30.

5.6K 381 324
                                    

חודש שישי.

נק׳ מבט לואי:

התיישבתי בספה ונשמתי עמוק, אוחז בבטני ופולט אנקה. הרגשתי שכל איבריי נדקרים ומדממים, כאב לי כלכך. כף ידי רעדה ונשימותיי נעשו קשות, לעזעזל. שלפתי את הטלפון מכיסי, מחפש באנשי הקשר את שמו ומתקשה להזיז את אצבעותיי. פלטתי צעקה כשחשתי את הכאב ברמה חזקה יותר, פ-פאק ! נשמתי, מחייג אליו.
״משהו לא ברור כשאני פונה אליך ?!״ צעקה נשמעה מהצד השני. בלעתי רוק ועצמתי את עיניי, אני שונא אותו.
״הארי...״ פלטתי בחולשה, נושם עמוק ומרגיש כאילו דקרו אותי בבטני וזה גרם לי להאנק
״אתה מרגיש יותר מדי בנוח איתי״ אמר בקול ארסי שגרם ללבי לנחות.
״הבטן... כואב לי״ קולי היה חלש ורועד.
״לא הבעיה המזויינת שלי״ אמר, בלעתי רוק בכעס. לא רציתי להתקשר לדרק, לא היה לי מישהו אחר לפנות אליו בקשר לזה. לליאם לא רציתי להציק לגבי זה, הוא במילא דואג לי יותר מדי. נשמתי עמוק, נושך חזק את שפתיי בכאב, שזה ייפסק !
״תעזור לי״ לחשתי, ושקט נשמע מהקו השני. בלעתי רוק עם מעט תקווה, עד ששמעתי שניתק את הטלפון ולבי נחת. מ-מה אעשה ?! דמעות עלו לעיניי וגופי רעד, הרגשתי שאני עומד למות. אחזתי בבטני ועצמתי את עיניי. ״בבקשה שזה ייפסק...״ קולי רעד. חייגתי לדרק לבסוף, רק הוא יוכל לעזור לי.
״לואי ?״ הוא ענה וזה גרם לי לעצום את עיניי בתסכול, חלק ממני קיווה שהוא לא יענה.
״דרק, כואב לי״ קולי יצא חנוק ורועד, בלעתי רוק שצרב בגרוני ונשכתי את שפתיי, עוצם את עיניי בחולשה. ״א-אני לא יכול״
״איפה אתה ?!״ שאל במהירות, ושנאתי לחשוב שאכפת לו בגלל הניסוי.
״בבית״ פלטתי ומשכתי באפי, חש את הדמעות עומדות בעיניי. ״אני לא יכול לזוז״
״אני בא״ אמר ורציתי לבטל הכל, אך הכאב היה בלתי נסבל. ניתקתי וצעקתי בחולשה, מיבב בשקט ומרגיש את הדמעות מרטיבות את עיניי.
כל שנייה הרגישה נצח, כל כאב הורגש חזק יותר מהקודם וגופי קרס. לעולם לא כאב לי כך. ושוב שנאתי את דרק על כך שנתן לי לעבור את זה, על שהסכים שאהיה עכבר הניסויים שלו.
עצמתי את עיניי והרגשתי שאני נרדם, ואז מתעורר בבהלה, מסוחרר ועייף, לא מודע כלכך למה קורה ולכאב שחשתי. בלעתי רוק והסתכלתי מסביב , מנסה לומר משהו, אך לא מצליח לדבר מהכאב החזק שחשתי.
״לעזעזל איתך.״ שמעתי את קולו הצרוד ולבי החסיר פעימה, הסתכלתי לכיוון הדלת וחשתי את לבי מחסיר פעימה ושפתיי נפרדות, הארי.
״מה אתה עושה פה ?״ שאלתי מבולבל ואחזתי בבטני, נושך את שפתיי ומנסה לא לפלוט צעקה.
״אתה נראה כאילו אתה יולד״ אמר בציניות והתעלם משאלתי. הוא מסוכן. הסתכלתי עליו ולא ציפיתי לעזרה ממנו, פחדתי להתקרב יותר מדי לאחר שהבנתי שהוא באמת עבריין. וראשי חסם את זה לאחר שעיניו הצטלבו בשלי, הצבע הירוק והאפל שלו, המבט הקר והחסר רגשות שגרם לי לאבד את ההיגיון. ושנאתי שזה קרה, שנאתי לשכוח הכל וליפול פעם אחר פעם כמו טיפש. ״מה יש ?״ שאל והתיישב לידי, הניח את ידו על בטני וחשתי את לבי הולם בחוזקה. היד שלו הייתה כה עדינה וגדולה, בלעתי רוק והסתכלתי עליו.
״כואב לי״ אמרתי בפשטות, מרגיש את הוורידים בגופי מתכווצים ופלטתי אנקה, למה זה קורה ?!
״תנשום איתי״ אמר בקולו השקט והצרוד ולבי החסיר פעימה. הסתכלתי על שפתיו ועקבתי אחרי נשימותיו, נושם אחריו. ״זה בסדר״ לחש ברוגע שלא ידעתי שקיימת בו. נשכתי את שפתיי ונשמתי באיטיות, מניח את כף ידי על שלו ועוצם את עיניי. ״כל הכבוד״ אמר בשקט. נשכתי את שפתיי ועדיין הרגשתי כאב, אבל פחות כואב מאיך שהיה לפני מספר דקות. פקחתי את עיניי באיטיות והסתכלתי עליו, לא רציתי להודות לו. בחנתי אותו , הוא נראה כה רגוע. כשבא אליי לעבודה הוא התנהג כמו משוגע, היה חסר מנוח והזיע כאילו רץ ללא הפסקה. לעולם לא אדע מה קורה בראשו, זה מרגיש מסוכן מדי להתקרב.
הדלת נפתחה ולבי נחת מבהלה, דרק נכנס פנימה ועצר כשראה שאנחנו יושבים יחד והיד שלי על ידו שעל הבטן שלי. שפתיי נפרדו והורדתי את ידי, בולע רוק והסתכלתי על דרק שהביט בנו.
״נראה שאתה מרגיש טוב יותר״ דרק אמר ושילב את זרועותיו, גלגלתי את עיניי ובלעתי רוק
״אל תעשה עכשיו סצנה״ פלטתי, כועס מעט. הארי הוריד את ידו מבטני וקם, מסתכל על דרק בזמן שסידר את חולצתו השחורה. בלעתי רוק ועצמתי את עיניי בתסכול, למה התקשרתי לשניהם ?
״מה הוא עושה פה ?״ דרק שאל ובא אליי ״למה אתה מתקשר אליי אם אתה לא לבד ?״
״דרק״ אמרתי בטיפת כעס, זה לא מה שהוא חושב. הארי רק ניסה להרגיע אותי. וגם אם כן, זה לא עניינו יותר.
״זה בסדר לואי, האקס שלך רק מתבכיין מזה שאתה נהנה לקבל זין גדול יותר״ הארי פלט ולבי נחת והחסיר פעימה, מיד פרעתי את עיניי הסתכלתי עליו.
״ה-הארי !״ כעסתי, לחיי האדימו ולא ידעתי מה לומר.
״היית מת שיהיה לך זין גדול כמו שלי״ דרק אמר ורציתי למות באותה שנייה. הם באמת מתחילים לריב למי יש זין גדול יותר עכשיו ?!
״שאביא לכם סרגל ?״ שאלתי בתסכול והם התעלמו ממני.
״לואי לא צריך את הנוכחות שלך כאן.״ הארי אמר וגרם לי להביט בו. זה הרגיש מוזר להרגיש ממנו טיפת דאגה ואכפתיות, אנושיות שלא ידעתי שקיימת.
״אני היחידי שיכול לעזור לו״ דרק אמר
״או לעזור לעצמך ?״ הארי שאל, הרגשתי כלכך מוגן משום מה. ״לכתוב ביומן חדש ומזדיין איך הנבדק מרגיש״
״זה לא קשור לניסוי״ דרק מיד אמר והסתכל עליי בכעס, לא אכפת לי שיידע שסיפרתי לו, זה לא סוד יותר.
״בטח, פשוט כלכך אכפת לך״ הארי אמר בזלזול
״ולמה לך אכפת ?!״ דרק התפרץ ״לואי אמר לך שהסיכויים שזה הבן שלי הם גדולים יותר ?״
״לא אכפת לי של מי התינוק״ הארי גיחך ואז הסתכל על דרק עם עיניו המרתיעות. לבי הלם והמתח באוויר היה כבד, והכאב חזר. ״אתה כלכך שמח שהוא יכול להיות שלך כי אתה רוצה להשתמש בו לניסוי המטורף שלך-״
״מה שאעשה עם התינוק זה לא עסקך״ דרק קטע אותו
״תינוק זה לא חפץ !״ הארי צעק. והכאב התגבר, כאילו דוקרים את כל איבריי מבפנים ואז צעקתי ועצמתי חזק את עיניי.
״תשתקו !״ צעקתי, אוחז חזק בבטני ופוקח את עיניי, הרגשתי שרעדתי, הייתי חלש יותר מאי פעם וזה הפחיד אותי. הרמתי את מבטי לשתיהם והם הסתכלו עליי עם אותו מבט. ״לא אכפת לי מדבר, תפסיקו להתווכח בזמן שאני סובל פה לצדכם״
״אין לך צורך בשתי אנשים״ דרק אמר והסתכל על הארי בזלזול. הסתכלתי על הארי וחשתי את לבי הולם בחוזקה, המבט שלו היה כלכך מלא בדברים שלעולם לא אדע.
״אני אלך״ הארי אמר והתכוון להסתובב, גורם ללבי לנחות.
״תישאר״ קראתי, גורם לו לעצור ולשקט מחריד ומותח להיות בחדר. בלעתי רוק ופגשתי בזוג עיניו, חש את לחיי מאדימות במהירות.
״בחייך...״ דרק אמר מהצד, לא רציתי אותו לצידי. כל מה שהוא רוצה זה לפגוע בתינוק שלי למען הניסוי שלו. ״אז בשביל מה התקשרת ?״
לא אמרתי דבר. התקשרתי כי הארי לא נשמע מעוניין בדבריי בטלפון והוא היה האפשרות היחידה.
״לך להזדיין לואי...״ דרק פלט ויצא מהבית, טורק אחריו את הדלת וגורם לי לקפוץ בבהלה. השפלתי את מבטי ונשכתי את שפתיי, ליטפתי את בטני וניסיתי לנשום ביציבות על מנת להקל את הכאב.
״אתה לא צריך אותי״ הארי פלט והתיישב לצידי, עצמתי את עיניי ונשכתי את שפתיי במבוכה. זה עד כדי כך שגוי שאני מרגיש טוב יותר בנוכחותו ?
״אם אתה חושב כך למה נשארת ?״ שאלתי, מסתכל לעיניו וחש את גופי קורס מהמבט הרך שהיה לו כרגע.
״אני לא יודע״ אמר והסיט את מבטו, הוא נראה אבוד. העיגולים מתחת לעיניו והלחץ שלא הצליח להסתיר. כשהתקשרתי הוא צעק ונשמע כאילו איבד את זה, אך כרגע הכל נראה שונה יותר.
״אתה בסדר ?״ שאלתי לבסוף, גורם לו להסתכל עליי ולהנהן בגלגול עיניים, וידעתי שהוא משקר. אני לא בטוח איך, אבל ידעתי את זה.
״אף פעם אל תבחר בי״ אמר בקול חלש יותר בלי להביט בי, הסתכלתי עליו וחשתי את לבי הולם בחוזקה, ואז הוא הביט בי. הוא הביט בי עם זוג עיניים ירוקות ואפלות ״זה ברור ?״
״כן.״ לחשתי. נאנקתי בשקט כשחשתי התכווצות בבטני, לעזעזל. לפתע הוא עמד עם ברכיו על הרצפה ממולי והניח את ידיו על בטני. יכולתי להרגיש שאכפת לו, או שסתם לדמיין את זה ולהרגיש טוב יותר לגבי זה. הסתכלתי עליו מביט בבטן שלי והרגשתי בטוח, כי הוא היה עדין כשזה היה בנושא ההיריון הזה.
״למה הוא עושה בעיות ?״ הארי שאל וזה גרם לי לחייך ולנשוך את שפתיי, התבוננתי בו וחשתי את לבי הולם בחוזקה ובטני מתהפכת. ״אל תעשה בעיות לאבא שלך.״ הוא לחש לבטן. תפסתי את ידיו בחיוך קטן והורדתי את מבטי, הוא הסתכל עליי וליטף את פניי ברכות, מהדק את שפתיו לחיוך שלא כלכך נראה לעין כרגע. חיוך כלכך עדין ולא מוכר, אני חושב שאני מדמיין.
״למה אתה עושה את זה ?״ שאלתי בשקט, כועס על כך שהוא משלה אותי בצורה הזו, שהוא מתקרב בעדינות ומעוור אותי. גורם לי להאבד ולקרוס דרכו, לעזעזל למה הוא עושה את זה ? הוא אוהב לראות שגברים נופלים בקסם שלו ?
״אני מנסה לעזור לך״ אמר, מלטף את הלחי שלי ואז התרחק, מפוצץ את הבועה השקטה והשלווה שהייתי בה עד עכשיו. ״לך לנוח״
״אני לא עייף״ אמרתי, מביט בו כאילו הוא קסם, אני לא הבנתי אותו לפעמים.
״אולי אתה זקוק לסתם מנוחה, שקט מכל החרא של היום יום״ אמר ואז גלגל את עיניו. לא עבדתי הרבה היום.
״אני חושב שאתה צריך שקט מכל החרא של היום יום״ אמרתי וקמתי מהספה, צועד אל חדרי ושומע את צעדיו אחריי. הוא לא השיב על מה שאמרתי, אז כנראה שצדקתי. נשכבתי במיטה על צד גופי ונאנקתי בשקט, חש כאב חד בבטני.
״תנשום״ הוא לחש ונשכב מאחוריי, הניח את ידו על בטני והתקרב עם גופו הגדול אל שלי. נשימתי נעתקה בגרוני ולבי החסיר פעימה, לחיי האדימו בין שניות ועיניי נפערו. הוא שוכב לצידי כרגע ? הנחתי את כף ידי על שלו ועצמתי את עיניי. זה הרגיש מוזר שהוא כה עדין כרגע אך ידעתי שיש לו את הצדדים הפרועים שלו, לא במיטה, אלא בעולם שבחוץ. אני לא יודע איזה פשעים ביצע, לשדוד בנק או לגנוב עוגייה ממאפייה. אבל כרגע לא הרגשתי שזה הוא בכלל, הוא היה טוב יותר. שפתיו שפשפו את עורי ברכות ונשכתי חזק את שפתיי מחזיק את עצמי לא לפלוט קול, אך כשנישק נשיקה רכה בנקודה שמתחת לאוזן שלי נשמתי בחולשה, נכנע.
״הפסק״ פלטתי ובלעתי רוק, הוא שיגע אותי. עצמתי את עיניי, נסחף לתוך שינה עמוקה במהירות, בין זרועותיו.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Larry Stylinson - half a heartWhere stories live. Discover now