא נשאר בתוכי ואחז בישבן שלי, פולט את כל הנוזל לתוכי ואהבתי את זה. לאחר כמה שניות גם אני גמרתי, חש את בטני מתכווצת וגופי רועד. הוא יצא מתוכי והתנשם, אני התיישבתי על הספה עם ראשי מושען לאחור ונשימותיי קשות. פקחתי את עיניי להסתכל עליו והבחנתי בזה שהוא בוחן אותי, ובטח שיבחן. אני יושב כמו זונה עם רגליי פשוקות כרגע. לעזעזל. הוא הרגע גמר, זה לא יכול להדליק אותו, נכון ? הסתכלתי עליו ומשום מה חייכתי, הוא בחור משונה וחרמן. נשכתי את קצה האצבע שלי והסתכלתי עליו עם עיניי, נשען קדימה עם גופי.
״לך לחדר שלי.״ אמר והצביע אל המסדרון, מערכותיי נדלקו בין רגע ולבי הלם בחוזקה.
״אני לא מאמין שיש לך עוד כוח״ אמרתי מתגרה בו, אבל הכרתי את הצד הזה אצלו, למעשה רק את הצד הזה. הוא היה חסר מנוחה כשזה הגיע לסקס. הוא יכול לנוח כמה דקות, לאפס את עצמו, ואז לרצות שוב.
״תבטל את התוכניות שהיו לך לערב, תחכה לי בחדר״ אמר והעביר את אצבעותיו בשיערו הפרוע. נשכתי את שפתיי וקמתי, הולך אל חדרו וכשנכנסתי הלכתי למראה, מבחין בזה שבאמת השמנתי קצת. הוא חושב שדיברתי שטויות... כבר לא אכפת לי. הלכתי למיטה שלו ונשכבתי על בטני, מתחרט על כך ונעמד על ברכיי. איך אראה סקסי ?! לעזעזל, אני דפוק. נאנחתי ונשכבתי על צד גופי, עד שהבנתי שזה מטופש מדי. נשכבתי שוב על בטני וניסיתי להבליט את הישבן שלי, נושך את שפתיי וממתין לו.
ולאחר דקות הדלת נפתחה והוא נכנס בחיוך מרוצה, ואני חייכתי ונשכתי את שפתיי. הוא סטר בחוזקה לישבן שלי ולבי נחת, נשימה מבוהלת נפלטה מפי ושפתיי נפרדו. הוא נישק נקודה בצוואר שלי וירד עם שפתיו בגב שלי, עצמתי את עיניי מתענג על זה. עד שהגיע לגבי התחתון ופשוט נישק נשיקה לישבן שלי ואז פישק את רגליי.
״אף פעם לא יימאס לי מהתחת הזה...״ הוא מלמל והרים את אגני לכיוונו, עד ששוב, חדר לתוכי וגופי נעשה כנוע לו, ורוצה אותו.