Primesc foaia alba și încep prin a imi scrie numele și prenumele. La hobby primul lucru va fi, desigur desing-ul. Ma pregatesc sa scriu insa o impunsatura în umarul meu mă opreste.
-Ai un pix?aud întrebând insa cand cunosc vocea o ignor. Haide! Te rog.
-Intreaba pe altcineva. Nu am pix.mint eu.
-Mari, mai ai încă unul în penar.spune Anne iar eu imi dau o palma mintala peste fata.
-Haide Marinette.sopteste insa continui sa îl ignor.
-Copii ce se întâmplă?aud vocea doamnei Rosier.
-Am nevoie de un pix iar Marinette nu vrea sa îmi dea.spune auzindu-le pe cele doua din fata mea chicotind.
-Da-i te rog un pix.spune profesoara iar eu imi rotesc ochii aruncandu-i pixul revenind la foaia mea.
-Nu e amuzant!spun aruncând cu radiera în Lila.
-Nu rad de tine.spune satena aparandu-se. Adrien se poatra ca un copil.zice satena inapoindu-mi radiera alba.
-De parca nu îl cunoști. Este un copil de când s-a născut și nu s-a mai maturizat de atunci!spun auzind un "Hey " soptind din spatele meu, și îmi rotesc ochii.
După ceva timp terminam cu totii de notat ceea ce trebuie pe hârtie, si aceeasi fata blonda care le-a împărțit, le și strange.
-Bun. Următoarea ora o veti avea vineri, deci pana atunci am sa citesc toate astea și îmi voi da seama ce fel de persoane sunteți. Tot atunci, daca mai am timp, vom face și niște exerciții de încredere. Exercițiile acestea va vor ajuta în proiectele și activitățile pe care le veți face așa ca nu vreau sa aud mâine refuzuri. Sunteți noi în facultatea asta, stiu ca par drăguță. Insa cand ma înfurii va veți dori sa nu mă fi cunoscut.spune ea amenințătoare iar noi afirmam speriați. Bun. Acum ca ati inteles cum sta treaba cu ora mea am și câteva reguli. Unele proiecte vor fi pe echipe. Fără "dar-uri" sau refuzuri. Eu știu ce mai bine de ce v-am ales acel partener. Nu intarziati la ora, asta doar daca aveți o scuza credibila pentru mine, și crede-ti-ma nu m-am nascut ieri! La activități și proiecte veți participa toți, fără refuzuri. Dacă incalcati una din aceste trei reguli veți face cunoștință cu partea neplăcută a mea.spune oferindu-mi un zambet dulce la sfârșit. Sunteți liberi.zice iesind din sala.
-Bun, hai sa mai luam un baton.spune Anne entuziasmata.
-Nu!refuz. Este prea mult.
-Dar este prea bun.spune facand fata de catelus.
-Dacă vin imi vei face pofta și voi ajunge cu doua kilograme mai grasa acasă. Nu multumesc. Du-te singura. Oricum nu avem aceeași ora după.
-Bine. Ne vedem în pauza viitoare. Pup!spune trimitandu-mi o bezea.
Se ridica de pe scaunul sau si cand vrea sa iasă dintre banca și scaun se împiedică de piciorul mesei, reușind sa îmi dea penajul jos.
Câteva râsete se aud din clasa iar Anne aproape ca mârâie.
-Ascultați fraierilor! Vom fi în aceeași clasa patru ani intregi. Crede-ti-ma! Nu vreți sa mă vedeți nervoasa!spune roșcata amenintdu-i pe studenții amuzați, urmand sa plece.
-Mari, avem amandoua engleza, vrei sa mergem impreuna?intreaba Chloe iar eu dau afirmativ din cap.
-Da. Insa trebuie sa strâng astea. Ocupi tu un loc pentru amandoua?intreb iar ea îmi zâmbește.
-Desigur. Te aștept.spune plecand impreuna cu Lila.
Ma aplec sub banca și încep sa strâng fiecare pix, creion, radiera și cine știe ce mi-a mai pus mama aici. Știam eu ca doar un pix pus în buzunar imi ajunge.
CITEȘTI
Rejected by Marinette Dupain-Cheng
Fanfiction☆Volumul al II-lea a cărții "Bullied by Adrien Agreste" După un an de la intamplarea de ziua ei, Marinette hotaraste sa plece din Reims impreuna cu familia sa si sa termine facultatea de Desing și Modeling în Paris...