23.

5.8K 378 309
                                    

נק׳ מבט הארי:

ישבתי בכיסא של אם ג׳יי, משעין את ראשי לאחור וחורט את שמי על השולחן עם הסכין שלי.
״אתה מוכן להפסיק להשחיט כל דבר ?״ וויל שאל, גלגלתי אליו את עיניי והתעלמתי.
״הוא שוב מאחר ?״ שאלתי, לא בטוח למה שאלתי את השאלה הזו שהתשובה אליה הייתה ברורה.
״מה אם זה לגבי השריפה ?״ וויל שאל והלך מצד לצד, חסר מנוח עד שזה הטריף אותי. רדפתי אחריו עם עיניי ״מה אם עשינו משהו לא טוב ? אם השארנו אחרינו עקבות ?״
״אתה לא מדבר על זה.״ אמרתי והוא הסתכל לעיניי, וויל לא יודע שזה לא משהו שאם ג׳יי אמר לנו לעשות, אני אמרתי לו לעשות את זה.
״מה היה שם ?״ וויל שאל ונאנחתי בכעס, מסיט את מבטי ולא משיב לו. הוא תמיד נעשה כזה פחדן לאחר שעושה משהו כזה, אני לא מתכוון להיות הנקבה שישכנע אותו שהוא לא פעל בצורה רעה. ״ומה הספר שלקחת משם ?״
״וויל, תשתוק״ אמרתי מסתכל עליו בכעס.
לאחר כמה דקות הדלת החורקת של החנייה נפתחה, אם ג׳יי נכנס. קמתי מהכיסא שלו ושילבתי את זרועותיי, מסתכל לעיניו בכעס.
״נו ?״ שאלתי, הוא נשאר אדיש אליי והתיישב בכיסא שלו, פולט נשימה ואז מסתכל עליי בלי מילים.
״מה לגבי סאם ?״ הוא שאל את וויל ואני גלגלתי את עיניי.
״הוא שילם לי חצי-״ אם ג׳יי נתן מכה כלכך חזקה לשולחן שקטעה את דבריו של וויל.
״אני דיברתי איתו על זה !״ אם ג׳יי צעק, הסתכלתי על וויל שנעשה לחוץ אך ניסה להישאר רגוע מולו.
״כן, והוא יודע שיש לו עד מחר״ וויל אמר
״הוא משחק איתנו יותר מדי״ אם ג׳יי אמר, פתח את המגירה שלו והוציא משם כדורים לאקדח. הוא הושיט אחד לוויל ווויל לקח אותו והסתכל על הכדור מספר שניות. ״אני לא מחכה דקה יותר. אם הוא לא מביא הכל מחר, תירה לו בראש״
״חבל שלא אהיה שם בשביל לראות את זה...״ פלטתי בחיוך קטן והסתכלתי על וויל שנרתע, הוא שנא לירות בראש.
״כ-כן״ וויל אמר.
״עכשיו תצא״ אם ג׳יי אמר והסתכל על השולחן, מקמט את אפו כשראה את שמי חרוט שם.
״אם ג׳יי, מה לגבי ה-״
״וויל״ קטעתי אותו והסתכלתי עליו בכעס, הוא רוצה לשאול לגבי השריפה.
״לגבי מה ?״ אם ג׳יי שאל, לבי דהר בלחץ בבית החזה שלי והנדתי בראשי
״שום דבר״ אמרתי, וויל הנהן ויצא מפה, ולאחר שסגר את הדלת והשאיר אותי איתו לבד עצמתי את עיניי בתסכול.
״מה אתם מסתירים ממני ?״ אם ג׳יי שאל והלחץ בגופי בער, הסתכלתי לעיניו וניסיתי לחייך.
״אתה לא מאמין לי שאם זה היה חשוב היית יודע מזה ?״ שאלתי ואז גלגלתי את עיניי. ״הבאת לי את מה שביקשתי ?״
״לא.״ אמר. מ-מה ? אבל הוא אמר שיביא.
״אם ג׳יי, אתה א-״
״וויל סיפר לי איך התנהגת תחת השפעת הסמים המזויינת הזאת״ אם ג׳יי אמר בכעס וקולו יצא צרוד מבדרך כלל, השפלתי את מבטי והרגשתי כלכך כועס, חתיכת מלשן מזדיין. ״אם לא קיבלת עליך עבודה לבצע באותו יום אז תשתמש כמה שתרצה, אבל בזמן ביצוע העבודה ?״ שאל, קם מהכיסא שלו וצעד אליי ״אם אשמע עוד פעם אחת שהשתמשת בזה בזמן העבודה, אהרוג אותך.״
הוא הסתכל לעיניי והרגשתי שהאישונים שלי רועדים, שפתיי פרודות ונעשיתי חסר מילים. בלעתי רוק והרגשתי את הזיעה הלחה במצחי, מהנהן ומעלה חיוך לפניו.
״אני שמח שיש בינינו הבנה.״ אמר והתיישב חזרה בכיסא שלו, הידקתי את לסתי ולא היה לי מה לומר, לא רציתי לדבר כשהוא עצבני.
״יש לך עבודה בשבילי היום ?״ שאלתי, מנסה לקבל ממנו אישור לעזוב.
״לא״ אמר והסתכל לעיניי ״יש לך תוכניות ?״
״לי ?״ גיחכתי ״לא בדיוק, החרא הרגיל, סקס ולישון״
״עם מי ?״ לפתע שאל ומשכתי בכתפיי, מרגיש את הלחץ מהדהד בגופי.
״מי שאמצא, לא משנה לי״ אמרתי, מסתכל לעיניו עד שהנהן והלכתי אל הדלת החורקת, יוצא מהחנייה ונושם לרווחה. אני מרגיש שהוא שם עליי עין וזה מבעית אותי, צעד אחד לא במקום ואני מת. נכנסתי למכונית והנעתי, נוסע מפה במהירות רק לא להישאר דקה נוספת. לא האמנתי שוויל הלשין עליי כמו שוטר מזדיין, לעזעזל אני נשבע שאם היה לידי כרגע הייתי מכסח לו את הצורה. התכוונתי לנסוע ללואי להראות לו את המחברת שמצאתי לפני ששרפתי את המשרד של החבר שלו, אבל אני לא בטוח אם זה שווה את הסיכון. נשכתי את שפתיי בטיפת כעס, עד שחשתי את הטעם המתכתי של הדם והפסקתי. הבשורה שהוא בהיריון זה הדבר הכי רע שיכל לקרות בחיים שלי. אני יודע שאני לא יכול לעזור לו יותר, זה יסכן אותו.
עצרתי מחוץ ביתו ופתחתי את תא הכפפות, לוקח משם את היומן החום ויוצא מהמכונית. הלכתי לביתו ודפקתי, משפיל את מבטי ומרגיש אידיוט שחזרתי הנה שוב, נשמתי עמוק, אזיין אותו ואלך, לפחות כך יצא לי משהו. הדלת נפתחה והשותף שלו עמד שם, בוחן אותי ואני בטוח שהוא לא חושב עליי דברים טובים, לא שזה עניין את הזין שלי כרגע.
״אתה בשביל לואי ?״ שאל, מסתכל לאחור. לא אני בשביל אחותך המזדיינת, חשבתי לעצמי, מסתכל עליו.
״תחסוך את האמירת שלום המזויינת הזו״ פלטתי ועברתי אותו בשביל להיכנס לבית, הולך לחדר של לואי ונכנס, סוגר אחריי את הדלת. הוא שכב במיטתו, אוחז בבטנו העגולה. שוב קפאתי למראה הבטן ההיריונית וזה הוריד לי כל חשק שהיה לי לזיין ממנו את הצורה.
״ליאם אמרתי לך לתת לי לנוח-״ הוא הפסיק כשהבחין שזה אני ומבטו הפך למופתע במהירות ״ה-הארי, מה אתה עושה פה ?״
״איך החבר שלך מתמודד עם המקום השרוף שלו ?״ שאלתי, זורק למיטתו את היומן.
״אמ...״ הוא גירד במצחו והתיישב, לא נראה מפוקס. ״אני מרגיש שהוא מאשים אותי״
״בצדק״ אמרתי והוא צמצם את גבותיו
״אני לא עשיתי כלום״ אמר בתמימות, למה לעזעזל כשהוא היה כלכך תמים כך זה הדליק אותי ? כחכחתי בגרוני מסיט את מבטי אל היומן.
״מה היה הניסוי הזה ?״ שאלתי בסקרנות ״מה מערכת היחסים שלכם הייתה ?״
״מה זאת אומרת ?״ שאל, הסתכלתי לעיניו ״מערכת יחסים רגילה״
״אתה מכיר את היומן הזה ?״ שאלתי והרמתי את היומן מול עיניו
״אתה כותב שם את כל מה שעברת במשך היום ?״ שאל בחצי חיוך ולבי החסיר פעימה ״יומני היקר-״
״לואי״ קטעתי אותו והחזקתי את החיוך שלי, מסיט את מבטי. הוא חושב שהוא בדרן ? הסתכלתי עליו והוא היה עם חיוך רחב וטהור. ״קח, תקרא.״
״של מי זה ?״ שאל ופתח את היומן, קורא עמודים ומעביר באיטיות ״יום חמישי בערב, הנבדק חש בשינוי במצב הרוח״ הוא קרא בשקט, מעביר עמוד נוסף ״יום ראשון, הנבדק פעיל מינית... אלוהים, הוא כתב מתי שכבנו ?״
״מה הייתה מערכת היחסים שלכם ?״ שאלתי, זה נראה בעיניי מטורף.
״אני לא יודע״ אמר מבולבל והמשיך לקרוא. ״יום שלישי הנבדק מרגיש בחילה״ קרא בלחש ״רביעי, הנבדק פעיל מינית״
״הנבדק זה אתה ?״ שאלתי והוא נראה מבועת מכדי לענות, אני לא מאשים אותו.
״הוא עקב אחר כל פעילות שעשיתי ?!״ שאל בכעס וסגר את היומן ״הוא מטורף״
״להרוג אותו ?״ שאלתי והוא הסתכל עליי בכעס.
״זה לא מצחיק״ אמר, מעביר את אצבעותיו בשיערו ״אני לא מאמין...״
לא אמרתי דבר, הסתכלתי על החדר המבולגן שלו כהסחת דעת. נתתי לו לעכל את המצב בשקט, זה בטח לא נעים לגלות שמישהו עוקב אחריך ללא ידיעתך, אני לפחות יודע כשזה קורה. שאם ג׳יי שולח מישהו לברר מה אני עושה, אני כבר מזהה את זה.
״מה אמרתי כל הזמן הזה ?״ שאל בגיחוך מזוייף ״עכבר מעבדה.״
״מצחיק״ אמרתי, משום מה הוא בהה בי כרגע.
״אתה קים קרדשיאן ?״ שאל, מי זה קים קרדשיאן ? ״לא צוחק אבל אומר מצחיק ?״
״מה ?״ שאלתי אך הוא גיחך והניד בראשו.
״לא משנה״ אמר והסתכל לעיניי ״תודה הארי״
״אל...״ פלטתי ונשמתי עמוק בלי להסתכל עליו ״אל תודה לי״
״זה כלכך גרוע לך להרגיש שעשית משהו טוב ?״ שאל בחיוך מעצבן ואני גלגלתי את עיניי ממנו
״חשבתי שלשרוף את המקום זה פלילי מדי בשבילך״ התגריתי בו והוא חייך, חיוך טהור ותמים שגרם לי לרצות להתרחק, לא למחוק ממנו את זה.
״אבל די הצלת את התחת שלי״ אמר ״חשבתי שאתה לא סובל אותי״
״לא אמרתי שזה לא נכון״ אמרתי
״אז למה עשית את זה ?״ שאל. הסתכלתי על הבטן שלו ולבי התכווץ, כי זה המעט שיכולתי לעשות. הסתכלתי לעיניו הכחולות והמלאות ציפייה, אבל שתקתי. ״זה היה מפחיד ?״
״אנחנו מתכוונים לדבר על זה כל היום ?״ שאלתי, מסתכל עליו וחש את לבי הולם והתאווה פועמת בגופי, הוא נראה נבוך לאחר השאלה הזו. התקרבתי אליו עד שאפי שפשף בשלו והוא הניח את ידו הקטנה על פניי, פקחתי את עיניי מסתכל לצבע הכחול והמהפנט של עיניו שגרם לי לאבד את עצמי. התקרבתי ונישקתי את שפתיו, מרגיש בלבי הולם בחוזקה וגופי מתעורר במכה מתעתעת. הוא תחב את אצבעותיו לתוך שיערי ועמד על ברכיו, מתקדם לעברי והתיישב על המפשעה שלי, גורם לי לפלוט נשימה על שפתיו. הבטן העגולה שלו הייתה כנגד שלי אבל זה לא היה כלכך מרתיע.
״תגע בי״ לחש בחולשה ולבי החסיר פעימה. כשאמר את זה כל פעם מחדש איבדתי את עצמי. הרגשתי את איבר מיני מתקשה ודמי מתפרע בעורקיי, החלקתי את ידיי לבוקסר שלו והכנסתי אותן לגעת בישבן החשוף שלו וללחוץ, נשכתי את שפתיי והוא פלט נשימה רכה. הורדתי מגופו את תחתוני הבוקסר והוא התיישב על המפשעה שלי, הוא פתח את הכפתור של הגינס שלי ועמד על ברכיו בשביל להוריד את מכנסיי עד הברכיים שלי, חושף את הזין החזק שלי. הוא הסתכל לעיניי וידיו על כתפיי, גופי היה צמא לו כרגע, רציתי שישב על הזין שלי אך הוא עדיין הסתכל לעיניי. הושטתי את ידיי לגופו ותפסתי באגנו, לוחץ על גופו שיישב אך הוא ישב עליי שהזין שלי לא בתוכו וזה הדליק אותי יותר.
״אל תשחק איתי לואי״ פלטתי והוא חייך כאילו זה משעשע אותו.
״אתה כלכך חזק...״ לחש ונע מעט מעליי, גורם לזקפה שלי לפעום, בלעתי רוק ועצמתי את עיניי, אחזתי בגופו ופישקתי את לחיי הישבן שלו, מסתכל לעיניו ומבטו הכנוע. הוא אחז בזין שלי והחדיר אותו לתוכו, גורם לשפתיי להיפרע ולעיניי להעצם בעונג.
״בן זונה, לעזעזל״ פלטתי. הוא התיישב שהזין שלי בתוכו ואחז בכתפיי, אני אחזתי באגנו ולחצתי על גופו שאהיה עמוק בתוכו. הוא דהר מעליי וגנח בשקט, בקול כלכך סקסי וחלש.
״הארי״ גנח בשקט לאוזני, זה הדליק את מערכותיי וגרם לדעתי להשתבש עשרות פעם. אהבתי שגנח את שמי. קשרתי את זרועותיי מסביב אגנו והוא דהר עליי, גונח ואוחז בגופי. פקחתי את עיניי וליטפתי את פניו, עיניו עצומות אך הוא פקח אותן ברגע שהרגיש שליטפתי את פניו. שפתיו פרודות והוא גונח בשקט, מסתכל עליי כנוע ושברירי.
התבוננתי בפניו, מחליק את האגודל שלי על שפתו התחתונה והוא עצם את עיניו, מתיישב כשהזין שלי עמוק בתוכו. בלעתי רוק וגנחתי, מסתכל עליו והוא היה יפה בעיניי, מושך.
״הארי, פאק״ הוא גנח לאוזני, נשען עם מצחו כנגד שלי ונישק את שפתיי ברכות, השארתי את עיניי עצומות וגנחתי, מקריב את גופו ומנסה לגרום לו לנוע מהר יותר. ״הארי...״ הוא גנח שוב וגופי הצטמרר, אחזתי בגופו שדהר מעליי, גונח בהנאה.
״תרשום״ לחשתי לאוזנו, גונח בשקט. ״הנבדק פעיל מינית.״

״

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Larry Stylinson - half a heartWhere stories live. Discover now