-Ce ai prima ora?intreaba Bri și privesc orarul de pe telefonul meu.
-Modeling. Asta este ora decisiva. Dacă nu găsesc un model voi fi nevoită sa aleg dintre Luka și Adrien.spun oftand iar bluenetta rămâne uimita.
-De ce Luka?! Pe baiatul ăla nu vreau sa îl mai văd niciodată! Inteles?
-Brigette, stii ca se pricepe foarte bine e la schite și chiar am nevoie de ajutorul lui. Astfel sunt dispusa sa trec și peste intamplarea aia.
-Dar peste ce a făcut Adrien nu treci? Marinette, asculta-te și tu cand vorbești!
-Ceea ce a făcut Luka nu se compara cu ceea ce a făcut Adrien.
-Pai logic. Mi se pare de o suta de ori mai grava fapta brunetului.
-Ba n-
-Marinette, te-am văzut cum arătai când ai venit din Paris și te-am văzut cum arătai când ai venit de la liceu după intamplarea cu Luka. Crede-ma, erai mai distrusa a doua oară.spune iar eu amutesc.
-Credeam ca a fost invers.
-Marinette, exista vreun alt motiv pentru care nu vrei ca Adrien sa fie modelul pentru ședința foto?
-Nu.spun cu vocea scăzută.
-Bine!spune după ce oftează. Nici tu nu te crezi Mari, dar nu voi insista pe subiectul ăsta. Plec în clasa, pa!spune iar eu îi fac ușor cu mana în timp ce se îndepărtează.
Adrien a expus poze jenante cu mine pe o clădire din centrul orașului. Luka a spus ca se desparte de mine în timp ce saruta o bruneta în fata întregului liceu. M-am simțit mizerabil în ambele momente iar acela a fost momentul când am jurat ca nu voi mai avea încrederea în băieți niciodată. Insa părerea mea este ca ce a făcut Luka este mărunțiș pe lângă Adrien. Nu?
Probabil m-am simțit mai rău a doua oară pentru ca nu mă așteptam să trec din nou prin jena prin care am trecut cu câteva luni in urma. Sau poate pentru ca am ținut mai mult la Luka? Ma indoiesc. Insa ora asta va fi decisiva, dacă nu voi găsi un model preferabil pentru mâine, va trebui sa aleg. Adrien sau Luka.
Oftez si ma asez in banca, langa Anne. Astăzi vom face mici joculețe prin care vom testa încrederea colegilor.
-Ai gasit pe cineva?intreb soptind cu un strop de speranță în glas.
-Inafara de frumuseii din spatele nostru toți sunt începători.spune și lovesc confuza.
-Frumusei? Nu era doar unul?intreb derutata iar ea arata cu degetul mare în spatele nostru.
Ma intorc speriata și mai ca îmi pica fata. Adrien si Luka. În aceeași banca. Banca care se afla în spatele meu. Cum ar trebui sa anunț "câștigătorul" postului de model atata timp cat stau unul langa altul. Cu siguranta celălalt se va trezi sa întrebe de ce nu a fost el ales și se va ajunge la ceva ce nu vreau.
-Buna dimineata!spune Luka zambind iar eu mă incrunt catre el.
-De când te-am văzut numai buna nu se poate numi dimineata asta.zic și blondul chicoteste.
Imi intorc privirea incruntata catre el și se opreste imediat din chicotit.
-Nici tu nu ești mai prejos.spun și mă întorc cu spatele la el fără sa mai rostesc vreun cuvânt.
-Woah. Nu ești bine dispusa.spune Anne iar eu îi trimit priviri ucigătoare.
-Nu mă enerva mai tare decât sunt. Am trecut prin toate sentimente posibile azi, nervozitatea trebuie îndepărtată cat mai mult cu putință. Și i-a ghici, azi am istoria, cu el, zic aratand catre blond, și desing cu el!zic aratand catre brunet. Și știi foarte bine ce se va intampla la sfarstit zilei. Cred ca e cea mai proasta zi din viața mea.spun insa ma opresc imediat. A treia cea mai proasta.zic intorcandu-ma catre cei doi.
CITEȘTI
Rejected by Marinette Dupain-Cheng
Fanfic☆Volumul al II-lea a cărții "Bullied by Adrien Agreste" După un an de la intamplarea de ziua ei, Marinette hotaraste sa plece din Reims impreuna cu familia sa si sa termine facultatea de Desing și Modeling în Paris...