Medya= Yasmin(Nina Dobrev)
Koşarak beni kovalayan ejderha ateş püskürüyordu ve "Dikkatli ol" diyordu. Yani madem dikkatli olmamı istiyorsun kovalama beni ya.
Aniden sıçrayarak uyandığımda rüya olduğunu anladım . Sayın bu rüyayı yapan kişi lütfen bana normal rüyalar ver.
Hapisanedeyim ve idam edileceğim zaten daha ne kadar nomal bir rüya görebilirim ki zaten.
O kahinin oğlu olacak bozuntuyu isteyerek öldürmedim ama keşke isteyerek olsaydı. Çünkü daha zevkli olurdu . Psikobatça bir cümle ama ne yapayım.
Hem onunla kavga ederken sinirden oldu. Benim gücüm sinirlenince fazla artıyor çünkü.
Onu ittim sonra kafasını sehpaya çarptı. Ne kadar trajik(!).
Bunu aniden içeriye dalan muhafız öğrendi ve söyledi. Şimdi buradayım. Gitmeden donma büyüsü yapınca kaçamadım.
"Hazır mısın" dedi görevli. O kadar hazır ve mutluyum ki (!).
"Hayır dersem bırakır mısın?"
"Sence"
"Ahirette görüşürüz"😂.
5 dk sonra
Cellat mıdır nedir beni toprak bükücü olduğum için suyla boğacaktı. " Quadreti Tu Marilyn"
"Hazır mısın Marilyn" (salladım bu arada. Bildiğiniz random yani) Adım Marilyn değil Yasmin. Burada suçlu kızlara Marilyn erkeklere Jake deniyor.Sebebi eskiden o ikisi element yok etmek istiyor. Ateş kabilesi gibi ama ateş ,onlar dışındakileri. Söylentilere göre Ateş kralı ile Marilyn akrabaymış. Neyse ne aman boşverin.
Biz elementlerin de dili var .
Derslerde öğreniyoruz falan. Benim Alatorcam iyidir zaten . Herkese dilediğiniz bir süper güç günü veriyorlar.Bir yıl sonra bana dilek hakkı vereceklerdi ama maalesef şimdi ölecem.
" Yaour. (Evet.)"
Tam ellerini sihirli suya(gerçek suyla ölmüyorum heralde.😒) hazırlarken " Durun ( o benim kızım falan der allah korusun . Iyice pembe diziye döndü olay.)
O bir prenses".Çattık ya. Benim prenses olma ihtimalim Hadise'nin babam olma ihtimali ile aynı.
"Prensesler herşeyi büker deneyin isterseniz sihirli suyla deneyin öldürmeyi eğer dediğiniz gibi topraksa ölür zaten öldürmeyecek miydiniz"
Fatiha bilen benim için okusun!!!!!
Ay ıslandım. Ama ölmedim. E yani . Ben prenses miyim. Ben prensesleri hiç sevmem. Çakma sarıgiller . Valla prensesim diye saçımı boyatmam.
Tamam alaaddinin prensesi Yasmine benziyor olabilirim, babam o prensesin ülkesinden de olabilir ve çok benziyor olabiliriz , adımız aynı da olabilir.
Oha ben bunları niye şimdi fark ediyorum.
"Majesteleri"dedi ve önümde eğildi.Bence namaz kılıyor da neyse. Majesteleri diye bir dua hatırlamıyorum.
* Dua bilmediğinden olabilir mi*
(**iç ses)Olabilir. "Bizimle gelebilir misiniz"
"Gideceğimiz yer zindansa gelmem ama MC DONALDSa götürecek ve sen ısmarlayacaksan gelirim."Tabi bunu adam kolumu çekiştirerek söylediği için cevabımı önemsemediğini anladım.
Beni kraliçenin karşısına çıkarttı. Annem mi acaba? E ben prensessem o da kraliçe bence mantıklı yani.
"Hoi! Yasmin . Is bas Marie. Dou basny mino chor br dou bas princessa og Prelin. Dou wes og svbe thoin houy. Dou haq a dopra ligw simpqw.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TANRICA ULUSU
FantasyElementlerin doğduğu yer. Ve oranın çocukları. Bir adet de yabancı. Oraya bir suçlu olarak getirildi ama kayıp zannedilen "PRENSES(!)" olarak çıktı. Hem yeni arkadaşlarını ölesiye korudu hem de dünyaya farklı gelen element kullanıcılarının ve eğit...