-Mi-ai văzut uscătorul de par?tipa panicata alergand din baie în baie.
-L-ai lăsat pe patul tău întocmai sa nu uiți unde este. Unde iti e mintea Brigette?intreb luand aparatul de pe patul ei.
-La Felix.spune visătoare iar eu intru în baia în care se afla.
-Plecam intr-o ora și tu deja te gândești la el? Ce spui dacă luam un taxi? Îmi este frica ca nu cumva sa facem accident doar din cauza ca ți s-a părut ca l-ai văzut pe Felix, când de fapt era doar un copac.spun bagand uscătorul în priza incepand sa îi usuc șuvițele umede.
-Nu sunt chiar așa topita după el.spune chicotind.
-Bri, de cand am plecat de la Turn vorbești intruna de cât de nerabdatoare ești sa iei cina cu el. Dacă te lasam sa continui cu fanteziile tale ajungeam la ceva ce nu vreau sa ascult! Esti îndeajuns de obsedata de el încât sa îl confunzi cu un copac! Mai ales pe timp de noapte.
-Insa am dreptate! Este definiția cuvântului frumos. Este superb în adevăratul sens al cuvântului! Cum sa nu iti aduci aminte fata unui asemenea inger?intreaba visătoare.
-Nu începe iar cu descrierea lui! Te rog! Aproape ca ii am portretul în minte doar din descrierea ta detaliata!
-Mai bine! Asa nu vei părea o ciudata care uita de la mana pana la gura.
-Mi-ai spus ca a plecat odata cu tine în Reims impreuna cu un prieten de familie. Asta acum 12 ani când eu eram abia clasa întâi. Bri! Eu nici nu mai țin minte ce am mâncat aseara!
-Friptura cu pui și cartofi la cuptor.spune iar eu imi rotesc ochii.
-Desigur. Trebuie tu sa te dai mare!zic iar a chicoteste. Am terminat!spun scotand aparatul din priza și asezandu-l intr-un dulap.
-Mersi!spune imbratisandu-ma scurt. Cum sa îmi fac parul?intreaba privindu-si în oglinda.
-Doar lasa-l liber! Nu am nici un chef sa iti fac nu știu ce frizura complicata.
-Bine, dar cu ce mă îmbrac?intreaba iar eu oftez exasperata.
-Imbraca-te în niște blugi negri și o cămașă. Nu trebuie sa fii foarte eleganta.
-Eu mă gândeam la o fusta pana la genunchi, neagra impreuna cu niște dresuri de aceeasi culoare și tricoul meu preferat alb cu Turnul Eiffel desenat.spune iar eu ma cutremur cand imi dau seama ca același tricou il purtam și eu la majoratul meu.
-Imbraca-te cum vrei! Eu nici măcar nu am început sa mă pregătesc!
-Pai grabeste-te! Ce mai aștepți?intreaba iar eu plec în dormitorul meu. Aleg din dulap costumația pe care i-am spus-o lui Bri sa o îmbrace și în plus adaug un tricou negru.
Le imbrac rapid și las cămașă în carouri roșii descheiata pentru a se vedea tricoul ales. Ma privesc în oglinda și îmi prind parul intr-o coada de cal, știind ca s-ar potrivi bine cu costumația mea. Când termin imi fac un machiaj simplu, mascara, ruj roz mat și puțin blush. Privesc ceasul și observ ca am terminați doar cinsprezece minute pregătirea mea.
Cobor scarile și privesc în jur după sora mea insa nu o văd și nu aud decât niște pasi agitați sus.
-Haide Bri!tip catre ea.
-Marinette! Nu știi unde imi e geanta alba?tipa panicata.
-Brigette! Este pe canapea!tip exasperata la sora mea neindemanatica și o vad coborând scarile.
-Doamne ajuta! Ce m-as face fără tine!spune sarutandu-mi obrazul. Mulțumesc!zice luand articolul de pe canapea. Acum haide! Intarziem!
-Poftim? Mai avem un sfert de ora!
CITEȘTI
Rejected by Marinette Dupain-Cheng
Hayran Kurgu☆Volumul al II-lea a cărții "Bullied by Adrien Agreste" După un an de la intamplarea de ziua ei, Marinette hotaraste sa plece din Reims impreuna cu familia sa si sa termine facultatea de Desing și Modeling în Paris...