-Talisman Norocos!spun sperand ca îmi va veni o idee.
În mana imi cade o cutie cu fulgi de ciocolata și o privesc confuza.
-Vreo idee?intreb privindu-l pe motan cu o urma de speranță.
-Da!spune și scoate la iveala un ranjet superior. Mai știi ziua când i-ai făcut Emmei fursecuri cu ciocolata?intreaba și imediat mi se luminează fata.
-Desigur!zic lovindu-mi usor capul. Stai de paza. Cred ca am niște fursecuri în geanta.spun și mă detransform.
Ma las în jos încât sa nu mă vadă akuma-ul și caut prin gentuta mea fursecurile pentru Tikki. Spre norocul meu mai aveam exact doua și, în timp ce imping bucățile de ciocolata în blatul aproape moale, ii dau și lui Tikki unul pentru a-si recăpăta puterile.
-Nu mai ai unul?aud vocea blondului și aproape chicotesc când îmi aduc aminte ca amandurora le plac fursecurile făcute de mine.
-Am doar unul. Imi pare rau.spun amuzata când termin de pus fulgii de ciocolata. Tikki, esti gata?intreb micul kuami iar ea da afirmativ din cap.
Ma retransform și privesc spre căruciorul care abia si-a mutat poziția.
-Poftim! Distrage-i atentia cu el.spun dandu-i fursecul lui Chat.
-Ce?! De ce eu?intreaba și ranjesc amuzata.
-Ce s-a intamplat? Îți este frica de o fetita de spate ani?intreb iar acesta ia fursecul pentru a-si proteja orgoliul.
-Bine!spune și sare impreuna cu batul său pe sosea privind navă.
Privesc atenta fiecare mișcare pe care o face Emma, fiind pregatita sa o prind în plasa.
-Hei regina a copiilor! Uite ce am pentru tine!tipa Chat ridicand mana in care se afla fursecul, reușind sa ii atragă atenția Emmei.
Micuta navă coboară ușor pana cand ajunge pe sosea, la zece metri de Chat.
-Un fursec!spune aceasta entuziasmata alergand cu piciorușele sale mici catre Chat, care se lasa in genunchi pentru a îi ajungea înălțimea sa.
-Vrei sa împărțim?intreaba blondul rupând firescul în doua bucăți.
Ce are de gând sa facă?
-Uite, jumătatea asta este a mea.zice mancand partea de care povestea în timp ce Emma privește pofticioasa.
Oh nu!
-Iar asta...
-Chat! Opreste-te!tip imediat cum constientizez ce vrea sa facă.
-Tot a mea!spune neauzindu-mi atenționarea și mancand și cealaltă jumătate.
-Nuu!aproape ca tipa săracă fata. Agh! Vei plăti pentru asta!spune Emma nervoasa întinzând palma catre el, o slaba lumina incepand sa apară.
-Fereste-te!zic pregatita sa arunc yoyo-ul spre el pentru al salva, insa raza deja îl acoperea.
Oftez exasperata și arunc yoyo-ul pentru a-l aduce aici, langa mine.
-Știam eu ca este o idee proasta sa te trimit pe tine acolo jos!il cert pe blondul, acum de șapte ani, când ajunge langa mine.
-Nu m-am putut abține.zice razand iar eu imi rotesc ochii.
-Nici sa nu te gandesti sa te miști de aici!spun usor nervoasa coborând de pe clădire.
Reusesc sa prind la timp blonda care vroia sa urce în nava sa și să o aduc langa mine.
CITEȘTI
Rejected by Marinette Dupain-Cheng
Fanfiction☆Volumul al II-lea a cărții "Bullied by Adrien Agreste" După un an de la intamplarea de ziua ei, Marinette hotaraste sa plece din Reims impreuna cu familia sa si sa termine facultatea de Desing și Modeling în Paris...