התעוררתי באיטיות זרוק עירום בספה שבסלון הלא מוכר, ראשי הסתחרר מעט ולקח לי שניות להיזכר באתמול בלילה ובאיפה אני נמצא כרגע. התיישבתי והעברתי את אצבעותיי בשיערי, מסתכל מסביב ולא מבחין בהארי בסביבה. נשימתי נקטעה בגרוני ולבי נחת, אני לא מאמין. מיהרתי להרים את הבוקסר שלי שהיה זרוק ברצפה ולבשתי אותו במהירות, נושך את שפתיי ומעביר בראשי את ליל אמש, חייכתי לעצמי ונשכתי את שפתיי.
״התעוררת״ שמעתי קול צרוד מהצד ולבי החסיר פעימה, הארי לבוש בבגדים שחורים ושיערו הרטוב אסוף. התבוננתי בו חסר נשימה, נזכר בכמה רע וטוב הוא ידע להיות אתמול, כמה נהניתי מזה.
״כ-כן״ פלטתי נבוך, מרים את שאר בגדיי ולובש אותם במהירות. ״אני חייב ללכת״
״רוצה קפה ?״ שאל בזמן שהכין לעצמו, גלגלתי את עיניי ולבשתי את הג׳ינס במהירות.
״לא תודה״ אמרתי. צעדתי אליו למטבח ונשענתי על השיש, נשכתי את שפתיי והתבוננתי בו. לבי פעם בחוזקה ובטני התכווצה במכה מענה, הוא נראה טוב. נגעתי בשפתי התחתונה בביישנות ואז הוא הביט בי ועלה לו חצי חיוך
״למה אתה מתלבש כמו מתחסד מזויין ?״ שאל וכשצעד לעברי לבי הלם בחוזקה, הוא פתח כפתור בחולצה שלי וסידר את הצווארון שלי שיהיה קצת פתוח, התבוננתי בשפתיו התפוחות והמפתות ולבי הלם בחוזקה, התאווה בערה בגופי ולרגע איבדתי את עצמי. ״אתה סקסי לואי, אל תסתיר את זה.״
״אני מה ?״ שאלתי במבוכה, הוא לקח את הקפה שלו והמפתח והתכוונו לצאת מהבית.
״סקסי״ אמר וזה גרם לי לגחך, הוא לא יודע על מה הוא מדבר. הלכתי אחריו למכונית שלו והתיישבתי בפנים, חוגר חגורה ומביט בו נכנס ומניע את הרכב. ״החבר שלך כנראה לא יודע להעריך את התחת שלך, אבל אחרים כן״
״אחרים כלומר אתה ?״ שאלתי
״אני וכל אחד אחר שיזיין אותך בעתיד-״
״ה-הארי בבקשה ממך״ מיד קטעתי אותו וזה גרם לו להתבונן בי שניות ממושכות
״אתה צוחק נכון ?״ שאל, אך לא חייכתי. ״אל תתנהג כמו ילד בן שמונה עשרה״ אמר ונאנח אך אז הוא הסתכל עליי קצת מבוהל ״רגע בן כמה אתה ?״
״עשרים ושתיים״ השבתי בפשטות
״תודה לאל...״ פלט וזה גרם לי לגחך, הוא התבונן בי ונשך את שפתיו, גורם לבטני להתהפך. ״בוא אליי.״ לחש ולבי החסיר פעימה, הסתכלתי לעיניו כמו עיוור ושיחררתי את החגורה, מחייך ובקושי קטן עברתי אל המושב שלו והתיישבתי עליו, קושר את זרועותיי מסביב צווארו והוא מיד משך אותי צמוד לגופו וגרם לנשימה מופתעת להיפלט מבין שפתיי. הוא נישק את שפתיי במהירות ידיו נכנסו לתוך הבוקסר שלי והוא לחץ על הישבן שלי, גורם לי לפלוט גניחה לא רצויה. ״לעזעזל הייתי מזיין אותך שוב אם לא הייתי ממהר עכשיו.״ הוא פלט גורם לי להסתכל עליו נבוך וחסר מילים. ״תחזור למקום שלך״
״ואם אני רוצה להישאר ?״ שאלתי והוא חייך והסתכל לחלון, נושך את שפתיו לפני שהסתכל עליי כמה שניות מורטות עצבים, שניות שבהן איבדתי כל היגיון ושפיות שהייתה קיימת בי. ליטפתי את פניו לפני שנישקתי וחשתי בגופי מתכווץ במכה מענה, זרועותיו החליקו בגופי והפרדתי את שפתיי משלו באיטיות, מתבונן בעיניו הירוקות שבחנו אותי. חזרתי למושב השני וחגרתי את החגורה, נושם עמוק ומבחין בזה שהוא מסתכל עליי, לבי הלם בחוזקה בבית החזה שלי וכל איבר בגופי התכווץ במכה מייסרת, לא הכרתי את התחושה הזו. לעשות משהו רע ולאהוב את זה. לפתע הוא החל לנהוג במהירות המפחידה שלו. עכשיו יש לי להתמודד עם דרק, אין מצב שאספר לו על זה.
״לאן אתה צריך ?״ שאל וקולו הצרוד והמושך העביר בגופי צמרמורת.
״בניין הקשת״ אמרתי והוא הסתכל עליי מבולבל
״אתה עובד שם ?״ שאל
״לא, אני עובד קרוב. בן הזוג שלי עובד שם״ אמרתי
״ולמה אתה הולך אליו במקום ללכת לעבודה ?״ שאל, ולא הרגשתי שזו חוצפה מצידו כי הוא צודק. אבל זה כי אני צריך לקבל את הזריקה, ואת זה איני יכול לומר.
״זה כמו מנהג שכל בוקר אבוא אליו...״ מלמלתי וקיוויתי שלא ישאל יותר על כך, והוא באמת לא שאל יותר הוא פשוט שתק. הסתכלתי עליו ופלטתי נשימה קטנה, אני אף פעם לא עשיתי את זה. אף פעם לא שכבתי עם גבר זר תוך כמה דקות היכרות. הייתי כועס ועצוב מדרק שמסרב לגעת בי כאילו אני נגיף, ואז שראיתי את הארי בבר לא חשבתי. ובביתו כשהחל לגעת בי כך בכלל לא חשבתי, כי רציתי את זה. אני גבר עם צרכים לעזעזל, מה דרק חושב ?!
לאחר דקות של נסיעה שעברו בשקט הרכב של הארי עצר מחוץ לבניין, הסתכלתי עליו אך הוא הסתכל קדימה וידו על ההגה, נשכתי את שפתיי נבוך מעט.
״תודה״ אמרתי והוא הנהן עם קצת התעלמות, יצאתי מהמכונית ובשנייה שסגרתי את הדלת הוא כבר נסע מפה. בלעתי רוק והסתכלתי על הבניין, חש בפחד מעקצץ בגופי ולבי נוחת בכל צעד שאני עושה. נכנסתי לבניין והלכתי אל המעלית, מזמין אותה וכשהיא הגיעה נכנסתי ולחצתי לקומה שלוש, אני נשבע שטביעת האצבע שלי כבר חרוטה על הכפתור הזה של קומה שלוש. הסתכלתי על עצמי במראה והתביישתי קצת, איך שהייתי אתמול זה לא אני. הסתכלתי על הכפתור שהארי פתח לי בחולצה ומיד סגרתי אותה, נושם עמוק ומבחין בסימן מציצה בצוואר שלי.
״שיט״ פלטתי בשקט והסתרתי את זה עם כף ידי. הרמתי את הצווארון של החולצה בצורה מגוכחת ונשכתי את שפתיי, אני אמות אם דרק יראה את זה. המעלית הגיעה ויצאתי אל הקומה הריקה, הלכתי לחדר הניסויים שהיה החדר החי היחידי פה, נכנסתי ומיד הלכתי לדרק, מתעלם מכולם כמו בכל יום, אמנם לפעמים אני כן נוטה לדבר איתם אבל לאחרונה אני מותש מכל העניין ואני פשוט מתעלם. התיישבתי במיטת הטיפולים שלו ופלטתי נשימה, הוא הסתכל לעיניי והניח את המזרק, גורם ללבי לנחות.
״איפה היית אתמול ?״ שאל
״מ-מה ?״ גמגמתי
״לא ענית לטלפונים״ אמר, מבטו כועס. ״איפה היית ?״
״ישנתי אצל חבר, זה בכלל לא עניינך״ אמרתי בכעס והסטתי את מבטי
״בטח שזה ענייני, אתה החבר שלי״ אמר וזה נשמע כלכך מאולץ המשפט הזה. הסתכלתי לעיניו כמה שניות בלי לומר דבר והוא נראה כועס. ״תשכב״ הוא נאנח ולקח את המזרק, נשכבתי והרמתי קצת את החולצה, והפעם הוא לא ריחם עליי ופשוט החדיר את המחט לתוכי מהר וגרם לי להאנק בשקט ולעצום את עיניי, הרגשתי כאילו כל הוורידים שלי בצד ימין בבטן התחתונה עומדים להתפוצץ, נשפתי ברוגע ונשכתי את שפתיי חזק, מרגיש דמעה זולגת ולפתע הרגשתי את האצבע שלו מוחה את הדמעה.
״זה ישתלם בייב, אתה תראה״ הוא פלט, אני שונא אותו. פקחתי את עיניי ולבי נחת כשראיתי מזרק נוסף
״מה זה ?״ שאלתי
״גם בזרוע היום, למערכת הדם שלך״ אמר. בלעתי רוק והושטתי את הזרוע שלי, הוא החדיר את זה לוריד שלי ושיחרר את החומר. עכשיו תכאב לי היד כל היום. בדרך כלל הוא מזריק לי בזרוע פעם בשבועיים, לא שמתי לב ששבועיים עברו כלכך מהר. הוא הסתכל עליי ומבטו מלא חשד שזה גרם לי לחשוש ממנו, הוא חושד בי. הסתכלתי עליו חזרה, חושד גם בו.
״סיימנו ?״ שאלתי והתיישבתי באיטיות, מרגיש את הכאב החד בבטן ורוצה לצווח, לעזעזל.
״כן״ אמר בפשטות ובחן אותי, קמתי מהמיטה בלי להיפרד בחיבוק או נשיקה מאולצת ויצאתי מפה, לא מביט לאחור.