-Apoi i-am spus, ai încercat la coafor? Te duci, împrumuți una și gata, problema rezolvata. Nu este nevoie sa faci tu cine știe ce invenție. Iar tu nici nu mă bagi în seama.ofteaza Anne oprindu-se din mers oftând, reușind sa îmi atragă în sfârșit atenția.
-Poftim?întreb confuza de felul brusc în care s-a oprit din mers.
-Marinette, mă faci sa cred ca încep sa devin neinteresanta.spune roșcată judecandu-si prietena.
-Nu... Nu e vorba de asta Anne.spun, acum fiind rândul meu sa oftez. D-doar, nu am nici o idee cum as putea sa discut toate lucrurile astea cu Adrien. E complicat.zic încercând pentru o suta oară sa găsesc un mod de a începe o discuție cu blond.
-Cine ești și ce i-am făcut lui Marinette. Pentru ca cea pe care o cunosc eu mereu spune lucrurile direct în fata fără sa se teme de consecințe.zice roșcata pornind din nou la drum, cu mine pe urmele sale.
-E tot aici, doar ca nu se pricepe la fel de bine și la confesiuni.
-Ai spus ca i-ai mai zis odată lui Adrien ce simți. Cum ai facut-o, și de ce nu o faci și acum?întreabă Anne curioasa iar eu rad scurt.
-I-am spus ca îl plac plângând iar apoi am zis ca îl urăsc din tot sufletul meu.zic iar Anne rămâne blocată.
-Oh. Ok, nu va funcționa și a doua oara.rade aceasta iar eu dau afirmativ din cap zâmbind.
Însă revin imediat la expresia mea serioasa, continuând sa caut prin gânduri o modalitate de a-i spune blondul ce simt. Sau mai bine, o modalitate de a începe o conversație cu el. Simt ca după sărut, de fiecare data când o sa vorbesc cu el mă voi bâlbâi și voi spune numai prostii.
Mă cutremur la gândul ăsta. În ce lume ar exista o Marinette așa de rușinoasă și îndrăgostită încât sa nu poată lega o propoziție coerenta în fata lui Adrien.
-Poate Alya are vreo idee?întreabă Anne trezindu-ma pentru a mia oară din gândurile mele.
-Nu știu. Nu e o idee foarte rea, dar mă îndoiesc ca va găsi o soluție într-un timp scurt care sa funcționeze.
-Atunci Chloe sau Lila?întreabă aceasta.
-Anne, ti-am spus. Pana anul ăsta abia dacă schimbam doua vorbe cu ele pe zi. Și atunci ne chinuiam sa nu ne certam ca sa nu ajungem din nou la director. Anul ăsta am aflat care a fost cauza personalităților sale timp de șase ani, așa ca încă nu mă simt destul de apropiata de ele ca sa dezbatem subiecte așa personale. Off! De ce viața mea e așa de complicata?mă plâng suspinând.
-Viața ta era mult mai simpla dacă încercai sa nu faci lucrurile în felul în care credeai tu ca este corect.spune Anne ușor iritata iar eu o privesc confuza.
-Ce vrei sa spui prin ăsta?întreb derutata iar ea își îndreaptă provoacă către mine.
-Știi, am petrecut mult timp cu Alya. Am vorbit multe. De la început am observat ca Adrien nu este un idiot așa de mare precum l-ai descris. Nu ai observat nici tu? De când ai ajuns în Paris tot ceea ce face este sa se apropie de tine, în nici un caz sa te îndepărteze. Așa ca intr-o zi mi-am luat inima în dinți și am intrebat-o pe Alya ce s-a întâmplat cu el.
-Unde vrei sa aju-
-Nu el a fost cel care a proiectat pozele Marinette.imi taie roșcată cuvintele și rămân blocată.
-Cum adică? Pozele erau pe telefonul lui, el mi le-a arătat. Cine altcineva sa fi avut pozele?
-Alya mi-a spus ca, exact înainte de începerea proiectării, Adrien a venit panicat și a spus ca nu își găsește telefonul.spune și așteaptă sa spun ceva, însă când observa ca am rămas fără cuvinte continua. Alya a spus ca Adrien a încercat sa iti explice totul, însă l-ai ignorat complet. Nici măcar nu ai vrut sa îi auzi cuvintele. I-ai închis ușa în nas și ai plecat în Reims.spune lăsând o alta pauza intr-o propoziție. Sarah a făcut asta. Și chiar dacă nu știu cine este îmi pot da seama ca este o idioata pentru toate lucrurile pe care mi le-a povestit Alya ca ți le-a făcut. În timp ce Adrien vorbea cu administratorul blocului Sarah s-a furișat în spatele lui și i-a luat telefonul, iar apoi a proiectat pozele pe bloc ca toată vina sa cada pe Adrien. A crezut ca prin asta va reusi sa te îndepărteze de el, și ea va putea în sfârșit sa se apropie mai mult de blond. A sperat asta pana în prima zi din clasa douăsprezecea. Zi în care tu nu ai fost la școală, și zi în care pentru Sarah a început iadul pe Pământ. Alya a spus ca toată clasa a fost la detenție de ce puțin trei ori pe perioada anului. Iar Adrien este în capul listei, pentru ca nu suporta sa o vadă pe Sarah după tot ce a făcut. Așa ca a executat tot ce știa mai bine, și s-a comportat cu Sarah mult mai groaznic decât s-a comportat cu tine în cei șase ani. Mult mai rău.spune accentuând ultimele cuvinte, iar lacrimile simt cum își fac apariția în ochii mei.
CITEȘTI
Rejected by Marinette Dupain-Cheng
Fanfiction☆Volumul al II-lea a cărții "Bullied by Adrien Agreste" După un an de la intamplarea de ziua ei, Marinette hotaraste sa plece din Reims impreuna cu familia sa si sa termine facultatea de Desing și Modeling în Paris...