Capitolul 16

1.6K 110 24
                                    

-Surpriza!tipa cu totii in cor și imbratisarea este rupta.

-Isa?intreb socata cand privesc bruneta din fata mea.

-Lisa?intreaba Anne la rândul ei pe același ton ca al meu către persoana  care a îmbrățișat-o.

-C-ce faceți aici?intreb menținând tonul meu șocat.

-Despărțirea noastră a fost prea brusca Mari! Nici măcar nu ti-ai făcut prezenta la banchet.spune Lisa.

-Nu ne puteam împacă cu gândul ăsta așa ca, cu ajutorul lui Luka, ne-am sunat toți colegii și am venit week-end-ul asta la Paris pentru a va face o surpriza. Și faptul ca Anne era aici cu tine ne-a ajutat enorm.spune Isa.

-Luka a făcut asta?intreb uimita.

-În mica parte. Nu putea sa facă nimic fără mine și Lis.sopteste Isabelle și rad ușor încă uimita.

-Va mulțumesc enorm tuturor!spun imbratisand-o din nou pe Isa, simtind ușor, ușor, mâinile tuturor foștilor mei colegi.

          Mici boabe cristaline cad ușor din ochii mei, intetindu-se și mai mult când îmi readuc aminte de majoratul făcut la Paris, când toată clasa m-a îmbrățișat, exact ca și acum. A fost ultimul moment fericit pe care l-am avut impreuna, înainte sa plec în Reims și gândul ca îi voi revedea mâine ma face fericita, chiar dacă va fi nevoie sa îl văd pe Adrien.

       Maine. Stai puțin.

-Cat stați?intreb curioasa.

-Mâine la apus plecam. Avem autobuzul la opt dupa-amiaza.spune Maya.

-Ne vom petrece toată ziua impreuna.zice Lisa bucuroasa iar eu imi intorc privirea îngrozită catre Anne, care mă privește la fel.

-T-toata ziua?intreaba roșcata socata.

-Toată ziua!repeta Isabelle fericita insa îi dispare zambetul când ne vede expresiile faciale. Uhm, sunteți ocupate, nu-i așa? Scuze, trebuia sa întrebăm de la început.spune acesta trista. V-vom pleca mâine dimineață.spune Isa trista iar eu imi simt inima rupta in bucatele când îi văd pe toți intristandu-se.

        Chiar așa de importanta am fost pentru ei? Încât sa vina și sa îmi facă o surpriza ca mai apoi sa se întristeze când au aflat ca sunt ocupata? Nu! Nu îi pot lăsa să plece. Oricât de importanta ar fi petrecerea de mâine, și ei sunt colegii mei și în nici un caz nu îi voi exclude pe motiv ca am petrecut mai puțin timp împreună.

-Stați!spun hotarata vocea fiind acompaniată de cea a lui Anne, care s-a sincronizat cu mine folosind același cuvânt.

     Ii observam pe toți intorcandu-si privirea către noi.

-Nu sunt ocupata. Maine dau o petrecere impreuna cu foștii mei colegi de la Paris.

-Oh! Scuze! Habarnuaveam.spune Lisa. Nici nu ne gândim sa ne comparam cu ei. Poti merge la petrecere liniștită.spune ea zambind trist.

-În niciun caz.spun rapid. Ca și ei, și voi sunteți colegii mei, iar petrecerea este pentru reuniunea clasei. Așa ca va invit la petrecere, pentru a reuni clasa a douăsprezecea.spun zambind și le observ fetele colorandu-se.

-Unde și la ce ora?intreaba Maya.

-În parcul central la ora trei dupa-amiaza.spune Anne. Sa nu intarziati!spune roșcata entuziasmata.

-Inteles!spun cu totii in cor și pleacă.

-Vorbim!zice Isa și afirm cu o înclinare scurta a capului urmand sa îi privesc cum jumatate intra în lift și jumătate coborând scarile.

Rejected by Marinette Dupain-Cheng Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum