נק׳ מבט לואי:
אכלתי מהעוגיית שוקולד שבידי והתבוננתי בליאם שצפה בטלוויזיה וליטף את שיערה של ג׳ניפר, שנאתי את ההרגשה של הגלגל השלישי אך באתי הנה לפניהם, התחלתי את הסרט הזה והם באו באמצע, לא אעזוב בגללם.
הטלפון שלי רטט והוצאתי אותו מכיסי, חש את לבי מחסיר פעימה כשהבחנתי בהודעה של הארי, תמונה. נשכתי את שפתי התחתונה וחשתי נבוך, אני מקווה שלא תמונת עירום. נכנסתי לזה וזאת הייתה תמונה שחורה, לא רואים דבר. גיחכתי לעצמי בשקט.׳מה זה ?׳
שלחתי לו, בוהה במסך וממתין להודעה שלו, להודעה הקטנה שמציתה אש בלבי, שמעלה חיוך לשפתיי וגורמת לי להתרגש כמו ילדה.
׳אינך רואה ?׳
הוא שלח. הסתכלתי על התמונה שוב, מגביר בהירות אך משוכנע שזה סתם תמונה של מסך שחור והוא מתבדח איתי.
׳הארי, אל תשחק איתי.׳
שלחתי, נושך את שפתי התחתונה.
׳הפסקת חשמל. אנסה שוב...׳
הוא כתב. לאחר כמה שניות נשלחה תמונה של מסך לבן, צחקתי והשפלתי את מבטי למסך הטלפון, נמאס לי ממנו.
׳החשמל חזר אני מניח.׳
שלחתי לו.
׳עכשיו אתה רואה אותי ?׳
גלגלתי את עיניי, התמונה לבנה לגמרי.
׳הארי ?׳
הוא הקליד, גורם לי להסתכל על המסך במתח מורט עצבים, הייתי נואש להודעה נוספת ממנו, סתם הודעה מפגרת, משהו.
׳בוא אליי.׳
שלח, לבי הלם בחוזקה ובטני התהפכה, בלעתי רוק שעבר באיטיות בגרוני היבש ולא ידעתי מה לכתוב.
אנחנו קרובים לאחרונה, נורא קרובים. לאחר הנשיקה המבלבלת שהייתה לנו שום דבר לא כמו שהיה לפני. וזה קצת מפחיד, כי בכל פעם שאני מביט בו אני קורס, מאבד את הקרקע ואת ההיגיון בו זמנית, אני לא מצליח להתאפס ולחשוב בהיגיון. ויש משהו כלכך נוח בלהיכנס לבועה הזו החסרת דאגות, אבל אני מזכיר לעצמי שזו לא בועה ורודה, יותר בועה הנוטה לשחור. אז כל פעם מחדש אני מנסה לפקוח את עיניי, לא להיות עיוור ממנו.
לעזעזל, בלתי אפשרי.׳תאסוף אותי׳
שלחתי.
׳אני הנהג המזדיין שלך ?׳
הוא שלח. גלגלתי את עיניי בתסכול, הוא כזה עצלן !
׳בסדר, אז נתראה מתישהוא...׳